Stammer: Adels-vinner

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nei, det er ikke så mye å skrye av... Bare legger ut faktisk tall her. Ingen som skryter. Men som du sier så handler det om propaganda...

Synes dere i capes ofte oppfører dere en smule hovnet ovenfor de det måte passe. Som jeg sa, det går han og sjekke litt fakts før en prater om rim osv...

Mulig jeg smører på litt extra inn mellom når jeg prater om Capes, men hey; jeg må få lov og ta igjen litt :D
 

DeletedUser

Guest
6) BNP, ehm.. mistet en del byer, adler "litt" (mye) byer.. Jau den krigen dere har mot Varg ligger å vipper, skjønner ikke hvordan dere leder begge rangeringene (adelstapere og adelsvinnere) så suverent.

Ikke så rart egentlig. Vi mistet en 2,8 mill spiller som ga seg litt for plutselig i en ferietid, der vi i BNP ikke var helt våkne :cool:

Med ca 300 byer å adle internt, så betyr det at vi både vinner 300 byer til stammen, men også mister 300 byer. Derfor leder vi på begge rangeringene ;)

Varg adlet noen få byer før vi rakk å reagere. De byene er nå omtrent tatt tilbake fra Varg og vi har situasjonen under full kontroll. Så jeg vil si det er å gå veldig langt å si at krigen står å vipper, hehe.

Den eneste som gjør skade på oss er Dagi. Men vi vet godt om hans dyktighet, men måtte prioritere litt anderledes når vi måtte internadle denne store spilleren. Så vi får se fremover neste ukene hva som skjer i "krigen", nå når vi har tid til å prioritere annet enn internadling og readle byer som ble mistet til fienden under internadlingen ;) :)
 

DeletedUser

Guest
tingen var jo at dere i 7KEYS har tatt capes byer som vi nettopp tok for noen dager siden, der vi hadde en vis støtte inni :)
så kom du blacki99 med noen angrep og tok litt tropper her og der i de lite stacket byene til den ene spilleren, (det er fikset på no då,). så det blir en spennede "krig" som du kaller det :) for jeg har ikke merket noe særlig av det, for å være ærlig.

men jeg har sett på 1adelstog som du hadde, der du prøvde å kordinere dem fra 2byer :) dette er ren propaganda og ikke ment for å være slem eller noe sånt, men adelstrening trenger du kanskje.
Har ikke eksakt tall, men husker det en del:
03:34:43:831 - Fra by1 - AMNuke
03:34:23:231 - Fra By1 - AM
03:52:34:081 - Fra By2 - AMNuke
03:52:52:264 - Fra By2 - AM

og et annet:
2:32:02 - Nuke
12:35:45 - AMNuke
12:36: 21 - AM

(så var det ikke mer ? )
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Faktisk så er dette bevist så det holder! ;)

Og putte nuke inn i mellom am er ikke altid så dumt. Her synes jeg du bare spiller dum etc. Trenger liksom ikke gjøre alt etter "boka" hele tiden. Og så lenge jeg får de fleste byene som jeg hadde merket av for den økten så skal jeg ikke klage. En annen ting er at ved og sleng på en AM så unngår du at folk dodger hele tiden og du får kanskje ikke knust off troppene som du gjerne vil ha bort i fra nabolaget.

Teknisk er jeg nok ikke noe ekspert i TW, men jeg har spilt strategiske spill i mange år. (Kan vel skryte på meg en 3plass i det uoffisielle norgesmesterskapet i Warhammer40k :D )
Synes folk er altfor opptatt av tekniske ting mange ganger. Men klart når det behøves så får jeg heller flekke med meg lappisen på jobb (og opera) så får jeg sende litt tette fine tog til din store glede! :p

Og det andre du skriver er jo langt i fra sannheten også da! For meg er en by en by, og på mitt kart så spiser jeg meg nærmere hele veien. Jeg tok 10-11 byer, fleste av dem har dere hatt lenge, var et par tre av dem som dere hadde tatt fra en spiller som ble grå oss oss. Jeg speidet jo så klart masse byer og nuket en god del tropper. Om jeg gidder så kan jeg legge ut tall/rapp.

