Trekker meg tilbake..

DeletedUser

Guest
Jeg forstår ikke den trangen enkelte har til å tråkke på spillere som bestemmer seg for å slutte.

Hva skjedde med "Takk for kampen" og "Lykke til videre"?

Luxury er en dyktig spiller som virkelig var med å forme v2's historie.

Jeg håper du ikke sikter til meg her, for jeg mente ikke å tråkke på Lux her. Er det noen som "fortjener" å få lage slike avskjedstråder, så er iallefall Luxury en god kandidat. Men samtidig så vil være såpass respektfull at jeg er ærlig i mine betraktninger.

Så jeg vil takke for kampen (selv om vi ikke har vært direkte i krig), og ønske ham lykke til videre.
 

DeletedUser

Guest
Hadde både håpt og forventet at vi ikke skulle begynne å diskutere dette her, men men..


Magic Dude: Beklager, men jeg trodde bare du var mye bedre enn du viste der. Kunne jo sende adelstoget noen timer etter siste nuke, og ingen adelstog ble snipet. Du burde også holde deg for god til denne ''Hadde jeg spilt ordentlig'' kommentaren.. Jeg, pyse? Hahaha :p


Shanks: Det med at jeg forlater ett synkende skip er bare halvveis rett. Jeg logget inn for noen dager siden, og hadde ingen incs i det hele tatt. Allerede før det hadde jeg bestemt meg for å slutte. Gikk inn i ett selvmordangrep og startet en ny krig med AriCa som jeg overhodet ikke hadde mulighet til å vinne, pga IRL ting. Hadde regnet med å få noen tusen incs i løpet av dagen, men det skjedde ikke så jeg fortsatte og ta byer av Magic Dude. Etter at jeg hadde provosert dere litt med å ta ett sted mellom 20-30 byer av han, hadde jeg 1000 utaggede incs da jeg kom hjem fra jobb en dag :) Må si jeg hadde ett smil på munnen da ja :D Føler meg veldig lettet nå som jeg har hevet inn håndkleet.

Men veldig uenig i deg at siden jeg slutter blir tingene jeg har oppnådd ubetydelige? Neeh, det kan du vell ikke mene... Hadde det vært bedre om jeg bare hadde trykket på slett konto uten å angrepet dere og eller sagt hade til noen? En sånn slutt vil jeg ikke ha, jeg vil gå ned med flagget til topps og gamle venner i hjerte mens jeg blir adlet ut av mine fiender.

Soppy: Nok ett innlegg med nærme 20 kommaer! Jeg bestemte meg faktisk å slutte lenge før jeg fikk angrepene mot meg da, smartass :p Du kan gjerne diskutere om jeg var dyktig eller ikke, men statistikker juger ikke.

pølse: Eehm, du veet :p Er ikke den jeg en gang var..


Hadde satt veldig stor pris på om dere kunne ha sendt meg en melding hvis dere vil krangle eller diskutere angående dette!
Takk for kampen, og lykke til irl :)
 

DeletedUser

Guest
Magic Dude: Beklager, men jeg trodde bare du var mye bedre enn du viste der. Kunne jo sende adelstoget noen timer etter siste nuke, og ingen adelstog ble snipet. Du burde også holde deg for god til denne ''Hadde jeg spilt ordentlig'' kommentaren.. Jeg, pyse? Hahaha :p

Så det er sett på som stort å adle noe fra meg? :)
Hehe.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du syntes det er så stort når jeg adler noen uskyldige byer ved fronten din :p
Spesielt 3k byer. Hele poenget med det, var at du skulle fokusere på det og at jeg testet aktiviteten din. Da jeg så at du angrep, merket jeg at du bare fokuserte på de byene og tok det helt med ro.. Det er bare stress å bruke tid og energi på å redde noen få byer i fiendeland uansett.

Bestemte meg heller for å slå tilbake senere, noe som du tydeligvis ikke orket. Forståelig, men veldig, veldig synd.
Og jeg reddet byer mot slutten, så jeg ga ikke alle byene uten noen fight ;) .. Har rapporter..

Men du får ha lykke til videre! Håper jeg ser deg på slagmarken igjen, så vi virkelig får målt egoet vårt ;P
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
heldigvis så står det i mitt første innlegg at jeg respekterer og tror på at det som skjer irl faktisk er viktigere enn det som skjer her på TW ,,,,,, poenget mitt var bare at det ikke bestandig ble godtatt som forklaring av trådstarter når andre hadde tilsvarende grunner for å gi seg med spillet ,,, men dropp dette nå da ,,,,, og feir påske sammen med fammilie og venner og kos deg og slapp av og nyt tilværelsen og kanskje sola ,,,,,,,, det var bare bittelitt merkelig at det skulle falle sammen med disse massive angrepa som det kommer flere av i tiden fremover ,, jeg skal vertfall ha grå byene dine :)
God påske
Mvh
Soppyknight alias ..... ... .....
 

DeletedUser

Guest
Shanks: Det med at jeg forlater ett synkende skip er bare halvveis rett. Jeg logget inn for noen dager siden, og hadde ingen incs i det hele tatt. Allerede før det hadde jeg bestemt meg for å slutte. Gikk inn i ett selvmordangrep og startet en ny krig med AriCa som jeg overhodet ikke hadde mulighet til å vinne, pga IRL ting. Hadde regnet med å få noen tusen incs i løpet av dagen, men det skjedde ikke så jeg fortsatte og ta byer av Magic Dude. Etter at jeg hadde provosert dere litt med å ta ett sted mellom 20-30 byer av han, hadde jeg 1000 utaggede incs da jeg kom hjem fra jobb en dag :) Må si jeg hadde ett smil på munnen da ja :D Føler meg veldig lettet nå som jeg har hevet inn håndkleet.

Men veldig uenig i deg at siden jeg slutter blir tingene jeg har oppnådd ubetydelige? Neeh, det kan du vell ikke mene... Hadde det vært bedre om jeg bare hadde trykket på slett konto uten å angrepet dere og eller sagt hade til noen? En sånn slutt vil jeg ikke ha, jeg vil gå ned med flagget til topps og gamle venner i hjerte mens jeg blir adlet ut av mine fiender.

Jeg bare ertet deg. Den dagen jeg slutter her i TW så vil jo også min tid her inne være "forgjeves". Men når man tenker tilbake på de gode opplevelser som aktiv spiller, så blir det verdt alt :) Dessuten blir det opp til hver enkelt av oss å bedømme hva som faktisk har betydd noe for en selv.

Du har vært en verdig fiende på mange måter, og for mitt vedkommende, så blir det faktisk litt trist å faktisk se Lux-kontoen forsvinne ut i grådom.

Håper du får en god påske og bedre lykke i en annen verden :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre, Luxury. Du ligger på andre siden av kartet, men det er tydelig å se at du gjort det utrolig bra her på V2.
 

DeletedUser

Guest
All tid som brukes på tw er egentlig forgjeves :p
Men er jo morro da. Er vel derfor man spiller ;)

Hvilken planet er du på a?
All tid på TW har stor betydning. Du møter nye mennesker, får nye kontakter, får kunnskap om taktikk og planlegging, lære å samarbeide med andre, får nye sosiale nettverk gjennom Skype og andre lignende kanaler, og mye mer!

Det beste av alt er at det er moro!
 

DeletedUser

Guest
Hvilken planet er du på a?
All tid på TW har stor betydning. Du møter nye mennesker, får nye kontakter, får kunnskap om taktikk og planlegging, lære å samarbeide med andre, får nye sosiale nettverk gjennom Skype og andre lignende kanaler, og mye mer!

Det beste av alt er at det er moro!

Kunne ikke sagt det bedre selv :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til;)

Hva kan jeg si :p du fikk meg in i dette spillet å jeg har spillt det sånn smått helt siden.. aldri vært noe aktiv på adlinga men jeg overlever :p


Lykke til i real å håper du finner ut av dette Håkon :p

vi må se å finne på noe i påska btw;)
 

DeletedUser

Guest
Hei Luxury, det er et par ting jeg lurer på.

For det første, det at du ikke har tatt gråbyer er i og for seg ganske greit, men hvorfor? Du har jo internadlet en del, og det er jo ikke noe vanskeligere enn å adle gråbyer. Lettere hvis den som gir seg sender ut troppene.

Det andre er at angående statistikken av deg mot fienden. Nå kan det jo argumenteres for at du taper 5-600 byer til fienden ( eller hvor mange byer du nå enn har - gidder ikke sjekke ). Sånn sett får du jo en håpløst negativ statistikk. De du har tatt byer fra har sikkert også grunner til at de tapte byene, som for eksempel at de da ikke var så aktive som deg.

