Scarborough 2. Sep 2012 Jeg spiller litt sånn halvveis på v4. Vi har vunnet den så godt som, så der bruker jeg ikke akkurat mye tid Hva med deg selv? Kun v12?
Jeg spiller litt sånn halvveis på v4. Vi har vunnet den så godt som, så der bruker jeg ikke akkurat mye tid Hva med deg selv? Kun v12?
Scarborough 1. Sep 2012 Alt bra her ja! Sender nå ut noen nukes på v1 å koser meg litt da, vettu Hva med deg?
forskningsprosjekt 001 10. Des 2010 dere har jo planer om å vinne v6 ganske fort, så kan hende det blir litt kjedelig etterhvert Ihvertfall med den motstanden ~RTS~ ser ut til å yte
dere har jo planer om å vinne v6 ganske fort, så kan hende det blir litt kjedelig etterhvert Ihvertfall med den motstanden ~RTS~ ser ut til å yte
forskningsprosjekt 001 10. Des 2010 meh... spiller mest for kos jeg da Bli kjent med nye folk og slikt Spiller som forskningsprosjekt 001 på v6 ja. Du da? Blir v6 den siste for hele EPICKI, eller er det visse unntak?
meh... spiller mest for kos jeg da Bli kjent med nye folk og slikt Spiller som forskningsprosjekt 001 på v6 ja. Du da? Blir v6 den siste for hele EPICKI, eller er det visse unntak?
forskningsprosjekt 001 10. Des 2010 Går veldig fint her Hadde nesten klart å slutte å spille. Men så fikk vi egen laptop på skolen... Bortsett fra v6 spiller jeg ingen steder. Planlegger å begynne på v7 når den kommer også Der går det ihvertfall ann å hevde seg
Går veldig fint her Hadde nesten klart å slutte å spille. Men så fikk vi egen laptop på skolen... Bortsett fra v6 spiller jeg ingen steder. Planlegger å begynne på v7 når den kommer også Der går det ihvertfall ann å hevde seg
forskningsprosjekt 001 10. Des 2010 Må få lov til å få utrykk for mitt autoritetshat ett eller annet sted