LO, signing out.

DeletedUser

Guest
Nå gidder jeg ikke mer TW. :=)

Jeg har lenge vurdert å slutte med TW, og har nå kommet til konklusjonen om å slette kontoen min.

TW tar altfor mye tid. Jeg bekymrer meg alltid for hvordan det går når jeg ikke er online, dette ødelegger rett og slett for hvordan jeg har det i det virkelige liv.
I tillegg så tar spillet så enormt mye tid, spesielt om man skal spille skikkelig bra. Slik som forholdene er nå så tar det ekstra mye tid, for når man skal forsvare seg mot store mengder med angrep så må man spille svært aktivt og svært godt.
Denne tiden som TW trenger... det er tid jeg egentlig ikke har, og som jeg kunne brukt til andre ting. Viktigere ting.

Det som fikk begeret til å flyte over var det faktum at når jeg skulle sende avgårde nukes og readle byer som nylig var tatt av fiendene mine, så gadd jeg rett og slett ikke. Det er ikke slik det skal være... om TW ikke er så gøy at man gidder å spille så driter man heller i å spille det.

I tillegg så synes stort sett alle mine venner som vet at jeg spiller TW at jeg bør slutte med det... foreldrene mine mener også at PC'en tar for mye av tiden min. <.<

Jeg har spilt TW i 2 år nå, og det er egentlig nok. Jeg har oppnådd en dugelig poengsum og hatt godt over 2000 innkommende hvor stort sett alle var tagga. Det tok djevelsk lang tid. :D
Blant annet dette har jeg lært en del av spillmessig, og jeg tror faktisk selv at jeg nå kan det meste som er å vite om TW-spilling faktisk.

Dere skal ikke se bort i fra et eventuelt comeback... men det får enten bli som dualspiller, eller på en senere verden.
Verden 2 er for min del over for denne gang.

- LO
Kongen av K47, ex-Konsul i RoEm, ex-leder i ~AXiS~.
 

DeletedUser

Guest
Huff, veldig synd for forumet, allierte og fiender ingame.

Verden 2 går grå :(
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Jeg har jo sagt at det er DeeDee. :p

jeg er imponert at du velger å avslutte spillet med en løgn.
Samtidig for all del min respekt for deg er stor Olai.
Men at du sitter å beskylder min konto og min dual partner for å sitte på en konto vi overhode ikke gjør, blir jeg overrasket..
Da synes du kan ta å legge fram disse bevisene, for min dual partner sitter ikke noen som kontovakt..

Jeg er imponert Olai at du velger å skylde på meg, den hadde jeg ikke forventet...

Lykke til IRL min venn..
Kos deg.

Renegade
 

DeletedUser

Guest
Fælt

Synes det er fælt å sitte å se de overlegende, bli underlegende, men da skal de slutte. At Glitter forsvinner er en ting, men å slutte å spille fordi man klarer ikke å tenke selv, for det er jo slik det virker ut som.

At enkeltspillere gjør dette, er sikkert en trøst for dem, men når dette blir en gjennomgående standard, så blir dette like feigt som om Glitter skulle ha vært her med sine spioner, og innfiltrert sine Fiendtlige stammer. Men dessverre er det noen som er falske, og det sier jo også litt om livet til denne personen bak denne spillverden. Men håper nå at de som tenker å bli GRÅ, tenker seg om igjen, det er mange gode folk igjen, som nok hadde gitt mye for å spille på lage med de fleste. Slutt å syns synd på dere selv, bare fordi glitter forsvant med elite, virker nesten som hun har spilt på alle kontoene alene. Så lenge alle forsvinner når hun la ned seg selv og elite.

-IceBlue
 

DeletedUser

Guest
Spiralis har også sletta seg no. Han som har vore så høg på pæra då...
 

DeletedUser

Guest
IceBlue, jeg tenker først og fremst at du ikke kan ha lest førsteposten i tråden her ordentlig, og foreslår at du gjør det.

For det andre så må jeg bare presisere (igjen?) at Glitter ikke var den som la ned Elite. Hun ville aldri latt stammen i stikken på den måten. Hun satte kontoen sin til sletting og overførte hertugprivza til noen av oss andre i ledelsen. Og det var vi som tok den beslutningen at vi ikke hadde tid til å investere all den tid og de krefter Glitter alltid har lagt ned i stammen, og bestemte oss i fellesskap for å la stammen oppløses sammen med Glitters konto. Siden vi lederne var de som var mest engasjerte når det gjelder organisering av stammen så mener jeg vårt valg var representativt for stammen som helhet. Om noen av medlemmene hadde ønsket å lede stammen videre så ville vi nok hatt dem i ledelsen allerede.
 

DeletedUser

Guest
helt sjukt at visse kan prate om Elite eller noe i den duren i denne tråden..fy fasiken det er litt av det som gjör at folk slutter, at noen bestemmer hva andre skal mene og tro, og de legger så mye i den stammen Elite og hva de gjorde..huff og fy.
 

DeletedUser

Guest
Spiralis har også sletta seg no. Han som har vore så høg på pæra då...

jeg hadde ikke tenkt å si en dritt om det jeg Roska, før du følte du måtte komme med noe mere oppgulp. Mye kan sikkert sies om meg, men høy på pæra kan jeg vanskelig forestille meg at jeg er. Du får komme med bevis når du lirer sånne kommentarer av deg, men ikke første gangen du ikke vil klare å backe opp påstander.

OT: Takk for laget LO. Lykke til videre, og du skal se du kommer til å nyte fritheten :)
 
Topp