Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Zippy, skuffende. La meg forklare hvorfor:

Mr.Smith, eller Smithie om jeg får, kan jo selvfølgelig bare svare for sin stamme, Fetish. Hva -FAT- angår kan vi ikke uttale oss om, hvilket jeg ei heller skal.

For Smithie og gjengen sin del forstår jeg utmerket at han avkrefter din påstand, hvilket jeg også ville gjort. Ikke fordi jeg nå vil påstå at Smithie gjør dette for å misslede oss på noen måte, jeg tror han er oppriktig og at hans uttalelse om at det da ikke er dårlige tider i Fetish/-FAT-, hvertfall i Fetish, er den fulle og hele sannhet.

Nå spør du selvfølgelig deg selv hvordan jeg kan påstå noe slikt, med tanke på at statistikken ser ut som den gjør. Det er da du skal huske på hva Fetish liker, for den uvitende: [spoil]
Fetishs profil skrev:
Punish me
Punish me
Straw becomes gold
And gold becomes stone
Your size makes me small
You may be my punisher

The lord takes
The lord gives

Punish me
Punish me
You say yes
And I think no
Include me in your prayer
Before the wind blows even colder

Your size makes me small
You may be my punisher
You may be my punisher

Your size makes me small
You may be my punisher
Your size makes him small
You will be my punishment
The lord takes
The lord gives
But he only give to those
Who he loves
Punish me
[/spoil]
Som du nå sikkert forstår har ikke Fetish noe imot at enkelte (omtrentlig alle) av troppene sine blir værende igjen i våre byer dersom de angripe, eller med tilbake til våre byer dersom vi angriper. De er derimot storfornøyde når dette skjer, og noe tvilsomt og kanskje veldig optimistisk vil jeg tro at selv du Zippy forstår hvorfor.

Jeg trenger ikke gå videre inn på dette, foruten å få takke Smithie selv for sitt bidrag til min dungeon. Dette var virkelig hyggelig gjort av deg, og jeg kan forsikre deg om at troppene din ikke vil ønske seg tilbake til deg, vi vet jo hva dere - og dermed troppene deres - liker, gjør vi ikke Zippy, nå som jeg har forklart for deg?



Ah, komme med rykte og kanskje?
Nei, eller jo. Ryktene sier at koordinering når nye høyder, eller, jeg starter det ryktet.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, helt konge!
Du har lite å gjøre på om dagen forstår jeg?
Dine 367 speidere har fått en begravelse verdig en konge, og jeg forventer det samme for mine 300! "The brave 300! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld, men tror du har misforstått litt her. Jeg drepte aldri de speiderne dine, de lever i beste velgående ennå, og sannsynligvis mer lykkelig enn noen gang. Dermed trenger jeg ikke bruke tid på å gravlegge dem, men om du insisterer?

Forøvrig, for en liten slump med penger skal du få dem tilbake. Jeg kan ikke love deg at de noen gang vil ha høy moral igjen da, må ha vært kjedelig hos deg. Men om du betaler skal jeg nok alltids klare å skaffe meg noen nye som jeg kan ha i dungeonen min jeg.

Og for å legge til, det var betryggende at du gravla speiderne mine skikkelig. At du ikke bare la dem i grusen, slik som andre i stammen din feilaktig gjorde med tropper, det hadde blitt sånn en fæl stank etter en tid da. Men det forstår nok du, du var jo smart nok til å begrave dem.

Men som sagt, en liten sum og troppene dine kommer tuslene tilbake - nedbrutt og fæle, men veldig glade for tiden hos meg. Så bare si ifra.
 

DeletedUser

Guest
Neida, jeg bader i speidere. Behold dem, du trenger dem tydeligvis :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566

Nå avkrefter jeg rykte til Arnold Layne om at det var riktig å avkrefte ryktet mit igjen.

Mot dere:

gggg.png


Mot -FAT-

gggggh.png


Skal vi legge ut noen rapporter her og?

1.
2.
3.
4.
5.

Har andre fine rapporter og, bare be meg videresende hvis du mener de er feil Mr. Smith, men du vet vel like godt som eg at hele -FAT-/Fetish oppe her i nord er tom for def og det ser ut som det går en liten oppløsning i stammene deres og ;)
 

DeletedUser

Guest
Som sagt før, krigen mellom Fetish og 3.14 og krigen mellom -FAT- og 3.14 er to helt forskjellige kriger. Så å dra -FAT- inn her for at statistikken deres skal se bedre ut er ganske så... Hva var ordet? Patetisk?
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha! Arnold Layne har forstått det :D

Btw zippy, ryktes at du har ny PM :rolleyes:
844195.jpeg
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Som sagt før, krigen mellom Fetish og 3.14 og krigen mellom -FAT- og 3.14 er to helt forskjellige kriger. Så å dra -FAT- inn her for at statistikken deres skal se bedre ut er ganske så... Hva var ordet? Patetisk?

Dere deler jo rapporter og har delt forum så.... :rolleyes:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Som sagt før, krigen mellom Fetish og 3.14 og krigen mellom -FAT- og 3.14 er to helt forskjellige kriger. Så å dra -FAT- inn her for at statistikken deres skal se bedre ut er ganske så... Hva var ordet? Patetisk?

Har da så absolutt sin relevans når det var for deres skyld dem skulle hjelpe til her... Dere angriper oss, får smekk på lanke, dere gråter til -FAT-, -FAT- angriper oss, -FAT får smekk på lanke.

Patetisk er når man ikke klarer seg så godt i en krig at man drar inn en alliert for å hjelpe til, og den allierte også får bank... Det er en smule patetisk det :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Har da så absolutt sin relevans når det var for deres skyld dem skulle hjelpe til her... Dere angriper oss, får smekk på lanke, dere gråter til -FAT-, -FAT- angriper oss, -FAT får smekk på lanke.

Patetisk er når man ikke klarer seg så godt i en krig at man drar inn en alliert for å hjelpe til, og den allierte også får bank... Det er en smule patetisk det :)

Patetisk?
Synes egentlig at det er fair enough, med tanke på at dem absolutt ikke ville klart det alene. Da er det bedre å alliere seg med andre, og ha en større mulighet ;)
Eller? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Har da så absolutt sin relevans når det var for deres skyld dem skulle hjelpe til her... Dere angriper oss, får smekk på lanke, dere gråter til -FAT-, -FAT- angriper oss, -FAT får smekk på lanke.

Patetisk er når man ikke klarer seg så godt i en krig at man drar inn en alliert for å hjelpe til, og den allierte også får bank... Det er en smule patetisk det :)

Nå synes jeg du burde smøre munnen din med glidemiddel her Are, for ordene dine glir ikke riktigt. Vi "gråt" aldri til -FAT-, det var faktisk dem som kontakta oss, fordi vi har ett felles mål, å få fjerna dere fra k45. Derfor etablerte vi en IAP, og ikke en allianse, slik at vi kan fokusere på samme mål istedenfor hverandre. Vi har ingen allianse, som dere så ofte prøver å overtale oss og alle andre til at vi har. Patetisk at vi ikke "vinner"? Dere har tatt et par småspillere, wow, SUPER GOOD JOB! Du sa selv at du forventa at dere skulle vinne, det sa jeg og, men nå er det patetisk at vi ikke vinner? Dere har på ingen måte vunnet, de feiteste kuene er fortsatt igjen, klare til slakting. Når vi alle er vekke skal jeg heller si at dere har gjort en god jobb. :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Dem kontakta dere helt ut av det blå fordi dem ville angripe den største stammen i kontinentet?

Merkelig frøken Smith, veldig merkelig... Men whatever floats your boat^^

OG angående de feite kuene så sparer man jo det beste tilslutt ;) Eller kanskje det har noe med avstand å gjøre :rolleyes:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at Ryktebørsen, er blevet til et diskusjons forum, eller rettere til et : Hvem taler sant og vi er best-forum.
 
Topp