kenn93x

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Mulig jeg husker feil, men jeg trodde du var med i Yamato? :hmm:
    "53 176-176 VS Sword of Die
    Det heter "Die by the sword", og er en ellers ganske latterlig ability. Though, kjenner ingen av de overnevnte."

    Var rimelig sikker på at vi har spilt i samme stamme før jeg? :p
    scooter som flisa de fleste i klassen*

    Kjipt å jobbe på lerum da.. saft og syltetøy til lunsj HVER DAG! bedre å jobbe hos cola eller no :awesome:
    hadde en Neos jeg da, gjorde 90 eller no, vannplana i nedoverbakke og skle inn i et gjerde :p

    Skal jobbe med noe vaskegreier, men egentlig mest chille å ha det gøy, endelig ferdig med 13 år på skolen, så blir en grei måte å lade batteria før jeg gyver løs på økonomi -.-
    yeah, kom tilbake på forum nå, fordi jeg føler jeg klarer å ikke logge inn :p

    skal flytte til Sveits til sommern, for å jobbe, såeh blir mye utearbeid på meg i sommer :3 og resten av året forøvrig. tohjulinger er livsfarlig, kjørte moped i 2 år og ble kjørt på 2 ganger, tryna sikkert 10 ganger og kræsja selv en gang. ALDRI mer :D
    du hakke en gang giddi å skrevet morsome ting, er som regel ingenting der :D har det superbra, hakke spilt tw siden februar, så im off the drugs nå (Y)
    hey! jeg gikk akkurat gjennom ryktepoenga, og fant ut at du har gitt meg masse minus, din teiting... (finger)
    halla kroppen :) ble lurt til å starte opp igjen.... :D
    Nei, spiller han fortsatt?

    Etter pausen min er det ny pc, så alt jeg hadde av folk på skype etc er borte vekk...
    Starter på scratch igjen liksom :trist: Du da?
    Vel, var tilfeldig mtp tidspunkt - men begynte her en dag etter at classic'en var startet - så slang meg med der - men ingen andre steder. Kommet en del forandringer siden jeg spilte - og ikke så mange kjente navn lenger :)
    Takker :)

    Hadde ikke engang sett at jeg hadde fått gjestemld jeg.... Du spiller fortsatt?
    Haha, jeg har nok gitt opp det, men broren min spiller vel litt enda! Han er i garden for øyeblikket, så blir litt mindre gaming på han enn normalt.
    Jepp, modsa der likte ikke min brasilianske stjært :)

    Forskjellen på deg å meg er at du lever i et mørkt sted kalt "Slummen" som gjør deg dyster og sur. Jeg er derimot fra "Vestkanten", et lyst og livlig sted og er derfor Mr. Alltid Glad i forhold til Surpompen Kenn!
    Ja, det skal bli fint med sommer nå kjenner jeg. Selv om vi ikke akkurat har hatt det verste været til nå da. Mehe! :D

    Haha! Aaw, nei jeg blir nok ikke å komme tilbake til V1. Jeg liker jobben min for godt til det. :p
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp