LO, signing out.

DeletedUser

Guest
Legg merke til hvem som tok det opp.. Jeg svarer alle på PM.

Men jeg vil jo ikke ødelegge en viktig avskjedstråd...
 

DeletedUser

Guest
Man angrer litt på det :)
Bygd seg opp, skaffet et godt rykte og slutter uten å avslutte stort :D

Klart det er fint å avslutte stort.. Men har man først tid/ork/anledning til å avslutte stort så hadde man kanskje ikke trengt å slutte likevel..
 

DeletedUser

Guest
Klart det er fint å avslutte stort.. Men har man først tid/ork/anledning til å avslutte stort så hadde man kanskje ikke trengt å slutte likevel..

Ikke nødvendigvis ;)
Er jo bare å sende 1 angrep mot den du misliker mest :) Er en stooor avslutning der ;D
 

DeletedUser

Guest
Du er irriterende, og Ollis er søt, kul og råtøff.

At Ollis slutter nå, skjønner jeg godt. Jeg veit han har vært litt lei en stund, og jeg kjenner meg også veldig godt igjen i grunnene han gir for å ha slutta.

Når det er sagt, så er jo litt av poenget med en del operasjoner på folk å få dem til å slutte. Så sånn sett er det vel på sin plass å gratulere Night med en vellykket operasjon.


Hadde du vist hvem IceBlue er, tror jeg du hadde sagt noe annet. Lol. For ex-elite har sine sår, som vi hadde i våre stammer. Men vi hadde siste stikk, og fikk gjennomslag. Og hvorfor tror du ting skjedde som det skjedde i Elite?

Hvorfor kommer IceBlue frem her nå etter over 1 år? Hvor profilert har han vært og hvem var han! Tja si det! Hadde han noe med det innerste Elite å gjøre? Tja, mulig glitter hadde ett "trofast" nettverk, men var det "trofast" nok? Så nok om det. Slike spill er Hans spesialitet, og Han har sine folk. Her og der.

Lord Ollis, jeg vil ønske deg LYKKE TIL. Vel dette var ett opplegg man ville prøve ut, og det virket! Synd det var deg. Men du lå bare i feil område.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Hadde du vist hvem IceBlue er, tror jeg du hadde sagt noe annet. Lol. For ex-elite har sine sår, som vi hadde i våre stammer. Men vi hadde siste stikk, og fikk gjennomslag. Og hvorfor tror du ting skjedde som det skjedde i Elite?

Hvorfor kommer IceBlue frem her nå etter over 1 år? Hvor profilert har han vært og hvem var han! Tja si det! Hadde han noe med det innerste Elite å gjøre? Tja, mulig glitter hadde ett "trofast" nettverk, men var det "trofast" nok? Så nok om det. Slike spill er Hans spesialitet, og Han har sine folk. Her og der.

Lord Ollis, jeg vil ønske deg LYKKE TIL. Vel dette var ett opplegg man ville prøve ut, og det virket! Synd det var deg. Men du lå bare i feil område.

haha.
Jeg digger IceBlue :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde du vist hvem IceBlue er, tror jeg du hadde sagt noe annet. Lol. For ex-elite har sine sår, som vi hadde i våre stammer. Men vi hadde siste stikk, og fikk gjennomslag. Og hvorfor tror du ting skjedde som det skjedde i Elite?

Hvorfor kommer IceBlue frem her nå etter over 1 år? Hvor profilert har han vært og hvem var han! Tja si det! Hadde han noe med det innerste Elite å gjøre? Tja, mulig glitter hadde ett "trofast" nettverk, men var det "trofast" nok? Så nok om det. Slike spill er Hans spesialitet, og Han har sine folk. Her og der.

Lord Ollis, jeg vil ønske deg LYKKE TIL. Vel dette var ett opplegg man ville prøve ut, og det virket! Synd det var deg. Men du lå bare i feil område.

Ahahaha!

Awww, du er morsom.

Nå, angående han godeste IceBlue så må jeg innrømme at jeg ikke bryr meg hvem han er, siden han fortsatt er irriterende. Men siden du spør, så har jeg hørt at han for tiden sitter på en av de større kontoene i OliCo.... :rolleyes:

Jeg er litt usikker, men hvis alle de greiene du skrev der var rettet til meg bør du sjekke opp igjen hva jeg siterte. Det var ikke den ranten om Elite, men heller der hvor det virker som om IceBlue påstår at Ollis ikke greier å tenke selv, og at det er derfor han sluttet. Dette virker for meg som en utrolig absurd og tåpelig påstand. Det ville ikke vært første gang han godeste Ollis kjempet mot større odds.

Så innen du svarer foreslår jeg at du leser det som har blitt skrevet en gang til.
 

DeletedUser

Guest
Man angrer litt på det :)
Bygd seg opp, skaffet et godt rykte og slutter uten å avslutte stort :D

Jeg angrer ingen ting jeg... hittil har jeg bare nytt godt av avgjørelsen min.
Nå slipper jeg å tilpasse min tid til TW lengre... og det er svært befriende.
 

DeletedUser

Guest
Ingen er grå- før de er Grå

Ingen er grå før de er grå.!

Mulig noen slutter fordi de er lei,, sånn er livet og spillet...

Man kan ikke skylde på andre fordi man velger å gi seg..

Dette er et utholdenhetspill,,, og ikke alle orker å henge med. Noen kan ikke på grunn av IRL...

Men for all del folkens,, alle har en grense... når det blir 1200 kryss til høyre, og angrepene tikker inn fra NIGHT og OliCo, mens de andre blir holdt i sjakk ved angrep fra allierte.. ja, da skal det sin mann til å sitte 24 timer i døgnet og krige.

All ære til den som har prøvd.. og prøver. Men det blir rett og slett for tøft for enhver.

Ikke noen sin skyld at man trekker inn årene.. Det er ens egen frie vilje.

Uansett- Lord Ollis er en verdig spiller...

Lykke til Ollis.. Håper våre veier en gang møtes på andre måter..

MvH
TC
 
Sist redigert av en moderator:

Sindre99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har alltid vært størst i K47 LO ... Det likte jeg i mine gamle dager når jeg var i RoEm! Men etter hvert plaget det meg mer og mer :p Du ble større og større , men plutselig gav du ''opp'' ... Jeg respekterer ditt valg og ønsker deg lykke til IRL! ;)
Kos deg :)
 
Topp