Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Heisann :D

Da er rykte børsen for verden 8 herved åpnet!
congratz :jhimle:

Jeg kan starte:

Ryktas ihverfall at 2 stammmer blir forhånds planlagt!
Og at det kommer flere utover uken :D

og

Det kommer til å bli en utrolig kul verden :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ryktes at en kan kjøpe seg til raskere oppgraderinger på bygninger på Verden 8 .........
[spoil]
sad_panda_painting.jpg
[/spoil]
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det ryktes at Hakkespetten kan være maskott til en av dem heldige stammene som starter på V8. Bare og ta kontakt, kanskje du er den heldige? :D
 

DeletedUser

Guest
Noen rykter om stammer da? Er det bare de to som har varslet? Trenger venner i V8 jeg? :)
 

DeletedUser

Guest
Kan rykte om en stamme :D som allerede har 10 medlemmer :D (nei de er ikke n00bs)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dere kommer alle til å bli eid.

Jeg og noen kjente lager en stamme som vil eie alle:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at brukeren Pappa betaler kommer til å være en høykalibret toppspiller i v8 format, fordi han får penger til å redusere enhver byggetid. Hans families villa er på den ypperste vestkant, og Pappa betaler har ingen finansielle problemer. Det er ikke noe poeng i å nuke Pappa betaler, fordi Pappa betaler har svært gode advokater som vil gjøre ditt liv til et helvete.

Dersom du bor på Oslos vestkant må du gjerne kontakte Pappa betaler om samarbeid, for han samarbeider gjerne med likesinnede. Lykke til med v8 folkens, så ses vi i retten!
flashing%20dollar%20sign.gif
 

DeletedUser

Guest
hører rykter om at noen prøver å finne ut kor pappaen din bor for å farme ham :p
 
Topp