Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at Malfurion har flere lik i skapet enn han liker å innrømme. Enda en av mine farmer tilhører nå den personen som hakker på oss for å adle grått... Suspekt?

Det blir vel den fjerde eller hva malf? ;) Du vet at jeg bare har 20k poeng og burde være et lett og spennende bytte for deg som er så god og adler så mange fiendebyer...

Og forøvrig: 1 spiller som McBitch lenge har hatt kontakt med som kommer fra en stamme som jeg btw ikke visste at vi hadde som fiender. Jaja... Du er vist en bedre leser av forumet vårt en meg.

Man kan vel knapt kalle det en merge? :p

Sånn helt på tampen, uten å komme med for mange btws: Jeg vil foreslå at vår alles ærede lille rekruteringsnazi(omformulering av grammar-nazi for de som ikke visste det. Da-a), Malf, burde gå å sjekke sin egen stammes to siste rekruteringer. La meg gjette... Kanskje de kommer fra AKDM de og? :eek: Hvem vet...

AKDM er da våre allierte, når resten svikter og bytter side joiner selvsagt de reale spillerne den allierte stammen. Normalt det :)

Angående gråby adlingen er det nå oppe i 6 gråbyer de siste dagene tror jeg, hadde alt for mange adels skjønner du, er så flink til å farme :)
Og nei, har ikke lyst på byene dine, tar ut trusslene i Honkie først (SUCK IT).

EDIT: ON TOPIC: Ryktes at Forsking kommer til leave Honkie til fordel for T.D.W :)
 
Sist redigert av en moderator:

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kjære Malfurion, jeg har lest alt du har skrevet her på forumet den siste tiden. Først og fremst må si at jeg ikke er videre imponert over krigs strategien din. Som i størst grad handler om å dynge ned forumet med, manipulert, uriktig og til tiders usaklig propaganda. Det er klart propaganda er er våpen og det kan man bruke, men dette begynner å helle over mot det mer latterlige, nærmere barnslig.

Du har påpekt og laget store nummere ut av de minste ting vi har foretatt oss. Du tenker på Proffen4life som nylig har kommet inn i Honkie, dette er en spiller som McB har hatt kontakt med over lengre tid. Hvilken stamme han kommer fra er helt uvesentlig, vi kan gå god for denne persones skillz ingame og videre har du ikke noe du skulle ha sagt om den saken.

men selvfølgelig skal du bitche om alt vi gjør å ber oss "sucke it" enten vi adler en by eller rekrutterer en spiller, noe som faktisk hjelper oss å bli sterkere. Jeg må si det er noe av logikken som uteblir her. Personlig har jeg ikke problemer med å adle grå byer, spessielt på verdener med kirke. Når jeg velger meg mål for adling så ser jeg på hvilke byer som passer best for meg i det lange løp og gir faktisk blanke i hva slags farge det er på byen.

For å vektlegge det du sier bruker du noen ganger statesikk, men fakta er at vi har adlet fler byer av dere, vi har mer ODA mot dere og vi har vunnet poeng mot dere, men en ting skal dere ha, dere eier oss i ODD. Gratulerer! Simple facts, du kan ikke si noe i mot det.

Til slutt kan jeg bare informere almenheten om at Honkie er på fremmasj som aldri før, vi koser oss under ledelsen av McBitch. Hvis du har det minnste innsyn i forumet vårt, finner du det rask ut at det ikke er en eneste tråd hvor McBitch sin ledelse blir stilt spørsmål ved. Tvert i mot er det fler som skryter av han, jeg vil skryte av han. Jeg må si at jeg er utrolig glad og ikke minst stolt av å være en del av Honkie, og jeg vil ikke en gang i en ønske situasjon hatt en annen stamme.

Å diskutere med deg er som å prøve å prate voksent med en 5 åring som akkurat har lært seg hva promp er, i ditt tilfelle "suck it"
Så jeg håper du nå kan roe ned den bitchinga di. Skriv for all del på forumet bare hold det saklig, hold deg til fakta og legg vekk den latterlige måten å skrive på. Hvis du absolutt trenger å få ut litt dritt har vi en spamme tråd på off topic :)
 

DeletedUser

Guest
Kjære Malfurion, jeg har lest alt du har skrevet her på forumet den siste tiden. Først og fremst må si at jeg ikke er videre imponert over krigs strategien din. Som i størst grad handler om å dynge ned forumet med, manipulert, uriktig og til tiders usaklig propaganda. Det er klart propaganda er er våpen og det kan man bruke, men dette begynner å helle over mot det mer latterlige, nærmere barnslig.

Du har påpekt og laget store nummere ut av de minste ting vi har foretatt oss. Du tenker på Proffen4life som nylig har kommet inn i Honkie, dette er en spiller som McB har hatt kontakt med over lengre tid. Hvilken stamme han kommer fra er helt uvesentlig, vi kan gå god for denne persones skillz ingame og videre har du ikke noe du skulle ha sagt om den saken.

men selvfølgelig skal du bitche om alt vi gjør å ber oss "sucke it" enten vi adler en by eller rekrutterer en spiller, noe som faktisk hjelper oss å bli sterkere. Jeg må si det er noe av logikken som uteblir her. Personlig har jeg ikke problemer med å adle grå byer, spessielt på verdener med kirke. Når jeg velger meg mål for adling så ser jeg på hvilke byer som passer best for meg i det lange løp og gir faktisk blanke i hva slags farge det er på byen.

