NATO vs O:H

Status
Stengt for ytterligere svar.

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vi har ikke rekruttert noen fiender, og vil heller ikke gjøre det. Zippy hadde en våt drøm om Hexa, men ble rimelig kraftig nedstemt, så Hexa forsvant til YAMATO.

YAMATO kan vel bare bytte navn, for denne stammen har ikke mye til felles med de berømte 22 i V3, og har nå selv valgt å gå til krig mot NATO ved å rekruttere medlemmene fra O:H som vi kriger med. Det minner mye om strategien som O:H benyttet som førte til deres fall med litt for mange fiender etter hvert.

Du må ikke lyve så mye her. Heksa skulle vært inn og var ganske jevnt -.-

Yamato er gode de mener nå jeg. Vært under angrep helt siden starten på v6 bare at de lever enda bør jo applauderes og ikke bli snakket negativt om. Vi har ikke noen krig med Yamato, nå må du våkne fra dine våkne drømmer og se stammens drømmer ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja hvorfor adle noen som kan være så vanskelig å adle når man heller kan få personen med i stammen sin

Noen skal rekrutteres, og ja, i dette tilfellet mener jeg det hadde vært bedre å rekruttere, men selvsagt ikke ofte det, men alltid noen som blir rekruttert av fienden. Alltid.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har dere angrepet Heksa og/eller flashbolt? Vil isåfall bli kontaktet på pm der du viser fram rapporter :)

Nå har jo Heksa angrepet oss da så...
Jeg vil heller snakke mer om deres rekruttering i K45 og ser ikke på det som possitivt akkurat..
Jeg har ikke angrepet noen av de jeg, heller god venn med begge 2, ikke min feil at de velger feil stamme ^^
Yamato er gode og det er bare bra for v6, men adling og rek. i K45 er ikke bra for dem :eek:
 

DeletedUser

Guest
Men dere har ikke angrepet han? Dermed ingen flyktning, og derfor mener jeg at vi står på lik linje.
Dere rekruterte noen vi var i "krig" med. (Ingen erkleringer eller noe, men angrep ble sendt fram og tilbake)
Og vi gjorde det samme etterpå. (Vi gjorde det selfølgelig ikke for å pisse på dere, men fordi vi mener de er en god ressurs.KUN derfor, og de har forresten byer i k55 også :) )
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men dere har ikke angrepet han? Dermed ingen flyktning, og derfor mener jeg at vi står på lik linje.
Dere rekruterte noen vi var i "krig" med. (Ingen erkleringer eller noe, men angrep ble sendt fram og tilbake)
Og vi gjorde det samme etterpå. (Vi gjorde det selfølgelig ikke for å pisse på dere, men fordi vi mener de er en god ressurs.KUN derfor, og de har forresten byer i k55 også :) )

Vi har jo angrepet han helt sikkert, er ikke helt oppdatert, men han har jo adlet en by fra oss som vi måtte readle så det er ihvertfall ikke possitivt..

PS! Hell G adler seg bak våre linjer, hvor er det possitive i det?
 

DeletedUser

Guest
Vi har jo angrepet han helt sikkert, er ikke helt oppdatert, men han har jo adlet en by fra oss som vi måtte readle så det er ihvertfall ikke possitivt..

PS! Hell G adler seg bak våre linjer, hvor er det possitive i det?

Han får byer :) Det er ganske positivt, synes jeg :D
 

DeletedUser

Guest
Vi har jo angrepet han helt sikkert, er ikke helt oppdatert, men han har jo adlet en by fra oss som vi måtte readle så det er ihvertfall ikke possitivt..

PS! Hell G adler seg bak våre linjer

Har vi noen deal om at vi ikke kan adle i k45 eller noen andre plasser? Istedet for å syte over det på forumet her, kan du heller kontakte diplomaten vår å kanskje gjøre en deal ut av det. Og flyge på de virkelige "slemme" er, istedet for å fokusere på de to vi har rekrutert.

hvor er det possitive i det?

Jeg ser ikke det negative.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har vi noen deal om at vi ikke kan adle i k45 eller noen andre plasser? Istedet for å syte over det på forumet her, kan du heller kontakte diplomaten vår å kanskje gjøre en deal ut av det. Og flyge på de virkelige "slemme" er, istedet for å fokusere på de to vi har rekrutert.



Jeg ser ikke det negative.

Vi trenger ikke å prate med diplomaten deres om det, det bare gir signal om at dere vil inn i vårt K og det betyr jo bare...

