Stammer: Adels-vinner

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Slenger meg på her og synes det er fint at noen gidder og legge ut slike stats. :)

Men slikt lyver gjerne litt da. Ihvertfall for noen stammers del. Sommern er vel merkbar her på TW også...
 

DeletedUser

Guest
Må også si at VARG hviler ganske mye på laubærbladene nå... På tide med en angrepsaksjon så dere vokser mer?
De har allerede hatt en storaksjon, mot BNP såklart, men uten suksess, med foreløpig 370 nuker mot meg og 19 adelstog, uten å få en by :p Samtidig som de har kjørt litt på andre i stammen også med meget varierende suksess. ;) Men vi takker for all OD-D. Personlig har jeg økt fra 15 til 33 mill i OD-D siden forigårs ;)

Men tilbake til topic.

Det gjør sunt for V4 at det blir litt flere poster og aktive stats her på forumet, så keep up the good work Bird ;) (Det er kjekt å se at du også legger merke til at det er vanskeligere å ligge høyt på listen, når en har halvparten av medlemstallet til de andre stammene over på denne listen ;) )

Kudos til Capes som gjør en god jobb for tiden. Er vel den eneste stammen som fortjener litt ekstra oppmerksomhet akkurat nå ;) (Foruten BNP såklart, hehe )

:cool:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Adelstapene våre har ingenting med EASY å gjøre. Det er hovedsaklig internadling av hyper-emme og en inaktiv Reenoy som mister byer til ITV som er helt uviktig;)

Sorry ble litt hastverksarbeid siden jeg ikke hadde noe saerlig tid ;)

Uansett er det ett daarlig tegn om en stamme gaar i minus paa antall nye byer.

PS takk for de gode tibakemeldingene, maa prove aa faa aktivitet tibake til V4 forumet:)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Adelstapene våre har ingenting med EASY å gjøre. Det er hovedsaklig internadling av hyper-emme og en inaktiv Reenoy som mister byer til ITV som er helt uviktig;)

Dere mister jo og får byer på internadlingen så den går i 0 at dere mister flere byer enn dere adler er må jo da være at resten av stammen også er inaktiv.. Hørte dere det ITV? Det er Gratis byer hos alle ikke bare hos Reenoy ;)
 

DeletedUser

Guest
Ny adlingsoversikt takk!
nod.gif
 

DeletedUser

Guest
Adels-vinnere

Fra de siste 7 dageneRang Stamme Erobret
1 Capes 252
2 ÆRE 217
3 7KEYS 195
4 VARG 176
5 BNP 168
6 ITV 105
7 BULLS 101
8 EASY 100
9 SoS 82
10 -HvM- 67
11 :confused: Hvem er oppløst? 66
12 12 65
13 H.V 39
14 EoC 32
15 ~WON~ 31
16 EoC-A 30
17 CA-A 26
18 -HvM-A 15
19 -D-K- 14
20 Delta 14

Adels-tapere

Fra de siste 7 dageneRang Stamme Tapte Landsbyer
1 Capes 103
2 -HvM- 92
3 ITV 73
4 ÆRE 71
5 ~WON~ 58
6 H.V 57
7 EoC 56
8 BULLS 43
9 Delta 42
10 BNP 41
11 -HM- 40
12 7KEYS 36
13 VARG 32
14 SoS 31
15 MetH 23
16 CA-A 21
17 P.F 17
18 SHOUT 16
19 K102SE 16
20 12 15

Rank 1 på begge Capes - internadling? :p
Rank 2 på adels-vinner og rank 4 på adels taper ÆRE. Kjenner ikke til deres diplomati men dere tar noe fra VARG og -HvM- nå. :eek:
Rank 3 på adels-vinner og rank 12 på adels-taper 7KEYS. Mister lite i forhold til det de har tatt i det siste, bra jobba ;)
Rank 4 på adels-vinner og rank 13 på adels-taper VARG. Mistet lite til BNP i det siste.
Rank 5 på adels-vinner og rank 10 på adles-taper BNP. Tar mindre fra VARG, og mister byer til VARG nå. :rolleyes:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ehm, siden det er 8 dager siden blod kom med sin oversikt så lager jeg en ny :p

Adelsvinnere

1 BNP 335
2 Capes 289
3 VARG 279
4 EASY 213
5 ÆRE 173
6 7KEYS 167
7 -HvM- 97
8 H.V 51
9 Fenix 49
10 SDDN 49
11 BULLS 48
12 41 --> Uhm, oppløst?
13 ITV 37
14 K102SE 36
15 EoC 23
16 -HvM-A 17
17 EoC-A 14
18 HB .. 11
19 Delta 10
20 SHOUT 10