Lykke til i RL :)
 

DeletedUser

Guest
Hei Luxury, det er et par ting jeg lurer på.

For det første, det at du ikke har tatt gråbyer er i og for seg ganske greit, men hvorfor? Du har jo internadlet en del, og det er jo ikke noe vanskeligere enn å adle gråbyer. Lettere hvis den som gir seg sender ut troppene.

Det med gråbyer er bare en egen ting jeg startet. Synes det er interessant å holde en slik trend så lenge som mulig. Har heller ikke noe til overs med spillere som adler veldig mye grått ( er det greit å nevne Black Andi som eksempel her?).

Det andre er at angående statistikken av deg mot fienden. Nå kan det jo argumenteres for at du taper 5-600 byer til fienden ( eller hvor mange byer du nå enn har - gidder ikke sjekke ). Sånn sett får du jo en håpløst negativ statistikk. De du har tatt byer fra har sikkert også grunner til at de tapte byene, som for eksempel at de da ikke var så aktive som deg.

Noen av de jeg har tatt byer fra har vell noen grunner, men 170 byer? :p Har jo bestemt meg at jeg skal slutte for lenge siden.. Jeg sluttet med gode statistikker. Er jo nesten så jeg bare sletter brukeren min nå får å redde statistikken? Hadde jeg visst at dere kom til å argumentere med at statsen ikke spiller noe rolle nå som jeg mister alle hadde jeg slettet den i stedet.. Men spiller det noen rolle? Ikke for min del, jeg har sluttet med gode statistikker.

Lykke til i RL :)

Lykke til videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Black Andi er et godt eksempel på både gråbyadling, internadling og en god del andre negative ting :eek:

Jeg antar det kommer an på øyet som ser, Lux. Neppe noe poeng i å lage ( enda ) en stor diskusjon på det.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Black Andi er et godt eksempel på både gråbyadling, internadling og en god del andre negative ting :eek:

Jeg antar det kommer an på øyet som ser, Lux. Neppe noe poeng i å lage ( enda ) en stor diskusjon på det.

Hva i all verden er negativt med gråbyadling?

Lykke til rl Luxury... Håper du går grå snart så jeg kan adle enda mere grått^^
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Blir vel litt dumt å adle Elite-byer når man har stacka dem da... Stakkarn hadde jo ikke noe valg ser det ut til, synes han gjorde det beste ut av situasjonen jeg :D
 

DeletedUser

Guest
Blir vel litt dumt å adle Elite-byer når man har stacka dem da... Stakkarn hadde jo ikke noe valg ser det ut til, synes han gjorde det beste ut av situasjonen jeg :D

Helt klart. Hvis man mister nukes må man jo bruke ressurser på å bygge dem opp igjen. Det betyr mindre gullmynter, som igjen betyr mindre byer, og det er jo rett og slett en forferdelig tanke! :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe! Så bra, typisk den mektige "Eliten". Flykte med halen mellom beina når motgangen melder seg. Ingen ære.
Lykke til IRL!
 

DeletedUser

Guest
Hehe! Så bra, typisk den mektige "Eliten". Flykte med halen mellom beina når motgangen melder seg. Ingen ære.
Lykke til IRL!

Hvis du i det hele tatt har sett på mine statistikker ser du at det har nesten ikke vært aktivitetet på den på lenge, utenom de siste 30 arica byene jeg har tok for noen dager siden. Sluttet lenge før motgangen kom, måtte jo til å med ta masse byer av dere før dere reagerte!
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvis du i det hele tatt har sett på mine statistikker ser du at det har nesten ikke vært aktivitetet på den på lenge, utenom de siste 30 arica byene jeg har tok for noen dager siden. Sluttet lenge før motgangen kom, måtte jo til å med ta masse byer av dere før dere reagerte!

Som en info å regne :
vel,,, det kan jo være at det var en god del andre oppgaver som skulle løses før du skulle under ""kniven"" ,,,det kan du jo lett se ved å studere AriCa's aktivitet i de siste ukene/mnd'ene ,,, at det sammenfaller med dine siste krampetrekninger er vel mer som en tilfeldighet å regne, ta deg påskeferie nå da :)
''
men det med gråbyadling , skal det stå på CV'n til neste jobbsøknad at du ikke adla gråbyer ???
 
Sist redigert:
Topp