Vurder spilleren over

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
du har ikke tatt den under og litt teit å kopiere de du har tatt tidligere? vil også si at poengene du varierer veldig fra spiller til spiller og ikke hva poengsummen er som man skal vurdere etter. ODD kan ikke jeg noe for selv heller? ODA er på rang 5, men det gir jo 5 poeng det ja. Da kan jeg gi deg 1 på alt da etter hva du gir meg? :confused:

Fordi stammen ikke er i din smak er den dårlig? dårlig argument :(

jeg rata deg for ikke så lenge siden, er nada forandring igrunn så defor gidder jeg ikke å skrive en ny en nå, og jeg vil bli rata selv og det heter jo vurder spilleren over deg, og det var tilfeldigvis deg igjen. jeg ikke styre hvem som poster etc. og gidder ikke å vente på att andre skal skrive noe når jeg først er på her.

jeg sier du har bra poeng men ligger fortsatt 100 k under toppen. markerte bare att du har lav odd og derav høgere oda pga lite motstand på den fronten som ville satt deg mer tilbake. hvilket argumenter folk bruker på å variere spillere varier fra person til person. om du ikke er nøgd med det andre gir deg er ditt problem. kansje du ikke er så god som du selv tror?


jeg kunne gitt deg 1 på alt men jeg syns jeg er rimlig reel. om du gir en 1 på alt så sier det igrunn bare mer om deg og hvor cocky du er.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Får ta en seriøs vurdering av deg da...

Zippymaster

Poeng: 178.850 grei poengsum, så absolutt! gir en 8'er.

ODT: 1.209.650 (10.) Grei ODA i forhold til størrelsen, none ODD. Noe som sier meg at du ikke har kjempet så veldig for byene. gir 7.

Rykte: 1. Du er en spammer og ikke noe annet.

Stamme: 10. Topp poeng, snart oda også om ikke vi i Epicki får opp farta.

1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump! - I ordets rette forstand
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!
 

DeletedUser

Guest
Zanil:

Poeng: 8, grei poengsum, ligger og vipper på topp 20 grensen!

ODT: 10! Få har mer ODT enn ham!:O

Rykte: 10, alle på v6 vet hvem han er!

Stamme: 10, beste stamme på v6!

1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump! - I ordets rette forstand
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!
 

DeletedUser

Guest
...

Yes! Flashbolt!!!

Poeng: 23.427 - Nå vet jeg jo at du har hatt mye bedre og vært i toppen da, men nå som gjelder, forsvar får du igjen på ODT ;) 3 poeng

ODT: 574.032 - halvparten av hver nesten, skuffende motstand må jeg si, 200 øks + adels uten nuke før og det går inn, hmmm ikke sånn man får ODD. Tipper mesteparten er på støtte, du ga fort opp. men grei ODA og gir deg 6 poeng :)

Rykte: - hhmmm grei den, vært litt med IyDz! saken men kun de som har satt seg ordentlig inn som vet hvem du er. 6 poeng, 4 etter possitivt, men jeg bruker kjent kriteriet.

Stamme: Hhhmm kun deg og et rart stammenavn? Backstabbet? fortell mer enn det da :) så at det var NATO ja, unnskyld at du føler deg backstacket når du tømmer byene våre og for avslag på søknad, det må være ille det.. 2 poeng

Erfaring: - Etter det han har visst seg så er det helt elendig med alt. 1 poeng

Aktivitet: - Var veldig bra når han hadde lysten, men den falt med engang han fikk incs. 6 poeng


1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump! - I ordets rette forstand
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!

du vil at jeg skal svare, men du er jo så barnslig at det ikke går ann å argumentere mot deg, og når jeg har prøvd, så kommer du bare med helt tilbakestående svar tilbake. jeg er mer aktiv enn du noensinne har vært, er mer moden enn du noen gang kommer til å bli. nå er du ikke så gammel heller, så det er jo ikke så overraskende. angående det du nevnte med de få offtroppene, noe som er HELT OFFTOPIC, så ble de bygget i en tom deffansiv by som et lite forsøk siden du er en så elendig spiller.
angående at du tror jeg har fått noe støtte, så har jeg ikke bedt om støtte en eneste gang på v6. hovedbyen min trengte dere 5 forsøk på å adle, så ferdighetene deres taler for seg selv. synes du burde få infraction for spam/offtopic fordi du drar så enormt mange her in i situasjoner der man blir nødt til å snakke offtopic, og det er en elendig egenskap du har.