Adelstapere


1 BNP 248
2 VARG 97
3 Capes 81
4 -HvM- 71
5 ITV 64
6 H.V 59
7 ÆRE 53
8 -HM- 47
9 EoC 38
10 7KEYS 28
11 SDDN 25
12 EASY 21
13 K102SE 19
14 BULLS 18
15 MaX 17
16 Fenix 16
17 HB .. 15
18 Delta 14
19 CA-A 13
20 -HvM-A 7


Totalt

1 EASY 213 - 0 = 213
2 Capes 289 - 81 = 208
3 VARG 279 - 97 = 182
4 7KEYS 167 -28 = 139
5 ÆRE 173 - 53 = 120
6 BNP 335 - 248 = 87
7 Fenix 49 - 16 = 30
8 BULLS 48 - 18 = 30
9 -HvM- 97 -71 = 26
10 SDDN 49 - 25 = 24
11 K102SE 36 - 19 = 17
12 EoC-A 14 - 0 = 14
13 -HvM-A 17 - 7 = 10
14 SHOUT 10 - 0 = 10
15 Delta 10 -14 = - 4
16 HB .. 11 - 15 = - 4
17 H.V 51 - 59 = -8
18 EoC 23 - 38 = - 15
19 ITV 37 - 64 = -27


Oppsumering:

1)Easy vokser mest, men siden de ikke er i listen over adelstapere kan de heller ikke ha den største motstanden. Uansett dere skal ha masse credz for å vokse mest på V4 uansett, skal en del til:)
2)Capes ligger på en 2 plass bare noen få byer bak Easy, og gjør en god jobb mot fiendene sine.
3)Varg ligger ikke langt bak Easy og Capes, virker som de klarer seg bra ettersom de har en del å henge fingrene i.
4) 7keys, gidder ikke kommentere :p
5) Ære ser ut til å være :)D) nok en utbrytergruppe fra ITV som ser ut til å klare å fungere som stamme og kicke litt i fra seg mot Varg.
6) BNP, ehm.. mistet en del byer, adler "litt" (mye) byer.. Jau den krigen dere har mot Varg ligger å vipper, skjønner ikke hvordan dere leder begge rangeringene (adelstapere og adelsvinnere) så suverent.
7) Huh? Fenix, aldri hørt om. De adler iaf like mye som BULLS.
8) BULLS, tja hva kan jeg si. Gleder meg til å få krige mot de iaf.
9) -HVM- holder seg i pluss, for å være ærlig vet jeg og bryr jeg meg fint lite om de:p
10) SDDN de sniper noobs?:confused: hehe, neida.. De beste fra Shade som er igjen og holder seg i pluss de og gitt..
11) Care, s-e = fail.
12) EoC-A vokser mer enn hovedstammen ;D
13) Care
14) ^^
15) ^^
16) ^^
17) ^^
18) Vokser mindre enn akademistammen :D
19) ITV blir bare mindre og mindre. Noen medlemmer gjør det sånn passe bra, men stammen gjør det samlet veldig dårlig.
 

DeletedUser

Guest
Oppsumering:

4) 7keys, gidder ikke kommentere :p
Gråbyadling på rimmen..

6) BNP, ehm.. mistet en del byer, adler "litt" (mye) byer.. Jau den krigen dere har mot Varg ligger å vipper, skjønner ikke hvordan dere leder begge rangeringene (adelstapere og adelsvinnere) så suverent.
Interadling der VARG har fått fingeren i 33byer ?

7) Huh? Fenix, aldri hørt om. De adler iaf like mye som BULLS.
Gamle EoC og -HM- medlemmer der inne, de vil nok prøve å få kontroll på et område der Capes dominerer

9) -HVM- holder seg i pluss, for å være ærlig vet jeg og bryr jeg meg fint lite om de:p
Kommer snart til å falle :)

10) SDDN de sniper noobs?:confused: hehe, neida.. De beste fra Shade som er igjen og holder seg i pluss de og gitt..
De ble ihvertfall stresset når meg å Harubaru sende litt angrep på dem :D der gikk gård og smie ned!

12) EoC-A vokser mer enn hovedstammen ;D
Dette kalles lattis! x)


19) ITV blir bare mindre og mindre. Noen medlemmer gjør det sånn passe bra, men stammen gjør det samlet veldig dårlig.