For å vektlegge det du sier bruker du noen ganger statesikk, men fakta er at vi har adlet fler byer av dere, vi har mer ODA mot dere og vi har vunnet poeng mot dere, men en ting skal dere ha, dere eier oss i ODD. Gratulerer! Simple facts, du kan ikke si noe i mot det.

Til slutt kan jeg bare informere almenheten om at Honkie er på fremmasj som aldri før, vi koser oss under ledelsen av McBitch. Hvis du har det minnste innsyn i forumet vårt, finner du det rask ut at det ikke er en eneste tråd hvor McBitch sin ledelse blir stilt spørsmål ved. Tvert i mot er det fler som skryter av han, jeg vil skryte av han. Jeg må si at jeg er utrolig glad og ikke minst stolt av å være en del av Honkie, og jeg vil ikke en gang i en ønske situasjon hatt en annen stamme.

Å diskutere med deg er som å prøve å prate voksent med en 5 åring som akkurat har lært seg hva promp er, i ditt tilfelle "suck it"
Så jeg håper du nå kan roe ned den bitchinga di. Skriv for all del på forumet bare hold det saklig, hold deg til fakta og legg vekk den latterlige måten å skrive på. Hvis du absolutt trenger å få ut litt dritt har vi en spamme tråd på off topic :)

Oi :eek:

Snakker om han proffen fyren, og alle de andre jeg hører får tilbud om å joine Honkie. Fakta er at McB sin taktikk fra starten av har vært å spille feigt for å ta ut Legend, noe han sa selv. At dere andre da sier at det ikke er feigt blir derfor litt merkelig. Men jeg har vel ikke noe å si om den saken?

Pleier da ikke å bruke statistikk jeg? Statistikk er missledende, og gir som vanlig ikke en bra bildet at realiteten. (På generell basis)

Honkie er på fremmarsj ja, mange gode spillere der nå. At det ikke er missnøye tråder på forum er sjokkernede dog, tenk å ikke klage på lederen i stammeforumet. Er da folk som har forlatt Honkie kun pga McBitch, det tror jeg du kjenner til. Halvparten av Honkie er jo nå sperret inne og lever nærmest av gråadling eller innadling. Men rekruteringsteknikken funker allikavel, selv om det må være kjipt for medlemmene som blir sperret inne som følge av den.

Å være seriøs på forum bærer vanligvis ikke frukter, med litt småerting på et barnslig nivå blir spillet bedre å spille :)

Edit: Lol, var sikker på at dette var K55 tråden, sorry mod :s
 
Sist redigert av en moderator:

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
De fleste har faktisk gidd opp å diskutere med deg, jeg prøver alikevel.

Fakta er at McB sin taktikk fra starten av har vært å spille feigt for å ta ut Legend, noe han sa selv. At dere andre da sier at det ikke er feigt blir derfor litt merkelig. Men jeg har vel ikke noe å si om den saken?

For å være helt ærlig, vet jeg ikke noe om det for jeg kom inn på denne værdenen i senere tid.

Pleier da ikke å bruke statistikk jeg? Statistikk er missledende, og gir som vanlig ikke en bra bildet at realiteten. (På generell basis)

Jeg mener å ha sett at du bruker det, kan være noen andre fra legend, jeg orker ikke begynne å bla. Uansett hva mener du da gir et bra intrykk om hvordan krigen går? Den som klarer å lage flest foruminlegg i løpet av en uke, kanskje?

Honkie er på fremmarsj ja, mange gode spillere der nå. At det ikke er missnøye tråder på forum er sjokkernede dog, tenk å ikke klage på lederen i stammeforumet. Er da folk som har forlatt Honkie kun pga McBitch, det tror jeg du kjenner til. Halvparten av Honkie er jo nå sperret inne og lever nærmest av gråadling eller innadling. Men rekruteringsteknikken funker allikavel, selv om det må være kjipt for medlemmene som blir sperret inne som følge av den.

Jeg er selv en av de "innesperrede" men dat har jeg en klar plan for å gjøre noe med faktisk.
Mange tidligere stammer jeg har vært i har hatt slike tråder på forumet, ja. Personlig har jeg ikke merket noe missnøye blant medlemene, jeg er på skype hele dagen :)

Å være seriøs på forum bærer vanligvis ikke frukter, med litt småerting på et barnslig nivå blir spillet bedre å spille :)

Der tar du feil, i mine og helt sikkert de fleste andres øyne får seriøsitet blandet med gode prestasjoner ingame mye større respekt. Selv følgelig skal ikke alt være blodig alvor, men det går en grense, en grense du har krysset for lengst.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er selv en av de "innesperrede" men dat har jeg en klar plan for å gjøre noe med faktisk.

Ikke uvanlig å ha en plan, nei. Er en hyppig planlegger selv, men har mistet mye selvtillit etter at McB disset ferdighetene mine :(

Personlig har jeg ikke merket noe missnøye blant medlemene, jeg er på skype hele dagen :)

Spillerne har selvsagt forlatt stammen, så du hører nok ikke mye til dem på skype.

Uansett hva mener du da gir et bra intrykk om hvordan krigen går? Den som klarer å lage flest foruminlegg i løpet av en uke, kanskje?

Har jeg egentlig ingen formening om, poeng muligens, økning i forhold til hverandre osv.
 

DeletedUser

Guest
Oi :eek:
Honkie er på fremmarsj ja, mange gode spillere der nå. At det ikke er missnøye tråder på forum er sjokkernede dog, tenk å ikke klage på lederen i stammeforumet. Er da folk som har forlatt Honkie kun pga McBitch, det tror jeg du kjenner til. Halvparten av Honkie er jo nå sperret inne og lever nærmest av gråadling eller innadling. Men rekruteringsteknikken funker allikavel, selv om det må være kjipt for medlemmene som blir sperret inne som følge av den.


Malfurion, nå begynner du å gå langt over streken her. Jeg blocket deg ingame for å slippe drittpraten din, men her får du bare fortsette og fortsette, dessverre. Om det er noen som har forlatt oss pga meg er noe nytt, for jeg har ikke hørt noen ting om det, og hadde det virkelig vært noen som hadde forlatt av den grunn, hadde jeg fått vite det fra kontakter. Du snakker selvsagt om Justin Case, men han ser jeg ikke på som en middelmådig spiller engang, så i mine øyne telles han ikke.

Dessuten skjønner jeg ikke at du i det hele tatt gidder å forsøke å kommentere plasseringen til spillere i vårt cluster. De har selv adlet ut alt og alle og har gjort en glimrende jobb. Jeg har kontakt med alle de det gjelder og har allerede begynt med tiltak for å hjelpe disse spillerne, som alle gir klart uttrykk for å like jobben vi gjør. Som Kermit sier, slutt med den elendige propagandaen din, den setter både deg og stammen du representerer i et dårlig lys, for folk der ute ser nok hvor mye du skinner igjennom.


Og for å komme on-topic igjen så ryktes det at en stamme i K54 muligens setter i sving en aksjon mot en av UGDs større spillere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Malfurion, nå begynner du å gå langt over streken her. Jeg blocket deg ingame for å slippe drittpraten din, men her får du bare fortsette og fortsette, dessverre. Om det er noen som har forlatt oss pga meg er noe nytt, for jeg har ikke hørt noen ting om det, og hadde det virkelig vært noen som hadde forlatt av den grunn, hadde jeg fått vite det fra kontakter. Du snakker selvsagt om Justin Case, men han ser jeg ikke på som en middelmådig spiller engang, så i mine øyne telles han ikke.

Dessuten skjønner jeg ikke at du i det hele tatt gidder å forsøke å kommentere plasseringen til spillere i vårt cluster. De har selv adlet ut alt og alle og har gjort en glimrende jobb. Jeg har kontakt med alle de det gjelder og har allerede begynt med tiltak for å hjelpe disse spillerne, som alle gir klart uttrykk for å like jobben vi gjør. Som Kermit sier, slutt med den elendige propagandaen din, den setter både deg og stammen du representerer i et dårlig lys, for folk der ute ser nok hvor mye du skinner igjennom.


Og for å komme on-topic igjen så ryktes det at en stamme i K54 muligens setter i sving en aksjon mot en av deres større spillere.

Er flere enn Justin Case, men hvis de ikke har sagt noe får jeg vel la de være anonyme. Ryktet avkreftes btw, K54 er for tørt til å kunne gjøre noe slikt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ikke bli for kjepphøy nå, bare fordi du går mot din tredje "pointwhore of the week" seier på rad!

Jeg må jo sole meg i glansen av et solid hat-trick!? :D
Har foresten ikke tenkt å slappe av, har fått flere poster fra naboene mine om at dem ikke vil ha krig når jeg har sendt ut mine fryktede tropper;

Eks:
hei! jeg vil ikke ha krig, please retrett!
jeg har akkurat fåt 1000 påeng som jeg har gledet meg til, så angriper du som er trippel så sterk som megg! du kommer til og knuse meg!
please ikke gjør noe mer ut av det
(Må nesten rette på ham, siden jeg er 6 ganger større/sterkere..)

Du kan få det du vil ha bare plz ikke angrip sånn i gjen :( :eek:

Noen kaller meg faktisk nabolagets bølle :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du tenker på Proffen4life som nylig har kommet inn i Honkie, dette er en spiller som McB har hatt kontakt med over lengre tid. Hvilken stamme han kommer fra er helt uvesentlig, vi kan gå god for denne persones skillz ingame og videre har du ikke noe du skulle ha sagt om den saken.

Hihi, nå fikk jeg plutselig noe å si om saken: Spillere dere går gode for bør dere også helst deffe opp, ellers blir de så nervøse at de setter opp fienden som KV :eek:
 
Topp