Statestikk over krigen

DeletedUser

Guest
Smalt fra rett kjeft:D

Uansett, kontoen(e) var bemannet når vi begynte.
At vi har holdt et hardt press og klart å jage mann fra kontoen er våres seier:rolleyes:

Uansett...rart at en konto uten eier klarer å sende angrep :confused:

Oh no you didn't...
Si meg.. Når skrøt jeg sist av at jeg adler så mye når jeg adler en konto uten eier? :eek:
Og det blir feil å si at dere gjorde det alene.. lol.. Dere er stolt om dere får sendt ut 1000 angrep. yey!

Vet ikke H.F.O hva en KV er? :D Losah..
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg med rimelig stor sikkerhet kan si at H.F.O vet nøyaktig hva en kv er :) Du kan jo spørre dem dersom du er usikker ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg med rimelig stor sikkerhet kan si at H.F.O vet nøyaktig hva en kv er :) Du kan jo spørre dem dersom du er usikker ;)

De gjør jo tydeligvis ikke det.. Eller kanskje de ikke forstår at andre har samme mulighet! HAHAHAHA! :p
 

DeletedUser

Guest
De gjør jo tydeligvis ikke det.. Eller kanskje de ikke forstår at andre har samme mulighet! HAHAHAHA! :p

Ok, ganske enkelt sagt: Dersom en konto har kv, er nevnte konto muligens uten eier, men like fullt har den en som administrerer den og, som windsy sa, sender angrep. Dette tyder på at kv gjør en dårlig jobb, i så fall ;) Uansett er ikke kontoen fullstendig inaktiv, noe som gjør at H.F.O har lov å skryte litt om de vil :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er faktisk enig med MD. Kan da ikke være mye cred om det er en innaktiv spiller dere adler. Nåvell, jeg skal ikke blande meg. Sammenlangt så taper dere, da med BOL og RNG på statestikken, så w/e..
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, spilleren er ikke inaktiv dersom han har kv, som MD hevder ;) Det er uholdbart å argumentere for at en spiller uten eier er inaktiv selv med kv som faktisk er innpå kontoen og gjør noe. Kontovakt er faktisk midlertidig "eier" av en konto ;)
 

DeletedUser

Guest
En stor applaus! Dere får gi dere en selv en klapp på skulderen. Imponert over prestasjonene deres! Dere får fortsette å adle en konto uten eier, så skal vi late som vi gjør vårt beste
Hipp hipp!


Sneilen er heller ikke uten eier, og mons kan ikke vi noen ting for at slutter etter noen inc. Vi har latt nilsh kontoen stå i fred i et år fordi vi har vist den har vært inn aktiv, så ville vi hatt den lette veien så hadde vi tatt den.

1000 angrep for HFO er 1/6 av byene våre, det er 1/3 del av off byene våre. Nå har vi sendt ut mer nuks en 1000, men eg vil likvel påstå at 1000 nuks er kanon bra for en stamme av vår størrelse. Tenk om Ib hadde greid sende ut mer 1/3 av sine nuks på en gang du.:D

Begge kontoene vi angriper har kontovakt, eller sneilen er der selv? (er det MD som er kv siden han er så sur)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sneilen er heller ikke uten eier, og mons kan ikke vi noen ting for at slutter etter noen inc. Vi har latt nilsh kontoen stå i fred i et år fordi vi har vist den har vært inn aktiv, så ville vi hatt den lette veien så hadde vi tatt den.

1000 angrep for HFO er 1/6 av byene våre, det er 1/3 del av off byene våre. Nå har vi sendt ut mer nuks en 1000, men eg vil likvel påstå at 1000 nuks er kanon bra for en stamme av vår størrelse. Tenk om Ib hadde greid sende ut mer 1/3 av sine nuks på en gang du.:D

Begge kontoene vi angriper har kontovakt, eller sneilen er der selv? (er det MD som er kv siden han er så sur)

Jeg er ikke KV nei. Da jeg var KV fikk dere ikke gjort stort :D
Snipet tog på 1 min og slikt. Men men.
 

DeletedUser

Guest
Åhh... skulle likt om dere lå ved fronten min! Snadder! :D

Hvorfor starter du og Ken hele tiden å si; skulle ønske dere var med min front. Da hadde det blitt andre boller.

Eller; dersom dere hadde vært med min front ville dere vært tatt for lenge siden.

Meningsløst skryt? Bare å flytte på posisjonen sin litt så har du det. Adle noen fiendebyer. Burde vel ikke være et problem for selveste MD? :confused:

Bevise det IG kanskje?

Å at HFO klarer å ta en konto uten eier, sier du det samme om Cyber, da? Eller var Cyber aldri på kontoen? Bare kontoen som ble til live og angrep av seg selv?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg står fremdeles på det :). Er jo en grunn til at vi må forflytte oss for og finne fronter :S. BOL og RNG var jo her før, men nå er alt borte. Wierd stuff brah.
 

DeletedUser

Guest
Jeg står fremdeles på det :). Er jo en grunn til at vi må forflytte oss for og finne fronter :S. BOL og RNG var jo her før, men nå er alt borte. Wierd stuff brah.

Who? :s

Hvem som flytter på seg, etter det jeg ser er det vel IB som blir presset inn i et hjørne. Rart at du og MD ikke har gjort noe med det. Adlet alt på sin vei.. Skulle vel blitt lagt merke til det, da. :eek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har da adlet meg ut enkelte plasser, kjære deg :eek:. Du burde da sjekke litt før du bestemmer deg for og skrive? Hos oss så var det jo mange folk en gang i tiden. Liverbird, Balle Klorin, teigen(ett eller annet), Brann2006 etc...All gone :0. Nuvell, om dere har planer om og stikke innom, så gi en lyd. Skal fort få fyrt bålet :).
 

DeletedUser

Guest
Jeg har da adlet meg ut enkelte plasser, kjære deg :eek:. Du burde da sjekke litt før du bestemmer deg for og skrive? Hos oss så var det jo mange folk en gang i tiden. Liverbird, Balle Klorin, teigen(ett eller annet), Brann2006 etc...All gone :0. Nuvell, om dere har planer om og stikke innom, så gi en lyd. Skal fort få fyrt bålet :).

Meg? Neineinei... Tror du har misforstått litt. En liten spiller på 300p skal yppe seg mot en 8 mill spiller? Nei å nei...
Ikke så dum heller. ;) Og er et stykke unna deg. Halve kloden?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Meg? Neineinei... Tror du har misforstått litt. En liten spiller på 300p skal yppe seg mot en 8 mill spiller? Nei å nei...
Ikke så dum heller. ;) Og er et stykke unna deg. Halve kloden?

Beklager da. Tenkte mer på dem store tussefantene i BOL/RNG/HFO.

(NB; Noen moderator som kan slette alt spam? Vil helst ha mye satestikker her, og ikke bare ord :).
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: , IB, HVIB, viking, VK-A, BuRn
Side 2:
Tribes: , RNG, RNGA, V-BOL, BOL, H.F.O, S.F.O

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 345
Side 2: 224
Forskjell: 121

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,178,961
Side 2: 2,004,207
Forskjell: 1,174,754

chart
 

DeletedUser

Guest
Ib bør være de siste som snakker om tog:D

Altså her generaliserer du............. Jeg sa at de som angrep nisse hadde håpløse adelstog. tog fra over 20 timer unna uten clearing eller scouting. Jeg sa ikke hele H.F.O (minner meg om SFO :D)
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså her generaliserer du............. Jeg sa at de som angrep nisse hadde håpløse adelstog. tog fra over 20 timer unna uten clearing eller scouting. Jeg sa ikke hele H.F.O (minner meg om SFO :D)

Hvem er det som generaliserer og så godt som påstår at HFO kun adler IB-byer fra kontoer uten eier? Og hvem sin skyld er det egentlig at de kontoene står tomme? Det er IB som ikke har klart å finne nye eiere (hvorfor skal jeg ikke si noe om) og det klarer vi å utnytte til de grader.
Du kan like så godt innrømme at vi gjør en bra jobb, som bgm sier har vi klart å sende ut 1/3 av alle nuksene våre, og jeg tror at de som ligger på fronten mot oss ikke har hatt en enkel TW-tid i det siste, med rimelig mange angrep mot seg!

-BB-
 

DeletedUser

Guest
Hvem er det som generaliserer og så godt som påstår at HFO kun adler IB-byer fra kontoer uten eier? Og hvem sin skyld er det egentlig at de kontoene står tomme? Det er IB som ikke har klart å finne nye eiere (hvorfor skal jeg ikke si noe om) og det klarer vi å utnytte til de grader.
Du kan like så godt innrømme at vi gjør en bra jobb, som bgm sier har vi klart å sende ut 1/3 av alle nuksene våre, og jeg tror at de som ligger på fronten mot oss ikke har hatt en enkel TW-tid i det siste, med rimelig mange angrep mot seg!

-BB-

Ja, dere er flinke :)
Eller så har dere flaks, men det er opp til dere å velge hvilken.

Skal trekke meg tilbake til adlingen av RNG. Ikke så vanskelig i og med at jeg adler en konto med KV (tror jeg). Veldig artig.
Rart dere ikke klarer å adle så mye mer av oss da. Har selv adlet over 50 byer selv av en konto som dere angriper..
 

DeletedUser

Guest
Du kan like så godt innrømme at vi gjør en bra jobb, som bgm sier har vi klart å sende ut 1/3 av alle nuksene våre, og jeg tror at de som ligger på fronten mot oss ikke har hatt en enkel TW-tid i det siste, med rimelig mange angrep mot seg!

Vi er langt over 1/3 av nuksa våre, 1000 angrep er 1/3. De også er veldig bra. Denne gangen har vi sendt 1000 nuks bare mot BuRn og vi har 1000 mot IB/HVIB. (slå dem MD)


(NB; Noen moderator som kan slette alt spam? Vil helst ha mye satestikker her, og ikke bare ord :).

Håper mods lar oss diskutere stats som blir lagt ut, det er 99% av moroa:)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp