Ops, I did it for us! <3

DeletedUser

Guest
lurer på hvem som blir kasta ut først av en av stammene for at den ene siden skal unngå store statistikktap :p
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hahaha x)
BenReddik hadde vært ute om det ikke hadde vært så mange lovnader om at det kommer ny eier :p
 

DeletedUser

Guest
hahaha x)
BenReddik hadde vært ute om det ikke hadde vært så mange lovnader om at det kommer ny eier :p

Så dere sitter en konto uten eier..? Ikke bra, og i mot reglene slik jeg har tolket dem iallefall...
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke jeg skrytt over å ha adlet BenReddik heller da så :p
Er ganske klar over at den er og var uten eier så den kom ikke så sterkt tilbake :D

Uansett begynte jeg å adle han før han kom inn til dere, så der tok dere inn en som var på vei ned.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Yeah, I know jarlebast. :p

og nei, det er ikke imot reglene så vidt jeg veit, i og med at nye folk titter stadig innom kontoen for å sjekke den. Akkurat nå tror jeg faktisk det er en ny eier, uten at jeg skal si det for sikkert. Hadde det vært opp til meg hadde han vært ute av stammen for lenge siden. Oh wait! det er jo opp til meg ^o)

Er heller ingen som er kontovakt for den... så kan ikke bli tatt for langvarig kontovakt heller. Vet ikke hvor du ser noe imot regla jeg?
 

DeletedUser

Guest
Det var det med glasshus og stein da ,, du kjenner vel til det ordtaket :)

Er ikke stein i glasshus når jeg aldri har sagt i forumet at en spiller fra AriCa som mister byer ikke har eier. Solmåne var på ferie. Det er en forskjell.

Vanligvis bryr jeg meg ikke om slikt, men når man går ut å faktisk skriver om det i forumet, så burde man jo gjøre noe med det (i form av sanksjoner). Blir nesten som Dumbest Criminals USA, bare TWs versjon.

Synes du er veldig på meg nå, soppy. Jeg skylder deg nok noen unnskyldninger, men samtidig må du forstå at jeg blir litt irritert på deg også.

Men jeg kan begynne:

soppy, jeg beklager for å ha kalt deg forhatt/mislikt her i TW samfunnet. Det ble feil. Jeg mente at du hadde mange motstandere ingame og her i forumet, men til tross for dette lot vi deg spille i AriCa. Vi ville gi deg en sjanse, selv om vi ikke var enige med alt du stod for.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Solmåne hadde en dual, var h*n også borte, kunne h*n skaffet en kontovakt :)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kanskje, kanskje ikke. men da gjorde vel dere noe ulovlig da dere byttet eier på blant annet arcon, og flere som jeg ikke skal nevne? Og at en konto står inaktiv uten noen form for påpasselse og rød prikk over lengre periode før en skulle se på den for å vurdere om h*n ville ha den, er vel ikke ulovlig? Kan ikke se noe form for ulovligheter her jeg :)
 

DeletedUser

Guest
At noen sier at det kommer lovnader om ny eier sier jo absolutt ingenting om hva nåværende eier bedriver tida si med :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Er ikke stein i glasshus når jeg aldri har sagt i forumet at en spiller fra AriCa som mister byer ikke har eier. Solmåne var på ferie. Det er en forskjell.

Vanligvis bryr jeg meg ikke om slikt, men når man går ut å faktisk skriver om det i forumet, så burde man jo gjøre noe med det (i form av sanksjoner). Blir nesten som Dumbest Criminals USA, bare TWs versjon.

Synes du er veldig på meg nå, soppy. Jeg skylder deg nok noen unnskyldninger, men samtidig må du forstå at jeg blir litt irritert på deg også.

Men jeg kan begynne:

soppy, jeg beklager for å ha kalt deg forhatt/mislikt her i TW samfunnet. Det ble feil. Jeg mente at du hadde mange motstandere ingame og her i forumet, men til tross for dette lot vi deg spille i AriCa. Vi ville gi deg en sjanse, selv om vi ikke var enige med alt du stod for.
'
Nei ,,jeg forstår ikke hvorfor du har mer rett til å være irritert på meg enn hva jeg er på deg ,så det har jeg absolutt ingen forståelse for,, det er heller omvendt :) ,,, men på den andre siden , hadde det ikke vært for Ougen1 så hadde heller ikke jeg gitt dere muligheten til å ta meg inn :) ,,og at mange har motstandere IG det er litt av poenget her det da det er ,,, ,,,,og jeg er ikke veldig "" på deg"" ikke føl det slik ,,men jeg reagerer på noe av det du skriver , det må da være lov ,,,, du slenger utav deg noen påstander av og til som jeg synes er helt på kanten ,derfor gir jeg noe tilbake innimellom , værre er det ikke ,,, og at ledelsen i AriCa har hatt kontoer som de vekslet på å kontositte , jo det har de vel ,og det var kontoer der spilleren hadde gitt seg for godt, jeg siktet overhodet ikke til Solmåne kontoen :)
 

DeletedUser

Guest
Soppy: Du sitter å lyver så det renner av deg, tror du på det selv egentlig?
Da solmåne kom inn i AriCa fikk du ADHD anfall å klikket på hele ledelsen. (utrykk)
Shanks og hele AriCa ledelsen har mye å være irritert på deg for!
Når vi skulle prate om det gikk jo ikke det da du pratet i sinne og kom med personangrep og ganske mye stygt!
Og du sier vi i ledelsen ikke tåler kritikk, etter du klikket måtte noen si ifra at du skulle roe ned noen hakk men alle ble blokkert, så ingen kunne kontakte deg mer.
Btw: Mener da å si at Arcon-kontoen var i AriCa lenge før du fikk kontoen? :p

