Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Rectumet var jo en av de ODA spammende duracellkaninene i Action-patruljen under den alltid nærværende Tore Hunds vittige ledelse. Morsom tid det der :p
 

DeletedUser

Guest
Detaljene dine henger ikke på greip.

1) ODA, hvor?
2) Tore Hund? Actionpatruljen hadde ingen ledelse, vi var en enhet. For øvrig var det jeg som var hertug i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Dårlig formulert... Og dels feil innser jeg.

ODA spammende = Dere angrep jo alle rundt dere, og de fikk merke at dere kunne angripe. (overhode ikke negativt ment)

Tore Hund var altså feil (det visste jeg egentlig og jeg visste at kongen faktisk satt som hertug, så my bad)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mente med ODA var vel mer at det ikke var noe fokus på ODA eller å knuse tropper for å komme på listene ala f.eks [PPC]. Dårlig formulert her og :)

For å bidra til tråden må jeg spre et særdeles mørkt rykte...nemlig om en bromanse mellom en nøkkelspiller i Snipe og en litt mindre viktig en i VA:joverrasket:
 

DeletedUser

Guest
Det går rykte om at 300 S suger i å fake. Sender meg 237 incs hvorav en er ekte, og jeg finner den på et forsøk? WTF! DÅRLIGT! hihi <3
 

DeletedUser

Guest
Det går rykte om at 300 S suger i å fake. Sender meg 237 incs hvorav en er ekte, og jeg finner den på et forsøk? WTF! DÅRLIGT! hihi <3

Av en eller annen grunn, ville ikke det andre nuket joine den orginale fake økten min... Så det kom 2 min etter. Lett match å finne ;)


Du skal få en bedre runde neste gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at VA jakter flere meatshields, og har nå klart å lure Noble til å bli neste stamme ut for å redde de stakkars spillerne i K44. Enda stamme har altså blitt lurt av gull og grønne skoger og har valgt å alliere seg med denne stammen. Må si jeg er imponert over overtalesevnene til VA, og hvor naive nåværende rank 1 er. Helt utrolig. Grattis med nye allierte, Noble, dere vil sikkert få stor nytte av dem :D
 

DeletedUser

Guest
Det er bra det er ryktebørs.
Jeg har ihvertfall fullt opp med gull og grønneskoger fra før av så.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
MeatShieldFail.png

^
De ville på en måte fungere litt dårlig som meatshield, synes du ikke?
 
Topp