Saken er vel heller at spilleren det gjaldt vistnok hadde en KV som var totalt på bærtur i grunn... :p

Nytter liksom ikke og si at det ikke var noen på kontoen etc. når jeg faktisk kan se om det er folk på kontoen :rolleyes:

Ellers så er jeg glad jeg ikke har slike illojale spillere som deg på laget snow. :)
Det du gjorde mot din tidligere stamme kunne jeg aldri gjort. Heller godt til bunns og startet opp igjen med ny bruker eller noe. Men da hadde det vel ikke vært så spennende for Capes og hente deg...
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
tingen var jo at dere i 7KEYS har tatt capes byer som vi nettopp tok for noen dager siden, der vi hadde en vis støtte inni :)
så kom du blacki99 med noen angrep og tok litt tropper her og der i de lite stacket byene til den ene spilleren, (det er fikset på no då,). så det blir en spennede "krig" som du kaller det :) for jeg har ikke merket noe særlig av det, for å være ærlig.

http://www.no.twstats.com/no4/index.php?page=player&mode=conquers&id=467120
alså ta og stikk inn på denne linken og se etter hvor mange av byene som er tatt av meg (eller thom), som er merket med 7keys på tidligere erobringer. Tenker da først og fremst på joal121 som ble grå etter at han flippa ut! Tror jeg kom frem til _1_ by med en rask skumlesing av lista.

Så slutt og påstå alt mulig vis-vas hele tiden som ikke har rot i virkligheten! :eek:

(mange av dem er faktisk tidligere zanmato byer som annonserte at han skulle spise oss alle fra 7keys omtrent i dette området..) Gav seg vel han også, for er i hvertfall ikke han som sitter på den kontoen til dagligt...


:) (hey! jeg er ikke sur alså! :rolleyes: )

edit: fordel og huske linken også ja... *kremt*...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ellers så er jeg glad jeg ikke har slike illojale spillere som deg på laget snow. :)
Det du gjorde mot din tidligere stamme kunne jeg aldri gjort. Heller godt til bunns og startet opp igjen med ny bruker eller noe. Men da hadde det vel ikke vært så spennende for Capes og hente deg...

Beklager å måtte fortelle deg, men jeg tror jeg kan den historien mye bedre enn deg ;) du ser det nok med egene øyner. jeg har opplyst alle i gamle ShadE om hvorfor jeg flyttet over, og alle var enig i meg at det var det rette valget.

Kort:
Svært mange misfornøyde, svært mange uaktiv, han som skulle overta lederstillingen ble uaktiv (3-5mnd før jeg joinet capes). Nesten ingen ville hjelpe. Medlemmene likte ikke stammen, de var der mest for å få støtte vist de noen gang trengte det.. (ikke så mange som støttet heller.. kanskje 3 tilsammen som sendte litt? der jeg hadde som hadde 60def byer her og der) Jeg var så og si på nippet for å slutte TW for godt.. hadde så dårlig TWmoral..



Har smålest litt på forum idag, og jeg ser at du er veldig aggresiv mot capes og meg :) så koselig med nye venner
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Har smålest litt på forum idag, og jeg ser at du er veldig aggresiv mot capes og meg :) så koselig med nye venner

haha.. om du kaller det veldig aggrresiv så vet nå ikke jeg... Prøver bare og få fakta på bordet. Men tydlig at du har en selektiv utvelging av hva du vil kommentere etter og ha slengt ut påstaner og eventyr.... :rolleyes:

---
Nei, jeg kjenner nok ikke saken din ang ditt skifte. Men har jo hørt litt fra noen. Hvem og hva som er sant eller ikke skal ikke jeg dømme ovenfor. Men vet bare at jeg selv ikke hadde giddet og hoppe over til "fienden" etter så lang tid i samme stamme etc. Og rart hvordan alle untatt du var så aktive og flinke i din forrige stamme.. Du sier at du var på nippet til og slutte etc. mulig du ikke var så veldig aktiv og slikt selv heller da. Men klart; lettere og hoppe over til et vinner lag en og kjempe til siste dråpe... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha.. om du kaller det veldig aggrresiv så vet nå ikke jeg... Prøver bare og få fakta på bordet. Men tydlig at du har en selektiv utvelging av hva du vil kommentere etter og ha slengt ut påstaner og eventyr.... :rolleyes:

:O no gjør du det igjen x) hihi
 

DeletedUser

Guest
Flott å se at EASY er der de skal være, nemlig på toppen i vekst. Klatret forbi BNP og opp på rank 3 nå. Hyggelig lesning :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Meh, ser ut som jeg har bomma litt her og der. Sjekket ikke tw stats godt nok tydligvis:(
 

DeletedUser

Guest
Jeg likte The Bird sin oppsett om hvordan du kan gjøre det ^^ jeg sier nå bra jobbet
 

DeletedUser

Guest
Adels-vinnere:

1 VARG 481
2 EASY 361
3 BNP 294
4 BULLS 260
5 Capes 232
6 7KEYS 163
7 ÆRE 149
8 G~H~B 87
9 SDDN 81
10 -HvM- 57
11 SoS 46
12 Champs 23
13 EoC 22
14 -HvM-A 20
15 TcoT 19
16 H.V 18
17 EoC-A 13
18 Fenix 11
19 FTROTP 10


Adels-tapere:

1 H.V 129
2 VARG 117
3 ÆRE 117
4 ITV 112
5 Capes 87
6 BNP 87
7 BULLS 86
8 7KEYS 71
9 -HvM- 57
10 GTF 47
11 SDDN 43
12 G~H~B 34
13 EoC 32
14 Fenix 23
15 EASY 23
16 UTG 20
17 Champs 19
18 -HvM-A 12
19 PotS 12
20 HB .. 12


Totalt:

1 VARG 481 - 117 = 364
2 EASY 359 - 23 = 336
3 BNP 294 - 87 = 207
4 BULLS 260 - 86 = 174
5 Capes 232 - 87 = 145
6 7KEYS 163 - 71 = 92
7 G~H~B 87 - 34 = 53
8 SoS 46 - 3 = 43
9 SDDN 81 - 43 = 38
10 ÆRE 148 - 117 = 31
11 TcoT 19 - 0 = 19
12 -HvM-A 20 - 12 = 8
13 EoC-A 13 - 7 = 6
14 FTROTP 10 - 4 = 6
15 Champs 23 - 19 = 4
16 -HvM- 57 - 57 = 0
17 EoC 22 - 32 = -10
18 Fenix 11 - 23 = -12
19 H.V 18 - 129 = -111

(Ja, jeg er klar over at "totalt" og "adels-vinnere" bare går til 19 stammer. TWstats viser bare en blank rute på nummer 10 - kanskje grunnet en stammeoppløsning?)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tror det er en bug, pgr av alle de gangene jeg har lagd en slik har det komt en med tom rute:eek:
 

DeletedUser

Guest
-.- Ta deg i det minste tiden til å lese gjennom listene før du kommer med forslag da, snowy!

OnT; Varg er tilbake på adlingstoppen, sånn det skal være :)
 

DeletedUser

Guest
-.- Ta deg i det minste tiden til å lese gjennom listene før du kommer med forslag da, snowy!

OnT; Varg er tilbake på adlingstoppen, sånn det skal være :)

haha, er så døds trøtt :eek: sorry då -.-

men ja, gratulerer ;) Keep it coming
 

DeletedUser

Guest
-.- Ta deg i det minste tiden til å lese gjennom listene før du kommer med forslag da, snowy!

OnT; Varg er tilbake på adlingstoppen, sånn det skal være :)

hehe, johnny ett eller annet og SippO gikk jo grå.. hva annet kan man forvente daa? :p
 
Topp