Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Dem kontakta dere helt ut av det blå fordi dem ville angripe den største stammen i kontinentet?

Merkelig frøken Smith, veldig merkelig... Men whatever floats your boat^^

OG angående de feite kuene så sparer man jo det beste tilslutt ;) Eller kanskje det har noe med avstand å gjøre :rolleyes:

Dem kikka vel på posten her på off forumet da, og bestemte seg for å joine på å ta ut den største trusselen først, det er jo helt vanlig taktisk spill det gutten min :rolleyes:

Hehe, liker å spise det beste først jeg, men det er vel smak og behag :D Det har vel kanskje noe med avstand å gjøre at vi ikke har fått snappa noen byer og da :cool:

<3
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at Ryktebørsen, er blevet til et diskusjons forum, eller rettere til et : Hvem taler sant og vi er best-forum.

Det er jo det forumet er til for, politikk og propaganda kalles det jo. Denne samtalen mellom meg og min kjære Are går vel under begge :eek:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er jo det forumet er til for, politikk og propaganda kalles det jo. Denne samtalen mellom meg og min kjære Are går vel under begge :eek:

Åhh, jeg trodde at Hovedoverskriften var V8 Politikk og propaganda. og at denne tråd hed : Ryktebørsen.

Men det ryktes, at jeg sikkert tar helt feil :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dem kikka vel på posten her på off forumet da, og bestemte seg for å joine på å ta ut den største trusselen først, det er jo helt vanlig taktisk spill det gutten min :rolleyes:

Hehe, liker å spise det beste først jeg, men det er vel smak og behag :D Det har vel kanskje noe med avstand å gjøre at vi ikke har fått snappa noen byer og da :cool:

<3

Avstanden er vel like lange for begge stammer og vi har jammen klart å snappe noen byer så ikke skyld på avstand ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det var noe du sa nettopp. Er ikke blitt ett rykte ennå, gi det en time elle to, så er vi der.

Men rykter er kjedelig, er ikke noen som har noe fakta å legge på bordet? Er jo det alle egentlig skriver her, bare at de ikke er trygge nok på faktaen sin til å kalle det fakta - derav "rykte". Er det forresten noe "faktabørs" for V8? :eek:

Så får å da ta det åpenbare "rykte": Det ryktes at Arnold Layne ikke gidder å sjekke om det finnes en tråd hvis navn er "Faktabørsen", tilhørende "V8 Politikk og propaganda".
Ja, det var et ganske saftig rykte, så tror nesten jeg må vente noen dager før jeg kommer med ett nytt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nei, det var noe du sa nettopp. Er ikke blitt ett rykte ennå, gi det en time elle to, så er vi der.

Men rykter er kjedelig, er ikke noen som har noe fakta å legge på bordet? Er jo det alle egentlig skriver her, bare at de ikke er trygge nok på faktaen sin til å kalle det fakta - derav "rykte". Er det forresten noe "faktabørs" for V8? :eek:

Så får å da ta det åpenbare "rykte": Det ryktes at Arnold Layne ikke gidder å sjekke om det finnes en tråd hvis navn er "Faktabørsen", tilhørende "V8 Politikk og propaganda".
Ja, det var et ganske saftig rykte, så tror nesten jeg må vente noen dager før jeg kommer med ett nytt. :eek:

Skal jeg sende link til deg ;)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nei, det var noe du sa nettopp. Er ikke blitt ett rykte ennå, gi det en time elle to, så er vi der.

Men rykter er kjedelig, er ikke noen som har noe fakta å legge på bordet? Er jo det alle egentlig skriver her, bare at de ikke er trygge nok på faktaen sin til å kalle det fakta - derav "rykte". Er det forresten noe "faktabørs" for V8? :eek:

Så får å da ta det åpenbare "rykte": Det ryktes at Arnold Layne ikke gidder å sjekke om det finnes en tråd hvis navn er "Faktabørsen", tilhørende "V8 Politikk og propaganda".
Ja, det var et ganske saftig rykte, så tror nesten jeg må vente noen dager før jeg kommer med ett nytt. :eek:

Bekreftes at det ikkje er noe faktabørs
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at Fetish ønsker krig med THA, de har det åpenbart for lett mot 3.14 :rolleyes:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at Fetish ønsker krig med THA

Og da er det rykte avkreftet :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mulig, men det ryktes også at du fortsatt lever, takket være han.
Det ryktes at masse prat er et utrykk for redsel. Visste du det? ;)

Stiller meg uforstående til det innlegget da jeg ville ha klart å gjøre mye mer skade mot dere enn hva dere ville klart å gjøre mot meg :D
 
Topp