EASY vs. NW-familien

DeletedUser

Guest
Til tider litt stille og kjedelig her inne, så får prøve å bidra til litt mer liv.

Forrige uke erkærte vi i EASY krig mot NW-familien, og selv om det ikke akkurat har vært mye kriging, så har i alle fall noen byer byttet eier og som vi ser er det EASY som har kommet best ut i starten.

Side 1:
Tribes: EASY
Players:

Side 2:
Tribes: NWe NWp
Players:

Timeframe: 25/02/2010 00:00:00til05/03/2010 22:17:09

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 44
Side 2: 12
Forskjell: 32

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 367,962
Side 2: 91,169
Forskjell: 276,793

image.php


Hvem tror dere kommer best ut til slutt?
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som EASY tar det lengste strået her gitt ;)

Nå har endelig NWe fått det som de ville, og har fått økt fokus. Nå blir spørsmålet om dem vil takle stresset fremover? Vil folk slutte?

Nei, vi får vente og se :)
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser ut som EASY tar det lengste strået her gitt ;)

Nå har endelig NWe fått det som de ville, og har fått økt fokus. Nå blir spørsmålet om dem vil takle stresset fremover? Vil folk slutte?

Nei, vi får vente og se :)

Ut i fra støtte forumet vårt og deres så tror jeg vi i EASY ligger ganske bra ann :p
 

DeletedUser

Guest
Er mange som har sluttet i både NWe og NWp, så krigen går nok i EASY sin favør.
 

DeletedUser

Guest
EASY kommer nok til å ta NWe-familien :) EASY har en bra stall iforhold til NWe, syns nå jeg
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha! Ja! All deres fortjeneste EASY! Har ingenting med at VARG presser oss på den kanten/samme side! Neinei, stå på og ta all æren for VARG sin jobb! Haha
 

DeletedUser

Guest
Er ikke snakk om å ta noe som helst ære her. VARG gjør en kjempejobb i sør og vi angriper i øst. Dere er ikke de eneste som har to fronter. Vi har også TEOD i sør.
 

DeletedUser

Guest
Å sammenligne offensiven vi får av VARG med offensiven dere får av TEOD er urealistisk.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jepp, sant. TEOD er begynner å bli mindre de.. :)

Men det er bra deres synes samarbeidet mellom EASY og VARG fungerer. Det er veldig bra.
 

DeletedUser

Guest
Min personlige mening ;) Og Ja! det fungerer utmerket! VARG gjør jobben, dere får æren! :cool:
 

DeletedUser

Guest
De gjør jobben, vi får æren?:confused:
Det har hele tiden blitt påpekt på dette forumet at hvis Varg har gjort en litt "dårlig" jobb med en stamme så har det vært deres feil å skaffe seg fiender på alle kanter, men når det gjelder dere er det jo så klart omvendt, sant?:rolleyes:
Jeg må jo selvfølgelig si at Varg har gjort en kjempejobb i sør, men jeg syns at vi og har gjort en kjempejobb i øst.
Og hva mener du med at Varg gjør all jobben? Vi har jo tross alt tatt mange byer fra dere, selv om det "bare er Varg som gjør noe". Sier ikke det mer om dere enn det gjør om oss?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Og hva får deg til å si det? Går utifra at du har en grunn?
 

DeletedUser

Guest
Seba har vell ikke kjent så mye fra VARG, da h*n ligger nærmere EASY enn VARG og mener derfor at vi er bedre :cool: Han har selvfølgelig helt rett.
 

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
når en fra varg prøvde å ta 2-3 byer fra meg , sendte han 1 nuke og adels rett etterpå? tror ein som ligger 12timer unna byen fra han har sendt speider angrep , og eg kan sendte støtte let til dei byene... sto imot og mast ikke mye. Easy derimot , spør geirs78 og jks6 så får du svar på kor mange nukes dei brukte derimot i november i 2009 ;)
 

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
ja , men eg hadde jo oxo inkkomende fra geir som viste seg å vere fakes ;P hadde vel 40-50 inkkomende der vel tilsammen.

h*n fra varg sendte jo støtte som treff 1-2 timer etter adelsene ti tilleg
 

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
som sagt ja easy har tatt mer byer en nwe har tatt fra easy , men vent 1 uke så skal du se , akkurat no så er det nwe som eier , ramler in rapporter med fall i lojalitet på forumet no :)
 
Topp