Du ser ikke det negative nei, men det ser vi ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du verden for en kort hukommelse du har.

Jeg regner med du sikter til IyDZ! og IAP'en vi hadde med dem, med påfølgende avslutning av IAP og krigserklæring, for så å ta inn noen få av de vi fortsatt hadde et godt forhold til.

Som du utmerket godt vet, var det hele forårsaket av deg.

Ved at du tok lang fart og og dreit i IAP'en vår og adlet et medlem fra deres stamme som hadde gått over til oss (med deres ledelses velsignelse). Kort tid etter kuppet du ledelsen der, strippet dem for rettigheter, og sparket dem du ikke likte eller talte mot deg. Vi fant det da riktig å erklære krig mot "mytteristene", med hovedfokus på deg og ditt svik av både egen stamme, og diplomatiet oss imellom. At vi da "forbarmet" oss over noen av spillerne som tok avstand fra din måte å spille på, og som vi hadde et godt og uproblematisk forhold til, tror jeg ikke noen andre enn deg vil klandre oss for.

Siden fikk vi IAP med Nato - som nevnt flere ganger andre plasser i denne tråden. Og alt bråket rundt diplomatiet der skyldtes nok en gang deg.

Fordi kort etter vår krigserklæring oppløste du like godt hele stammen, og gikk over til Nato. Når vi så protesterte på dette ble det henvist til at vi tross alt hadde tatt inn medlemmer fra IyDz!, og Nato mente at dette var det samme som de selv hadde gjort. Ja, sågar ble det hevdet at vi var mye verre, siden vi hadde tatt inn flere! Siden kom påstander om at vi på grunn av dette var arrogante, og ikke brydde oss om diplomatiet, eller hadde respekt for andre stammer. Jeg regner også med at dette forskrudde synet raskt ble spredd til deres samarbeidspartnere i K44, slik at det oppstod et rykte om O:H som arrogante, og at vi kjørte over andre stammer vi hadde diplomati med.

Det synet dere har forfektet er vel så langt man kan komme fra vår virkelighetsoppfatning, og selv om det er vår oppfatning, regner jeg med folk er oppegående nok til gjøre seg opp en mening om hvilken versjon som høres mest plausibel ut.

Det er også verdt å nevne nevne din enestående evne til å tilsynelatende være imøtekommende og løsningsorientert i kommunikasjon på Skype og PM's, for siden å ta lang fart og skite i alt som er sagt og avtalt, og aller helst gjøre det stikk motsatte.

At du nå også setter Yamato til veggs og påstår at de ender i samme fella som oss med å få for mange fiender vil jeg bare karakterisere som å skite i eget reir. Eller for å bruke favorittordet ditt: FAIL! Jeg vil tro at dere mest sannsynlig er de neste med det problemet.

V6 er herved advart om at diplomati med denne gjengen gjøres på eget ansvar, og i full forvissing om at alt man kommer frem til av enigheter kun gjelder frem til det øyeblikk de er klare til å dolke dere i ryggen.

Mvh,
-lilith-

Herlig innlegg :) Synd ingen fra NATO har baller til å svare. Men det er jo klart at å forsvare seg mot sannheten ikke alltid er like lett ;)
 

DeletedUser

Guest
Du verden for en kort hukommelse du har.
...Det er også verdt å nevne nevne din enestående evne til å tilsynelatende være imøtekommende og løsningsorientert i kommunikasjon på Skype og PM's, for siden å ta lang fart og skite i alt som er sagt og avtalt, og aller helst gjøre det stikk motsatte.

For det meste er jo dette bare gammelt nytt om 2 stammer som nå ikke lenger eksisterer, pakket inn i nye tolkninger basert på øynene som ser. Ikke særlig spennende dessverre :)

Derimot å påstå at jeg er imøtekommende er vel å ta litt hardt i, hehe, det er ikke så mange diplomater jeg har pratet med som vil kalle meg for det :)

Jeg fortalte eks. Yoshi nøyaktig hva jeg mente, samt alle andre i ledelsen, og gjorde noe med det i praksis som da samsvarte med min overbevisning :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Noen skal rekrutteres, og ja, i dette tilfellet mener jeg det hadde vært bedre å rekruttere, men selvsagt ikke ofte det, men alltid noen som blir rekruttert av fienden. Alltid.

Koffor klage du på O:H for akkurat det samme da? :cool:

Du motsir det sjøl atter en gang^^
 

DeletedUser

Guest
For det meste er jo dette bare gammelt nytt om 2 stammer som nå ikke lenger eksisterer, pakket inn i nye tolkninger basert på øynene som ser. Ikke særlig spennende dessverre :)

Derimot å påstå at jeg er imøtekommende er vel å ta litt hardt i, hehe, det er ikke så mange diplomater jeg har pratet med som vil kalle meg for det :)

Jeg fortalte eks. Yoshi nøyaktig hva jeg mente, samt alle andre i ledelsen, og gjorde noe med det i praksis som da samsvarte med min overbevisning :)

Helt enig i 1 ting, og det er at dette er gammelt nå. Men det har fløyet så mye påstander i denne tråden nå at det var på tide å beskrive hendelsesforløpet så nøyaktig og nøytralt som mulig. Åpenbart hadde du ikke noen innsigelser der. Og "imøtekommende" var myntet på samtalen vi hadde i forbindelse med overgangen av deres stammemedlem til oss. Utover det har jeg ikke så mye godt å si om deg.

Får bare håpe for deres del at Zippymaster har nok "vekt" til at at dere kan bli tatt seriøst av andre stammer i fremtiden. I det minste ett sivilisert menneske der. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Helt enig i 1 ting, og det er at dette er gammelt nå. Men det har fløyet så mye påstander i denne tråden nå at det var på tide å beskrive hendelsesforløpet så nøyaktig og nøytralt som mulig. Åpenbart hadde du ikke noen innsigelser der. Og "imøtekommende" var myntet på samtalen vi hadde i forbindelse med overgangen av deres stammemedlem til oss. Utover det har jeg ikke så mye godt å si om deg.

Får bare håpe for deres del at Zippymaster har nok "vekt" til at at dere kan bli tatt seriøst av andre stammer i fremtiden. I det minste ett sivilisert menneske der. :)

Jo, takk for den :D
 

DeletedUser

Guest
...Og "imøtekommende" var myntet på samtalen vi hadde i forbindelse med overgangen av deres stammemedlem til oss. Utover det har jeg ikke så mye godt å si om deg....

Lilith, jeg aner ikke hva du prater om i det hele tatt. Jeg har ALDRI pratet med deg, hverken på PM eller skype, og jeg har ALLTID sagt min mening når noen spør om denne. Du er faktisk bare nødt til å trekke tilbake alt dette sludderet som du har diktet opp :)
 

DeletedUser

Guest
Lilith, jeg aner ikke hva du prater om i det hele tatt. Jeg har ALDRI pratet med deg, hverken på PM eller skype, og jeg har ALLTID sagt min mening når noen spør om denne. Du er faktisk bare nødt til å trekke tilbake alt dette sludderet som du har diktet opp :)

Du husker ikke det nei. Vel, det bryr jeg meg ikke om. Jeg overlot forhandlingene til en annen (vi snakket på skype) for jeg måtte rekke polet, og dere ble enige om 1 by, og etter det kom det angrep fra deg og et par andre (Fjord1 og Flashbolt om jeg ikke husker feil) på alle byene. Og selv om du sa at du ville stoppe angrepene kom det stadig nye fra deg med adels. Men det driter jeg i, for jeg vet hva du står for nå. Håper jeg bare ikke får infractions for å nevne navn her nå. Det var bare for å understreke fakta. Husker ikke skypenavnet ditt, så jeg finner ikke samtalen. Men husker godt samtalen.
 

DeletedUser

Guest
Du husker ikke det nei. Vel, det bryr jeg meg ikke om. Jeg overlot forhandlingene til en annen (vi snakket på skype) for jeg måtte rekke polet, og dere ble enige om 1 by, og etter det kom det angrep fra deg og et par andre (Fjord1 og Flashbolt om jeg ikke husker feil) på alle byene. Og selv om du sa at du ville stoppe angrepene kom det stadig nye fra deg med adels. Men det driter jeg i, for jeg vet hva du står for nå. Håper jeg bare ikke får infractions for å nevne navn her nå. Det var bare for å understreke fakta. Husker ikke skypenavnet ditt, så jeg finner ikke samtalen. Men husker godt samtalen.

Lilith, du prater bare tullball, og dette er svært enkelt å bevise. Alle som har den MINSTE kjennskap til meg, VET at jeg ALDRI bruker skype til spill...og har heller aldri brukt det. Vennligst ta tilbake alt dette vrøvlet ditt som du bare har diktet opp om meg :)
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp