Trekker meg tilbake..

DeletedUser

Guest
Gråbyadling er noe jeg er imot. Litt er greit, hvis du adler ved fronten og slikt ;)
Internadling er også helt OK. For da tar du bare over de byene som en venn hadde istedet for at de blir grå og ubrukelige. Men er ikke for at man bare adler sine egne... :mad:

Så støtter Lux sin tankegang om å ikke adle gråbyer :)
 

DeletedUser

Guest
Gråbyer er vel det, ved siden av internadling, som tar seg dårligst ut på statistikken. Men samtidig er det direkte dumt å ikke tenke strategisk i forhold til sine egne clustre ved at man av prinsippsak ikke adler grått.

Du har gjort en god figur her i verden 2, Lux, men nå som du gir deg kunne du like gjerne ha adlet grått hele veien.
 

DeletedUser

Guest
Alle kommer til å gi seg før eller senere, og statistikken og alt man har gjort kommer ifølge deg til å være bortkastet når det først skjer. Så hvorfor spille i det hele tatt?
 

DeletedUser

Guest
Alle kommer til å gi seg før eller senere, og statistikken og alt man har gjort kommer ifølge deg til å være bortkastet når det først skjer. Så hvorfor spille i det hele tatt?

Nei, noen ender faktisk opp som vinnere. Da blir ikke statistikken bortkastet...

Vi spiller alle av forskjellige grunner... Venner, tidsfordriv osv, og noen spiller for å vinne. Jeg har et vanvittig konkurranseinnstinkt, og har ambisjoner om å vinne denne verdenen (eller bli tatt ut i forsøket).
 

DeletedUser

Guest
Så hva vinner du ved å vinne, som Luxury ikke allerede har vunnet ved å slutte..?

Heder og ære? Luxury alredy haz dat..
 

DeletedUser

Guest
Så hva vinner du ved å vinne, som Luxury ikke allerede har vunnet ved å slutte..?

Heder og ære? Luxury alredy haz dat..

Vinner en server, en verden. Det er vel det overordnede målet for alle stammer her i Tribal Wars? Ikke mye heder og ære å se Lux bare gi seg nå som han ikke er sjanseløs. Blir mer som å stikke med halen mellom beina, og samtidig skryte av sin gode statistikk (som på ingen måte er noe god). Det var det individuelle. På stammenivå så har han heller ikke annet å vise til enn et Elite, som viste seg å slett ikke være så elite som de(re) selv mente de var. Men dette blir vel en diskusjon vi forlengst er ferdige med.
 

DeletedUser

Guest
Doh, så han lille nooben i stammen som aldri har hatt over 20 byer er en like stor vinner som de som har kjempet lenge og vel og er på topp20 på både angrepsranken og poengranken - bare fordi hans stamme var på vinnersiden? Om jeg har forstått deg rett så er målet viktigst for deg, og alle som gir seg før målet er nådd har bare kastet bort tiden sin på TW..?

For meg er det det sosiale som er det aller viktigste, og så spillegleden på en klar andreplass. Om jeg hadde sluttet å spille akkurat nå så ville jeg ikke følt at noe av det jeg har gjort har vært bortkastet. Jeg vet ikke om du hadde følt det samme etter at du hadde vunnet...
 

DeletedUser

Guest
Så det er ingen ære å nå 5mill uten å adle gråbyer, vært fast på topp 20, nådd over 100mill, ligge på top 10 ODA(mer enn deg, btw), ha over 170+ i verdenskrigen og være loyal til en stamme til den går under fordi jeg trekker meg tilbake?

Ser ut som du mener at det ikke betyr noen ting, men da må jeg fortelle deg at det synet der er ganske spesielt.
 

DeletedUser

Guest
Uansett om enkelte her inne må bruke all energi på å sverte alt og alle, så synes iallefall jeg at du har gjort en fantastisk innsats Lux. Du har gjort og oppnådd langt mer enn majoriteten av tw's spillere noen sinne vil. Jeg er glad vi bare var fiender på v1 jeg, for den tiden jeg spilte med deg på v2 var veldig artig. Jeg liker også hvordan du stadig overrasker de du spiller med med. F.eks. som når du plutselig ble supermotivert på TW av at du hooket opp med nye folk IRL. :p

Du bør være stolt. Ikke bare for hva du har oppnådd, men også fordi du klarte å gi deg før alt ble mer en jobb enn ett spill for deg!

Don't let them rain on your parade!
 

DeletedUser

Guest
Nei, noen ender faktisk opp som vinnere. Da blir ikke statistikken bortkastet...

Vi spiller alle av forskjellige grunner... Venner, tidsfordriv osv, og noen spiller for å vinne. Jeg har et vanvittig konkurranseinnstinkt, og har ambisjoner om å vinne denne verdenen (eller bli tatt ut i forsøket).

Så hvordan har du tengt du skulle gjennomføre dette uten å måtte backstabbe dine alierte?
Blir ikke enkelt for deg å vinne hvis du skal være "venn" med 50% av alle spillerene og stammene her inne, eller bruker du dem kanskje for at de skal hjelpe deg å nå dine mål?
 

DeletedUser

Guest
Doh, så han lille nooben i stammen som aldri har hatt over 20 byer er en like stor vinner som de som har kjempet lenge og vel og er på topp20 på både angrepsranken og poengranken - bare fordi hans stamme var på vinnersiden? Om jeg har forstått deg rett så er målet viktigst for deg, og alle som gir seg før målet er nådd har bare kastet bort tiden sin på TW..?

For meg er det det sosiale som er det aller viktigste, og så spillegleden på en klar andreplass. Om jeg hadde sluttet å spille akkurat nå så ville jeg ikke følt at noe av det jeg har gjort har vært bortkastet. Jeg vet ikke om du hadde følt det samme etter at du hadde vunnet...

Den lille "nooben" valgte iallefall riktig stamme. Og det er vel en seier i seg selv? Dessuten er det ikke størrelsen det kommer an på. Man kan gjøre mye bra selv om man ikke er på størrelse med Ruffiro :)

Hele TW er på mange måter bortkastet tid. Dette er jo en fantasiverden som egentlig betyr veeeldig lite. Men når man først velger å spiller dette spillet, så er det jo OK å være en vinner? Jeg er klar over at alle ikke har samme ambisjoner som meg, men det sosiale med slike internettspill er det som egentlig betyr minst. Misforstå meg riktig, for det er hyggelig å bli kjent med spillere rundt om i verdenene, men det er de vennene som jeg har i det virkelige livet som jeg ønsker å være mest sammen med :)
 

DeletedUser

Guest
Så det er ingen ære å nå 5mill uten å adle gråbyer, vært fast på topp 20, nådd over 100mill, ligge på top 10 ODA(mer enn deg, btw), ha over 170+ i verdenskrigen og være loyal til en stamme til den går under fordi jeg trekker meg tilbake?

Ser ut som du mener at det ikke betyr noen ting, men da må jeg fortelle deg at det synet der er ganske spesielt.

Moro at du regner din statistikk akkurat i det tidsrommet du selv mener passer... Du har jo mistet en del byer til AriCa nå! Ser ikke det minskes på +170-statistikken din...

Og de fleste av byene du faktisk har tatt er fra NS... Imponerende...

Statistikken din finner man om man slår opp på Luxury på TWstats. Hva hjelper det å adle byer av AriCa, når du rundt neste sving mister dem tilbake til oss? Statusen nå er +1 i ditt favør. Men den statsen tviler jeg vil fortsette i pluss...

Side 1:
Tribes:
Players: Luxury

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 93
Side 2: 92
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 825,656
Side 2: 868,560
Forskjell: 42,904

image.php


Mot NS har du jo gjort en "fremragende" jobb... +81 der.. Sikkert helt sykt motstand der... Når du er så opptatt å dra frem din egen statistikk, så tror jeg det er noe du forsøker å skjule.. Ja, og det kom frem. Byene du har tatt er jo fra inkompetente spillere. Mot AriCa f.eks, har du slett ingen god statistikk...
 

DeletedUser

Guest
Så hvordan har du tengt du skulle gjennomføre dette uten å måtte backstabbe dine alierte?
Blir ikke enkelt for deg å vinne hvis du skal være "venn" med 50% av alle spillerene og stammene her inne, eller bruker du dem kanskje for at de skal hjelpe deg å nå dine mål?

Setter på repeat-knappen.. --> Man kan bryte diplomatiske forhold uten å faktisk dolke en alliert i ryggen.

AriCa har for tiden listet opp flere stammer som fiender kontra allierte. Ja, det er helt klart at AriCas allierte skal være en del av et felles mål, om det er det du mener. AriCa har nytt godt av gode forhold til sine allierte, men så har da også de andre stammene i Alliansen hatt godt utbytte av å være allierte med AriCa. Har gått begge veier.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hehehe... Savner du kranglinga på forumet shanks?

Ser ut til at han mangler viljen til å slutte å rakke ned på spillere. :(

Shanks82: Burde du ikke være glad for at han har gitt deg/dere litt motstand ingame?
Eller føler du at det er gøy å spille uten motstand?

Ros ham heller for å ha kjempet med dere og mot dere.

Lykke til IRL Luxury!
 

DeletedUser

Guest
Hehehe... Savner du kranglinga på forumet shanks?

På en måte var jeg glad for at det var et avsluttet kapittel. Men har jo også savnet forumet (kranglingen) litt... ;)

Men når spillere lager sin egen avskjedstråd, så må de være forberedt på at ikke alle er like imponerte.. Hvis man bare skulle høste lovord, så kunne han jo like gjerne sagt sin good bye til de som er ens venner.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut til at han mangler viljen til å slutte å rakke ned på spillere. :(

Shanks82: Burde du ikke være glad for at han har gitt deg/dere litt motstand ingame?
Eller føler du at det er gøy å spille uten motstand?

Ros ham heller for å ha kjempet med dere og mot dere.

Lykke til IRL Luxury!

Rakker ikke ned på ham. Sier bare min ærlige mening. Såpass respekt vil jeg gi Luxury.

Ja, Lux er en av få som faktisk kan skilte med en positiv (+) statistikk mot AriCa. Men kontoen hans finnes enda.. Og det er bare en i + nå ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahhahaahha Shanks, når han gir seg i pluss, gir han seg i pluss. Etter at han har gitt seg, så har vel det ingen betydning om kontoen går i minus ;)?
 

DeletedUser

Guest
Hahahhahaahha Shanks, når han gir seg i pluss, gir han seg i pluss. Etter at han har gitt seg, så har vel det ingen betydning om kontoen går i minus ;)?

Kontoen eksisterer enda. Og han har senest i dag postet i forumet. Når jeg skal se tilbake på kontoen Luxury, så vil jeg forholde meg til det TWstats skriver. Så får andre gjøre som de vil.
 

DeletedUser

Guest
hehe, du får meg i godt humør værtfall! :) Makes me laugh.
 
Topp