Så slutt å vær så kjepphøy!!
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Soppy: Du sitter å lyver så det renner av deg, tror du på det selv egentlig?
Da solmåne kom inn i AriCa fikk du ADHD anfall å klikket på hele ledelsen. (utrykk)
Shanks og hele AriCa ledelsen har mye å være irritert på deg for!
Når vi skulle prate om det gikk jo ikke det da du pratet i sinne og kom med personangrep og ganske mye stygt!
Og du sier vi i ledelsen ikke tåler kritikk, etter du klikket måtte noen si ifra at du skulle roe ned noen hakk men alle ble blokkert, så ingen kunne kontakte deg mer.
Btw: Mener da å si at Arcon-kontoen var i AriCa lenge før du fikk kontoen? :p

Så slutt å vær så kjepphøy!!

Hallo , har du greie på hva ADHD er for noe ,, du skal være forsiktig med å kaste ut slike påstander ,, og når det gjelder solmånes inntreden i ariCa er jeg ferdig med det ettersom jeg valgte å gå ut av stammen ,,men det medfører ikke riktighet at jeg gikk til personangrep på ledelsen ,, jeg gikk i forsvar da det var dere som gikk til person angrep på meg ,dere er jo ikke istand til å ta kritikk men er dyktige til å vri på det meste ,,,men jeg er ferdig med den saken jeg ,,men som sagt,,ikke bruk diagnoser på folk du ikke kjenner, det tar seg ikke ut ..EDIT ja ,, Arcon kontoen var i AriCa lenge før jeg overtok den , jeg har lister over de som satt KV på den om du ønsker det :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Om du leser det ordet jeg skrev etter setningen så forstår du at det var et ->Utrykk<-, så ikke kom å si at jeg har diagnosert deg for at du ikke klarer å lese hele setningen.
Å ja, jeg vet godt hva ADHD er for noe.

Det at kontoen hadde flere KV'er bety ikke at den ikke hadde eier, men siden den var ganske utsatt er det rent idioti å ikke ha noen aktive spillere der!

Hvem blokkerte da det kom litt kritikk da? vær så snill å svar på det..
Og det var ikke mye forsvar du kom med nei!

haha, men vet du hva? Du skal få sitte her å tro på dine egne løgner, det er ganske morsomt å se på :p
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Om du leser det ordet jeg skrev etter setningen så forstår du at det var et ->Utrykk<-, så ikke kom å si at jeg har diagnosert deg for at du ikke klarer å lese hele setningen.
Å ja, jeg vet godt hva ADHD er for noe.

Det at kontoen hadde flere KV'er bety ikke at den ikke hadde eier, men siden den var ganske utsatt er det rent idioti å ikke ha noen aktive spillere der!

Hvem blokkerte da det kom litt kritikk da? vær så snill å svar på det..
Og det var ikke mye forsvar du kom med nei!

haha, men vet du hva? Du skal få sitte her å tro på dine egne løgner, det er ganske morsomt å se på :p

he he ja , jeg blokka noen av dere for noen dager ,,,men , jeg gjorde ingen ting annet annet hva Point gjorde aller først , ,,det var han som la lista for akkurat det , skyld ikke på meg , jeg bare gjorde som ledelsen gjorde og ikke noe annet :) men alt det ble fjærna rimelig fort da ....
ja du kan jo vri det til at det var lurt å ha andre spillere til å kontositte ,,men kan ikke andre stammer gjøre det da ?? men da var det vist regelbrudd ifølge Shanks ,men ikke når AriCa gjør det , merkelig ,, dere er meg noe riktig morsomme typer :) ,,
Jeg sprer vel ikke løgner , det er en AriCa påstand uten dekning , men det vet du, men det er enkelt for deg å avslutte en diskusjon med en slik påstand ,, samme for meg egentlig :)
 
Sist redigert:

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Soppy:
Da solmåne kom inn i AriCa fikk du ADHD anfall å klikket på hele ledelsen. (utrykk)

Der skal du være forsiktig ja. Tydelig at du ikke veit hva det er for noe, hvertfall ikke respekterer det.

Og bare innrøm det, du ble litt burna her
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Greit nok, jeg utrykket meg kanskje litt feil der, men mente det uansett som et utrykk.
Så beklager akkurat den kommentaren.

Depend skrev:
Og bare innrøm det, du ble litt burna her
Hysj Depend :rolleyes:
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hihihi ^^ Skjønner egentlig ikke helt hvorfor dette diskuteres til døde, når Vv0lv3r1ne går lei, begynner shanks, og når han går lei begynner du x) Stakkars soppy som aldri kan gå lei for ingen tar over :p
 

DeletedUser

Guest
joda, da tar du over :D
Dere to kan jo bytte på da vettu
emoticon-00143-smirk.gif
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hihihi ^^ Skjønner egentlig ikke helt hvorfor dette diskuteres til døde, når Vv0lv3r1ne går lei, begynner shanks, og når han går lei begynner du x) Stakkars soppy som aldri kan gå lei for ingen tar over :p

Jeg kunne sverget på at det var noen andre enn meg som gikk lei forrige runde... :eek:
 
Topp