Hvem er egentlig VA?

DeletedUser

Guest
Vet du, jeg tenkte akkurat det samme etter hvert... Tok ikke mer enn et par sånne innlegg for å få meg til å skjønne at det var noen som slengte seg på trenden, men at det var noen fra VA helt fra starten av fikk det til å virke litt rart... :p

Hvorfor kommenterte ikke du da? :eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ahh. Artig skrevet, Royal Flush :).

Først må jeg få legge til at jeg ble litt overaska med tanken på at Lucky-blu var spion. Har hatt relativt god kontakt med vedkommende, og syns han var en helt allright kar etter hvordan han oppførte seg. Stolte faktisk på han, noe som kunne vist seg og bli skjebnesvangert om Royal Flush ikke hadde advart meg. Om han har brukt noe av det jeg har fortalt han, er sikkert godt mulig. Både troppeantall, informasjon og spillestilen min generelt sett. Om vedkommende har litt respekt igjen, tror jeg nok at han holder det for seg selv ihvertfall :). Det som også er litt yummy, er at R R faktisk angriper en av sine egne spioner. Konflikt imellom R R og Lucky-b, eller er det bare en veldig sult etter og ta igjen rank 1? Hmm - det er ikke godt og si, litt ustabil spilling ut ifra hva jeg har sett så langt.

Det florerte også rykter om at R R brukte proxy for og logge inn på Lucky-b kvelden før han ble forsøkt adlet. Litt artig egentlig, og om det skulle vise seg og være sant, må jeg nesten trekke tilbake noe av dem rosende ordene jeg har sagt til deg, og din spillestil, R R :). Rairai - det er ikke min sak, vi har nok en veldig aktiv moderator som vil finne ut om det har skjedd noe ulovlig uansett, så jeg setter min lìt til han.

HG har klart seg utrolig godt i mot VA og Cresta i det siste (må jeg få lov til og si). Mye frem og tilbake, men det viser seg og bære frukter. I det siste så har VA droppet et par spillere. PokeMonk ble kicket for og ikke lage statestikken negativ, og etter hva jeg vet, så har nettop Vestigium Excellentia mistet troppene sine, og blitt sparket ut. Veldig artig og se hvordan VA fører krigføringen sin for og ikke få negativ statestikk.. Nåvell, dere får kjøre på. Bort skal dere uansett ;-).

Peace

Hakkespetten
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor kommenterte ikke du da? :eek:

Hva får deg til å tro at jeg ikke gjorde det? :p

Neida :p Var faktisk ganske interessant lesestoff :) Jeg måtte bare si ifra at jeg også hadde fått det med meg, men spiller egentlig ikke på v7 lengre ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HG har klart seg utrolig godt i mot VA og Cresta i det siste (må jeg få lov til og si). Mye frem og tilbake, men det viser seg og bære frukter. I det siste så har VA droppet et par spillere. PokeMonk ble kicket for og ikke lage statestikken negativ, og etter hva jeg vet, så har nettop Vestigium Excellentia mistet troppene sine, og blitt sparket ut. Veldig artig og se hvordan VA fører krigføringen sin for og ikke få negativ statestikk.. Nåvell, dere får kjøre på. Bort skal dere uansett ;-).

Peace

Hakkespetten


frem og tilbage???


Side 1:
Tribes: VA
Side 2:
Tribes: HG

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,272
Side 2: 0
Forskjell: 7,272

chart



hvordan er ovenstående frem og tilbage?
Hvis du mener med mistede tropper, så er jeg dog enig.

Poke og VE blev nu ikke "smidt ud for at rede stats", der er jo ikke engang adelsmen mod VE, selvom det kan bekraftes at nogen glemte at flytte tropperne ud af byen i tide. men det er jo sket mange mange gange i denne verden. :)
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at VA har fått igang en /care bølge her. Forventer at moderator rydder opp i svar som er et tegn på at VA graver sin egen grav her.
Må faktisk si jeg reagerte litt på dette selv. Når det eneste VA har å si om saken på forum er "Cool story bro." så får det meg til å undre på om det du skrev faktisk kan være fakta. Skal man ta det at VA ikke sier imot som at historien ikke bare er kul, men også sant?
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@Free name:

Hakkespetten pratet om VA og Cresta, du viser statistikker kun for VA. Ironisk?

mange gange undskyld, der er selvfølgelig en forskel:


Side 1:
Tribes: VA, Cresta
Side 2:
Tribes: HG

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 1
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,272
Side 2: 3,160
Forskjell: 4,112

chart
 

DeletedUser

Guest
cool story bro-.-


HEIIA VA! VA FOREVER! ehm, nest forever. Honkie forever!<333
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Må faktisk si jeg reagerte litt på dette selv. Når det eneste VA har å si om saken på forum er "Cool story bro." så får det meg til å undre på om det du skrev faktisk kan være fakta. Skal man ta det at VA ikke sier imot som at historien ikke bare er kul, men også sant?

Vel, for meg virker det som om de vil ignorere det da hele historien bringer da spesielt VA i ett dårlig lys - Ikke bare generelt, men også for deres allierte - Cresta. Om historien ikke hadde vært sann tror jeg faktisk at de hadde sagt det rett ut :)
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må faktisk si jeg reagerte litt på dette selv. Når det eneste VA har å si om saken på forum er "Cool story bro." så får det meg til å undre på om det du skrev faktisk kan være fakta. Skal man ta det at VA ikke sier imot som at historien ikke bare er kul, men også sant?


Jeg tror du skal tage det som du har lyst til :)

Havde vi sagt imod, var det jo også "bevis" på at det var sandt.

gør vi som nu, er det lige så, "fordi det er sandt"

ergo kan vi sige ligemeget hvad vi lyster og andre tolker det som de har lyst til :)




Om historien ikke hadde vært sann tror jeg faktisk at de hadde sagt det rett ut :)


Kan du se hvad jeg mener? ;) *griner*
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Poke ble kraftig angrepet, og senere adlet ned av WAW.

20th January 2011 - 21:11 Poke forlot (kicket?)
2011-01-21 05:41:33 - Poke blir adlet av WAW

Hvordan du velger og presentere dette for allmenheten, får bli ditt dilemma. Jeg forholder meg til TWstats, og velger og gjøre det fremover. Etter hvor lenge V7 har vart, er det ikke mye VA har og vise til sånn at vi kan....stole på dem akkurat.

VE ble klarert i dag, og ikke mindre uforventet, også sparket ut av stammen. Som sagt ovenfor, så får dette bli ditt dilemma og forklare. Har ikke tid til og kverulere med VA medlemmer som gjør et veldig dårlig forsøk på og rette opp det som har hendt så langt. Må bare takke ihvertfall, veldig gøy og lese om en stamme som faktisk står for sitt eget fall. Er ikke hver dag man ser det :).
 

DeletedUser

Guest
Det florerte også rykter om at R R brukte proxy for og logge inn på Lucky-b kvelden før han ble forsøkt adlet. Litt artig egentlig, og om det skulle vise seg og være sant, må jeg nesten trekke tilbake noe av dem rosende ordene jeg har sagt til deg, og din spillestil, R R :). Rairai - det er ikke min sak, vi har nok en veldig aktiv moderator som vil finne ut om det har skjedd noe ulovlig uansett, så jeg setter min lìt til han.

HG har klart seg utrolig godt i mot VA og Cresta i det siste (må jeg få lov til og si). Mye frem og tilbake, men det viser seg og bære frukter. I det siste så har VA droppet et par spillere. PokeMonk ble kicket for og ikke lage statestikken negativ, og etter hva jeg vet, så har nettop Vestigium Excellentia mistet troppene sine, og blitt sparket ut. Veldig artig og se hvordan VA fører krigføringen sin for og ikke få negativ statestikk.. Nåvell, dere får kjøre på. Bort skal dere uansett ;-).

Peace

Hakkespetten

Det med ryktene om RR er bare latterlig. Og vår kjære Kristure sluttet for et par dager siden :(
 

DeletedUser

Guest
Må faktisk si jeg reagerte litt på dette selv. Når det eneste VA har å si om saken på forum er "Cool story bro." så får det meg til å undre på om det du skrev faktisk kan være fakta. Skal man ta det at VA ikke sier imot som at historien ikke bare er kul, men også sant?

Du kan kontakte meg på skype om du lurer på noe Nolaw:cool:
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Poke ble kraftig angrepet, og senere adlet ned av WAW.

20th January 2011 - 21:11 Poke forlot (kicket?)
2011-01-21 05:41:33 - Poke blir adlet av WAW

Hvordan du velger og presentere dette for allmenheten, får bli ditt dilemma. Jeg forholder meg til TWstats, og velger og gjøre det fremover. Etter hvor lenge V7 har vart, er det ikke mye VA har og vise til sånn at vi kan....stole på dem akkurat.

VE ble klarert i dag, og ikke mindre uforventet, også sparket ut av stammen. Som sagt ovenfor, så får dette bli ditt dilemma og forklare. Har ikke tid til og kverulere med VA medlemmer som gjør et veldig dårlig forsøk på og rette opp det som har hendt så langt. Må bare takke ihvertfall, veldig gøy og lese om en stamme som faktisk står for sitt eget fall. Er ikke hver dag man ser det :).


Det bliver nu ikke mit dilemma at diskutere dette med dig og da slet ikke, når du ikke gider tage tid tiden til det. det ville da være lidt dumt at prøve at snakke med dig, hvis du ikke er her ;)


Måske er det bare mig, men jeg har aldrig forstået det argument med at man skulle kicke spillere for at ens stat skulle se bedre ud.
Det er jo så fuldstændigt ligegyldigt.
Hvis nogen stamme hat behov for at sige. "YES, vi fører og vinder denne krig" fordi de "mangler" en by som er adlet mod dem i statistikken, ja så har de da virkeligt et problem større end den tabte by *Griner*

vi ved jo godt hvad det drejer som om, drabte tropper med minimale tab for angriberen. Den side der først løber tør for tropper/moral har tabt og ikke en enkelt tabt by eller to.

hvis du gerne vil vide grunden til at poke blev kicket og ja, det blev han, fra stammen, så har du svaret her fra vores scype:


[20-01-2011 20:50:20] xxx: Why we kicked pokemonk?
[20-01-2011 20:50:51] xxx: He asked us to do it, because he is quitting

og jaja, det er jo bare noget jeg selv har fundet på, ik? (kan jo lige så godt selv skrive det og komme dig/andre i forkøbet)


du/andre får et vildt gæt, mon VE blev kicket for at rede stats??? :rolleyes:



EDIT: How, hvor har du det tidspunkt på med poke???
det er jo helt forkert *griner*


Poke ble kraftig angrepet, og senere adlet ned av WAW.

20th January 2011 - 21:11 Poke forlot (kicket?)

20.01. 20:18 PokeMonk har blitt avskjediget av Repentance Requiem.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Poke ble kraftig angrepet, og senere adlet ned av WAW.

20th January 2011 - 21:11 Poke forlot (kicket?)
2011-01-21 05:41:33 - Poke blir adlet av WAW

Hvordan du velger og presentere dette for allmenheten, får bli ditt dilemma. Jeg forholder meg til TWstats, og velger og gjøre det fremover. Etter hvor lenge V7 har vart, er det ikke mye VA har og vise til sånn at vi kan....stole på dem akkurat.

VE ble klarert i dag, og ikke mindre uforventet, også sparket ut av stammen. Som sagt ovenfor, så får dette bli ditt dilemma og forklare. Har ikke tid til og kverulere med VA medlemmer som gjør et veldig dårlig forsøk på og rette opp det som har hendt så langt. Må bare takke ihvertfall, veldig gøy og lese om en stamme som faktisk står for sitt eget fall. Er ikke hver dag man ser det :).

Hadde Robin hatt lyst å bli hadde han fortsatt vært i VA i dag, men ettersom TW hadde begynt å påvirke han for mye (der det gikk utover jobb og fritid) derfor sluttet han både v6 og v7.
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ahh, TW stats.. svarer lige selv på spørgsmålet, men så er TW stats lidt bagefter, jeg har skrevet det rette tidspunkt for hvornår han blev kicket.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det med ryktene om RR er bare latterlig. Og vår kjære Kristure sluttet for et par dager siden :(

Mener han sa til meg for 10+ dager siden at han hadde sluttet.

Hadde Robin hatt lyst å bli hadde han fortsatt vært i VA i dag, men ettersom TW hadde begynt å påvirke han for mye (der det gikk utover jobb og fritid) derfor sluttet han både v6 og v7.
- Rart at han ble adlet samme natt han ble sparka, da :eek:

Og til deg, Free name. Jeg vil helst unngå og kopiere/lime inn den posten jeg hadde for etpar minutter siden, så jeg lar deg herje på her og legge ut så mange falske påstander du vil. Håper du ikke rekner med at noen vil tro på dem, da. Var ikke akkurat så troverdige.. Som sagt tidligere, så forblir det ditt og dem andre leserene sitt problem.
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mener han sa til meg for 10+ dager siden at han hadde sluttet.


- Rart at han ble adlet samme natt han ble sparka, da :eek:

Og til deg, Free name. Jeg vil helst unngå og kopiere/lime inn den posten jeg hadde for etpar minutter siden, så jeg lar deg herje på her og legge ut så mange falske påstander du vil. Håper du ikke rekner med at noen vil tro på dem, da. Var ikke akkurat så troverdige.. Som sagt tidligere, så forblir det ditt og dem andre leserene sitt problem.


Smiler.. du får tro hvad du vil. Det gør du jo ligemeget om du blev slået i hovedet med en sandhedshammer. må dog være en sur pligt at være så bitter som du virker til at være :)

ha det bra :)
 
Topp