Restene av dette er selvfølgelig bare spekulasjoner, men det jeg har nevnt over er sannheten, så får hver enkelt lage sin egen mening om det. og du kan bare glemme å svare tull på dette, fordi alle oppegående på v6 som har fulgt med på hva som har skjedd vet at du lyver så det renner, og det holder ikke i lengden. bye!
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ebbern:

Poeng : 59.184 Egentlig ganske dårlig, men det er vel fordi du annet å gjøre enn tribalwars :) 6 poeng.
ODT Helt forferdelig OD-A, håper virkelig det kommer i nær fremtid.. 3 poeng
Rykte De fleste vet hvem Ebbern er. 10 poeng
Stamme Epicki, beste stammen på v6 ;) 10 poeng

Er dårlig i matte så jeg vet ikke hvor du kommer, men regner med at det er cirka her :

1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump!
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!
 

DeletedUser

Guest
Ebbern:

Poeng : 59.184 Egentlig ganske dårlig, men det er vel fordi du annet å gjøre enn tribalwars :) 6 poeng.
ODT Helt forferdelig OD-A, håper virkelig det kommer i nær fremtid.. 3 poeng
Rykte De fleste vet hvem Ebbern er. 10 poeng
Stamme Epicki, beste stammen på v6 ;) 10 poeng

Er dårlig i matte så jeg vet ikke hvor du kommer, men regner med at det er cirka her :

1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump!
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!

Eeeey, jeg rødmer :eek:
Epic score <3:cool:
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du skulle egentlig fått 7. Flink men ikke umulig å ta ned., så det blir vel mer legendarisk score?
 

DeletedUser

Guest
sondre94

Poeng: 180.380 (16.) - En grei poengsum, du er da på topp 20. Men fortsatt et langt stykke bak 1. plassen! 7p
ODT: 807.843 (28.) - 529.936 ODA, 277.907 ODD. Lavere ODT rank enn poeng, ikke noe jeg liker :p Burde i det minste hatt mer ODA! 6p
Rykte: Har ikke hørt så fryktelig mye om deg, men du gjør det jo greit her på v6. 5p
Stamme: M-S (2.) Fin rank, har flere gode spillere, men også mange jeg er lite imponert over. Så vidt jeg har fått med meg er dere også Alliert med en annen toppstamme. Vil ikke gi mer enn 7p her :p

7+6+5+7/4=6.25
1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump!
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
nolaw:

Poeng 47.390 - Vel, ikke det mest imponerende akkurat. LAAANNGT fra toppen. 3poeng
ODT 252.245 - Dårligere ODT rang enn i poeng, ikke det beste. Dårlig ODA og. 2 poeng
Rykte - Vel, en del som har hørt om han tror jeg, aktiv på forum her og. 6 1/2poeng
Stamme Bambam - Heldig som er med der, en bra stamme med selveste Bambam. 8 poeng

Så totalvurderingen, uthev.

1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump!
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!
 

DeletedUser

Guest
Ikke bry dere om setningen på totalscoren, bare uthev nummeret og teksten bak nummeret som passer. Ikke uthev et nummer også en annen setning, fordi den setningen passer bedre. Setningene er ikke så nøye satt opp kan en si. :p
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Zippymaestro

Poeng 242k - 5/10. Med meg og Ruffiro ute av området burde du vært større. Opportunismen lenge leve! Bare se på Rulie.
ODT 2.43mio - 8/10 Det er kjekt å se at du nuker og bruker tropper, men har du vurdert å sende et adelstog etter nukene?
Rykte - 5/10
Stamme Nato - 7/10

Så totalvurderingen, uthev.

1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump!
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Zippymaestro


1. slut å angrip mei!
2. Gosseklump!
3. Jeg lager mye ress, ikke tropper.
4. Hva er off og deff by? Hva er byggeoppsett?
5. Wohoo! 2 byer!
6. Jeg er best! Tror jeg ihvertfall..
7. Flink men ikke umulig å ta ned.
8. Tøffer seg mot større spillere.
9. l0c0 barbar!
10. Ugjennomtrengelige lille reke!


Tror det va planlagt at du sku havne på 6.ern :rolleyes:
 
Topp