NATO vs O:H

Status
Stengt for ytterligere svar.

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Zippy, At en stamme er en flyktningstamme, betyr ikke bare at de inviterer folk som blir farmet/angrepet.

Det kan bety at dere rekruterer deres egne fiender. Noe dere har gjort flere ganger.

Å rekrutere fienda kan vel nesten ses på som en svakhet?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zippy, At en stamme er en flyktningstamme, betyr ikke bare at de inviterer folk som blir farmet/angrepet.

Det kan bety at dere rekruterer deres egne fiender. Noe dere har gjort flere ganger.

det kommer helt an på, om det var planlagt hele tiden eller ikke ;)
Men da er jo din tidligere stamme O:H hvertfall en flyktningstamme, takk for at du innrømte det til slutt ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Å rekrutere fienda kan vel nesten ses på som en svakhet?

Det kommer helt an på om det er fornuftig og planlagt det da, svakhet vil jeg absolutt ikke si det er når fienden blir banket så mye og får så mye respekt og kryper til korset og ser at den andre stammen er mye bedre og vil prøve lykken der. Hvorfor adle noen som kommer til å tjene deg godt?
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det kommer helt an på, om det var planlagt hele tiden eller ikke ;)
Men da er jo din tidligere stamme O:H hvertfall en flyktningstamme, takk for at du innrømte det til slutt ;)

Hvis du leser godt igjennom posten vår om IyDz! så ser du at vi sa at de som ble igjen i stammen var fiendene våre.

De vi rekruterte leavet stammen med engang sado kuppet ledelsen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvis du leser godt igjennom posten vår om IyDz! så ser du at vi sa at de som ble igjen i stammen var fiendene våre.

De vi rekruterte leavet stammen med engang sado kuppet ledelsen.

Så det er forskjellig? De var jo alle fiender xD
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Deres fiender ikke våre.

Og de ble ikke farmet derfor var de ikke flykninger.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Før dere krangler videre anbefaler jeg at alle sjekker to ting:
fakta og begreper.

Dere snakker rett forbi hverandre, dere motsier hverandre, dere motsier dere selv. Før man kan argumentere må man ha et grunnlag for sine argumenter. En basiskunnskap. Begge parter mangler det, her, og man skulle nesten tro dere snakket om to vilt forskjellige kriger. Get your facts straight.
 

DeletedUser

Guest
Å rekrutere fienda kan vel nesten ses på som en svakhet?

Vi har ikke rekruttert noen fiender, og vil heller ikke gjøre det. Zippy hadde en våt drøm om Hexa, men ble rimelig kraftig nedstemt, så Hexa forsvant til YAMATO.

YAMATO kan vel bare bytte navn, for denne stammen har ikke mye til felles med de berømte 22 i V3, og har nå selv valgt å gå til krig mot NATO ved å rekruttere medlemmene fra O:H som vi kriger med. Det minner mye om strategien som O:H benyttet som førte til deres fall med litt for mange fiender etter hvert.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vi har ikke rekruttert noen fiender, og vil heller ikke gjøre det. Zippy hadde en våt drøm om Hexa, men ble rimelig kraftig nedstemt, så Hexa forsvant til YAMATO.

YAMATO kan vel bare bytte navn, for denne stammen har ikke mye til felles med de berømte 22 i V3, og har nå selv valgt å gå til krig mot NATO ved å rekruttere medlemmene fra O:H som vi kriger med. Det minner mye om strategien som O:H benyttet som førte til deres fall med litt for mange fiender etter hvert.

Er nok redd jeg må arrestere deg litt her.
Yamato var stammen til Zanmato i v2.
Det du mixer her, er Yakuza, som var stammen hans i v3 :)
 

DeletedUser

Guest
Stemmer, YAMATO ble neppe ledet av Zanmato, men heller GERONIMO tipper jeg, for den stammen imponerte meg, og det kan vi vel ikke akkurat si om YAMATO versjon 6 som virker som nok en FAIL som den også var i V2 :)
 

DeletedUser

Guest
Stemmer, YAMATO ble neppe ledet av Zanmato, men heller GERONIMO tipper jeg, for den stammen imponerte meg, og det kan vi vel ikke akkurat si om YAMATO versjon 6 som virker som nok en FAIL som den også var i V2 :)

Yakuza ble ledet av alle medlemmene, alle hadde baronstatus og tokk egne initiativer. Geronimo var en ærverdig stammefrende, medspiller og en venn.

Må si jeg begynner å bli lei av ordet "FAIL," finn på noe nytt...

Synes du ikke skal dømme V6 enda, da dette er en meget ung server. Og når det gjelder V2 så oppnådde vi alle våre personlige mål, så er stolt av tiden derifra. Virket ikke som du fulgte noe særlig med der etter å dømme fra den lite gjennomtenkte kommentarer der. Var vel mer ment som å hyppe opp stevningen. Skal da være lov på et propaganda forum.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke rekruttert noen fiender, og vil heller ikke gjøre det. Zippy hadde en våt drøm om Hexa, men ble rimelig kraftig nedstemt, så Hexa forsvant til YAMATO.

YAMATO kan vel bare bytte navn, for denne stammen har ikke mye til felles med de berømte 22 i V3, og har nå selv valgt å gå til krig mot NATO ved å rekruttere medlemmene fra O:H som vi kriger med. Det minner mye om strategien som O:H benyttet som førte til deres fall med litt for mange fiender etter hvert.


Du verden for en kort hukommelse du har.

Jeg regner med du sikter til IyDZ! og IAP'en vi hadde med dem, med påfølgende avslutning av IAP og krigserklæring, for så å ta inn noen få av de vi fortsatt hadde et godt forhold til.

Som du utmerket godt vet, var det hele forårsaket av deg.

Ved at du tok lang fart og og dreit i IAP'en vår og adlet et medlem fra deres stamme som hadde gått over til oss (med deres ledelses velsignelse). Kort tid etter kuppet du ledelsen der, strippet dem for rettigheter, og sparket dem du ikke likte eller talte mot deg. Vi fant det da riktig å erklære krig mot "mytteristene", med hovedfokus på deg og ditt svik av både egen stamme, og diplomatiet oss imellom. At vi da "forbarmet" oss over noen av spillerne som tok avstand fra din måte å spille på, og som vi hadde et godt og uproblematisk forhold til, tror jeg ikke noen andre enn deg vil klandre oss for.

Siden fikk vi IAP med Nato - som nevnt flere ganger andre plasser i denne tråden. Og alt bråket rundt diplomatiet der skyldtes nok en gang deg.

Fordi kort etter vår krigserklæring oppløste du like godt hele stammen, og gikk over til Nato. Når vi så protesterte på dette ble det henvist til at vi tross alt hadde tatt inn medlemmer fra IyDz!, og Nato mente at dette var det samme som de selv hadde gjort. Ja, sågar ble det hevdet at vi var mye verre, siden vi hadde tatt inn flere! Siden kom påstander om at vi på grunn av dette var arrogante, og ikke brydde oss om diplomatiet, eller hadde respekt for andre stammer. Jeg regner også med at dette forskrudde synet raskt ble spredd til deres samarbeidspartnere i K44, slik at det oppstod et rykte om O:H som arrogante, og at vi kjørte over andre stammer vi hadde diplomati med.

Det synet dere har forfektet er vel så langt man kan komme fra vår virkelighetsoppfatning, og selv om det er vår oppfatning, regner jeg med folk er oppegående nok til gjøre seg opp en mening om hvilken versjon som høres mest plausibel ut.

Det er også verdt å nevne nevne din enestående evne til å tilsynelatende være imøtekommende og løsningsorientert i kommunikasjon på Skype og PM's, for siden å ta lang fart og skite i alt som er sagt og avtalt, og aller helst gjøre det stikk motsatte.

At du nå også setter Yamato til veggs og påstår at de ender i samme fella som oss med å få for mange fiender vil jeg bare karakterisere som å skite i eget reir. Eller for å bruke favorittordet ditt: FAIL! Jeg vil tro at dere mest sannsynlig er de neste med det problemet.

V6 er herved advart om at diplomati med denne gjengen gjøres på eget ansvar, og i full forvissing om at alt man kommer frem til av enigheter kun gjelder frem til det øyeblikk de er klare til å dolke dere i ryggen.

Mvh,
-lilith-
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det kommer helt an på om det er fornuftig og planlagt det da, svakhet vil jeg absolutt ikke si det er når fienden blir banket så mye og får så mye respekt og kryper til korset og ser at den andre stammen er mye bedre og vil prøve lykken der. Hvorfor adle noen som kommer til å tjene deg godt?

Ja hvorfor adle noen som kan være så vanskelig å adle når man heller kan få personen med i stammen sin
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke rekruttert noen fiender, og vil heller ikke gjøre det. Zippy hadde en våt drøm om Hexa, men ble rimelig kraftig nedstemt, så Hexa forsvant til YAMATO.

YAMATO kan vel bare bytte navn, for denne stammen har ikke mye til felles med de berømte 22 i V3, og har nå selv valgt å gå til krig mot NATO ved å rekruttere medlemmene fra O:H som vi kriger med. Det minner mye om strategien som O:H benyttet som førte til deres fall med litt for mange fiender etter hvert.

Hmm, hva med spillere fra ~WON~? Som ble angrepet av Yamato?
La meg komme med eksemplet mitt, Kristin :) Hvor er h*n? Jo i NATO, dere rekruterte altså en fra en stamme vi kriga mot :)

Så dere er altså ikke så mye bedre selv, eller was? :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hmm, hva med spillere fra ~WON~? Som ble angrepet av Yamato?
La meg komme med eksemplet mitt, Kristin :) Hvor er h*n? Jo i NATO, dere rekruterte altså en fra en stamme vi kriga mot :)

Så dere er altså ikke så mye bedre selv, eller was? :rolleyes:

Nå skal det gjøres oppmerksom på at speiderangrep ikke var veldig farlig heller da ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp