Faktisk så er dette bevist så det holder!
Og putte nuke inn i mellom am er ikke altid så dumt. Her synes jeg du bare spiller dum etc. Trenger liksom ikke gjøre alt etter "boka" hele tiden. Og så lenge jeg får de fleste byene som jeg hadde merket av for den økten så skal jeg ikke klage. En annen ting er at ved og sleng på en AM så unngår du at folk dodger hele tiden og du får kanskje ikke knust off troppene som du gjerne vil ha bort i fra nabolaget.
Teknisk er jeg nok ikke noe ekspert i TW, men jeg har spilt strategiske spill i mange år. (Kan vel skryte på meg en 3plass i det uoffisielle norgesmesterskapet i Warhammer40k
)
Synes folk er altfor opptatt av tekniske ting mange ganger. Men klart når det behøves så får jeg heller flekke med meg lappisen på jobb (og opera) så får jeg sende litt tette fine tog til din store glede!
Og det andre du skriver er jo langt i fra sannheten også da! For meg er en by en by, og på mitt kart så spiser jeg meg nærmere hele veien. Jeg tok 10-11 byer, fleste av dem har dere hatt lenge, var et par tre av dem som dere hadde tatt fra en spiller som ble grå oss oss. Jeg speidet jo så klart masse byer og nuket en god del tropper. Om jeg gidder så kan jeg legge ut tall/rapp.
Saken er vel heller at spilleren det gjaldt vistnok hadde en KV som var totalt på bærtur i grunn...
Nytter liksom ikke og si at det ikke var noen på kontoen etc. når jeg faktisk kan se om det er folk på kontoen
Ellers så er jeg glad jeg ikke har slike illojale spillere som deg på laget snow.
Det du gjorde mot din tidligere stamme kunne jeg aldri gjort. Heller godt til bunns og startet opp igjen med ny bruker eller noe. Men da hadde det vel ikke vært så spennende for Capes og hente deg...