EASY vs. NW-familien

DeletedUser

Guest
Om en uke har dere nok allerede fått svar på angrepene deres ;)
 

DeletedUser

Guest
ja , men eg hadde jo oxo inkkomende fra geir som viste seg å vere fakes ;P hadde vel 40-50 inkkomende der vel tilsammen.

h*n fra varg sendte jo støtte som treff 1-2 timer etter adelsene ti tilleg

Haha, må le når jeg leser den :D
Skjønner at dere i NWe skjelver litt når dere får litt innkommende... Ta denne f.eks:

NWe - g0ggen i dag klokken 15:12 Siter
Dette ser mørkt ut! Mistet 3 byer til nå!

Har 125 innkommende!

Dersom ingen kan sende fakes eller annet på spekterman og lord dahl ser det dårlig ut for disse byene


KV/mortimer

Dessuten, alle har dårlige dager.. Kan hende det angrepet ble sendt etter en tur på byen, hvem vet? Har sett flere ganske rare angrep fra spillere som egentlig kan bedre, men bomma litt
pga alkoholen... :)

Tipper du har endret mening om 1-2 uker ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Heh, har veldig lyst til å vise et bilde av støtteforumet til NWe nå :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg får litt sånn rofl annenhver gang du poster jeg Seba...
 

DeletedUser

Guest
Hehe, skal si meg eni i at Easy har tatt et par byer mere en forventet ja.


men så må jeg også legge til at mesteparten av byene de har tatt er fra spillere rundt 200k+- poeng flere av de under 150k poeng. Men fair enough de er i stammene de også å må være en del av statistikken :)


For JA easy leder atm, men krigen har så vidt begynt mellom NW-fam å Easy....... å som er sett i flere kriger tildigere så kan stattistikken variere noe ekstremt fra dag til dag / uke til uke osv. Så blir litt feil å si at EASY er 100% sikker på å vinne for det er nokk mere 50% 50% i quess.


kan vise te stattistikk fra de siste 24timer:

Side 1:
Tribes: NWe NWp
Players:

Side 2:
Tribes: EASY EASY
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 8
Side 2: 7
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 74,963
Side 2: 67,020
Forskjell: 7,943

image.php



Nå ser det ut som om at Nw-familien også har begynt å ta byer, så man veit aldri hva som kommer til å skje frammover :)
 

DeletedUser

Guest
yo, når merger VARG og EASY? er vel bare et tidspørsmål?
 

DeletedUser

Guest
yo, når merger VARG og EASY? er vel bare et tidspørsmål?

Hahaha, denne måtte jeg virkelig le av. Jeg tenkte meg vel egentlig at noe sånt skulle komme, og da hovedsaklig fra deg:rolleyes:


Egentlig er det ikke det samme B L A C E, siden Easy er ikke understammen til Varg;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvorfor kan ikke NWe og NWp merge ?

Samme spørsmålet :)

Ikke helt det samme. VARG og EASY anser hverandre som likeverdige allierte, mens NWp ifølge Epsilon er akademistammen. Noobsa som skal læres opp til å bli fullgode NWe'ere, og som i første rekke skal bidra med støtte når NWe trenger det, og ellers gjøre minst mulig ut av seg. :cool:
 

DeletedUser

Guest
stemmer det til en hvis grad, men vi kaller det ikke akademi stamme lengre, men understamme. Dette er fordi vi ikke er intressert i å lære opp noobs lengre. Skal man inn må man ha en god bakrunn.
Når vi snakker om merging, så er det maks 100 medlemmer i en stamme, hvis dere ikke viste det ;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hvorfor tar du opp at VARG kommer til å merge med EASY når tråden handler om NW-familien vs EASY?
Dessuten tror jeg ikke VARG vil merge med EASY med det første. De hadde blitt veldig veldig mange medlemmer :p
 

DeletedUser

Guest
ok, beklager at jeg skiftet tema.
Men var mest fordi det er ganske typisk av VARG ;) no offence ;) har stor respekt for mine fiender :)
 
Topp