ITV er så og si 50% vekke :) har ingensteder å adle, og de bare krymper..
 

DeletedUser

Guest
Easy vokser mest, men siden de ikke er i listen over adelstapere kan de heller ikke ha den største motstanden. Uansett dere skal ha masse credz for å vokse mest på V4 uansett, skal en del til:)

Det der virker Veldig feil i min mening, om de ikke er i listen over adelstapere, vil det jo tross alt si at de ikke mister byene. Er jo da Kanskje bare Easy som er best å forsvare bya?
Kanskje har de mest motstand, men de klarer godt holde på byene? :cool:

Men siden ODD ikke går så.. fort opp vil jeg annta det ikke er så mye motstand :eek:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Uhm, forvirrende.. Du mener jeg tar feil, men så klarer du å komme til samme konklusjon som meg? :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Oppsumering:

4) 7keys, gidder ikke kommentere :p
Gråbyadling på rimmen..

eah! yeah... greit om du vist hva du pratet om da i dte minste eller(?) ;)


Og ja, som dere og mange andre så internadler vi en del. Har hatt et par større spillere som har tatt kveld i sommer uten at det er noe katastrofe, faktisk en fordel slik jeg ser det da dette nok var et par gråbyhorer av rang.... :eek:

Side 1:
Tribes: Capes
Players:

Side 2:
Tribes: 7KEYS
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 12
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 9,197
Side 2: 83,511
Forskjell: 74,314

chart
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Gratulerer, men vi er strengt talt ikke i krig ;)

Side 1:
Tribes: 7KEYS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 25
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 154,802
Side 2: 192,151
Forskjell: 37,349

chart


Og for det jeg vet er ikke 7keys i krig med noen heller, så dette er ikke noe å skryte av mot en stamme som faktisk er i krig :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha! den kommentaren din der var jo eid! (eid av deg selv vel og merke!)...
Og andre kriger vi evt. måte være i vet jo du tydligvis lite om likevell så...

For altid timeframen er jo lett og dra opp her. Men jeg lever i nuet, og hva som skjedde før vi fikk etabelert en skikklig front mot dere bryr meg midt i smørøyet da! :p


Hva med og heller respeketer folk? enten dem er "fiender" eller annet? Blir bare barnsligt og patetisk slikt som dette. Da har jeg mer sansen for feks. BNP sine forum skribenter her; ærlige og fear i sine beskrivelser enten det er fiender eller annet.. Men dette understreker bare det inntrykket jeg fikk av Capes, en del av det samme barnslige pjatpreike som jeg delvis opplevde i Pals også på slutten.

Men men...


Edit: og mtp. hvor ræva vi er så burde dere vel ledet denne statsen rimlig greit? Og tviler på at deres spillere i k74 eller med byer der bla. er så opptatt av andre ting en det som skjer i K74. Og det går faktisk fint an og krige på flerne fronter så lenge det ikke er samme spillerne som må kjempe i alle fronter etc.

Et annet poeng er også at dere i Capes har vært avhengige av en liten håndfull spiller som må gå inn og detaljestyre kontoer for og oppnå suksess. Dette må strengt tatt være veldig slitsomt for de spillerne det gjelder... (et døgn har vel forsatt bare 23 timer!! :p ).
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Øhh, har ikke lest noe krigserklæring..

Hvilke andre kriger er 7keys i da? Tolket at dere ikke var i direkte krig med noen etter denne kommentaren:
Også skal jeg være den første til og innrømme at det har vært for lite action etter SA krigen vi hadde. (annen ting jeg er stolt over!).
. Pleier som regel å være action i kriger, eller eier jeg meg selv igjen nå?:confused:

Jeg har ikke front mot 7Keys så kan ikke svare skikkelig på hvorfor dere leder "krigen" med 1 by. Gi meg ett sitat der jeg sier 7Keys er ræva? Andre fra Capes har seff rettet kritikk mot at noen i 7Keys sender dårlige tog b.la. Det som er poenget med propaganda - forumet her, å sette motstanderen i ett dårligere lys. Noe du prøver på nå ved å komme med kritikk over hvor fantastisk gode ledere Capes har. Er en grunn til at Capes har komt seg fra en outsider posisjon til å være ranket som Nr2. For all del har gjort en god jobb du og med 7Keys.

Alt jeg sa i stat'n var at å lede over en stamme med 1 by på totalen er ikke noe særlig å skryte av, og den du kom med var vel 11byer i 7keys fravør, er ikke all verden det heller ;)
 
Topp