Ops, I did it for us! <3

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Meningen var ikke at du skulle ha noe konkret svar på det, men at dere ikke er uten skyld.
 

DeletedUser

Guest
Meningen var ikke at du skulle ha noe konkret svar på det, men at dere ikke er uten skyld.

Da erklærer jeg AriCa skyldig i å ekspandere i et så høyt tempo at selv våre allierte vender seg i mot oss.
 

DeletedUser

Guest
hva har skjedd med v2??? hvem er arica? loool
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Morsom diskusjon som sporet helt av....

Men likevel så er jeg ikke akkurat overasket over at Shanks nok en gang er i sentrum -.-

At du hele tiden prøver å framstille dere som et stort glansbilde klarer jeg ikke å forstå, for det er bevist at dere gjør ting som ligger i gråsonen dere også. Hvorfor ikke bare innrømme at dere tar alle midler i bruk for å vinne serveren?

Alt jeg orket ofre i denne diskusjonen for nå
 

DeletedUser

Guest
Morsom diskusjon som sporet helt av....

Men likevel så er jeg ikke akkurat overasket over at Shanks nok en gang er i sentrum -.-

At du hele tiden prøver å framstille dere som et stort glansbilde klarer jeg ikke å forstå, for det er bevist at dere gjør ting som ligger i gråsonen dere også. Hvorfor ikke bare innrømme at dere tar alle midler i bruk for å vinne serveren?

Alt jeg orket ofre i denne diskusjonen for nå

AriCa er på ingen måte et glansbilde, og vi har helt klart tråkket noen på tærne på vår vei opp mot toppen. Sånn, der har du det.

Men vi tar absolutt ikke alle midler i bruk for å vinne denne serveren. Men vi kan godt ta en laaaang diskusjon på dette altså :)
 

DeletedUser

Guest
meh... sitter og leser diskusjonene som handler om v2, men det er så langt som jeg klarer å engasjere meg... Så jeg tror vi glemmer å diskutere det.
 

DeletedUser

Guest
Solmåne er søt, uansett hva hun måtte finne på å gjøre :)

Mvh Originale Thebigbang
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Folk sier her at det blir vanskelig å rimme Solmåne, skal være enig i det, men en ting som er mulig, er å ta byer av henne.

Hørt rykter om at eieren er på ferie, og kommer hjem om ca 9 dager..Nå er det dualen som styrer på, og er ikke særlig positivt overrasket over forsvarsarbeidet sitt, så jeg legger inn en liten stats :)



Side 1:
Tribes: SaD SaD II
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Solmåne

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 156
Side 2: 0
Forskjell: 156

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 22
Side 2: 0
Forskjell: 22

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,341,330
Side 2: 0
Forskjell: 1,341,330

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 208,281
Side 2: 0
Forskjell: 208,281

chart


Inaktiv? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vel, for min del så har det vært vanskelig å logge på og krige ettersom jeg har vært på ferie i Hellas uten internett... Skulle jeg trylle fram internett midt på stranda? :eek:

Og det er nok ikke så vanskelig å adle en konto som står tom i løpet av en god del timer.


-Cecilie.
 

DeletedUser

Guest
Vel, for min del så har det vært vanskelig å logge på og krige ettersom jeg har vært på ferie i Hellas uten internett... Skulle jeg trylle fram internett midt på stranda? :eek:

Og det er nok ikke så vanskelig å adle en konto som står tom i løpet av en god del timer.


-Cecilie.

Har ikke du dual da?
 

DeletedUser

Guest
Joda, men hun hadde satt opp en kontovakt som jeg forstår at ikke har godtatt med engang?

Hva angår min dual, så kan det vel tenkes at hun ikke har tid selv? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Da bør det jo være mulig å finne en aktiv kontovakt i den største stammen på v2 hvertfall? :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, som sagt, det var ikke så lett for meg å finne en aktiv kontovakt siden jeg var i syden, men det er jo ikke vits i å ta hensyn til det så klart. :)
 

DeletedUser

Guest
Da er det godt å ha en aktiv dual :)rolleyes:)

Si ifra neste gang du drar på ferie, så skal jeg se om jeg ikke finner noen adels jeg også :)
 
Topp