Ryktebørs

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tror dere i IB er utsatt for en kar uten liv, kjærste eller noe serlig med søvn, med godt utstyr så kan man fort sende et par 1000 fakes på 2-3 timer.
Har en spiller sendt fakes i 3 år nå så kan det jo hende at han / hun begynner og få rutine på det? (Dette er det RNG kan best).:rolleyes:
Men Magic dude jeg støtter deg, RNG er noen jukse makere :mad: Som bruker ulovelige script, multi kontos og ikke kan kv reglene :p
 

DeletedUser

Guest
Rawr. :

Du kan bare være stille (for å si det mildt)! Du har absolutt INGEN anelse om hva dette dreier seg om og hva konsekvensene er for slikt spill. Hvis du vil at vi skal gjøre dette mot deg og du ender opp med 10 000 nye inc daglig, da skal jeg LIKE å se deg si "dette er helt vanlig da de bruker opera"..........................

Det finnes grenser på TW. Og brytes de, ødelegger man spillet.
 

DeletedUser

Guest
Når den tid kommer der du skulle ønske du var på skolen/jobb for å ha mindre å gjøre, DA har man gått for langt!!
Det er verre å forsvare seg mot dette i form av tid, enn det er å lese til en stor prøve/oppgave!

Så til dere som tror vi ikke klarer å forsvare oss og at vi er dumme som ikke forstår hva alternativene er, kan vi godt bytte plass! Så skal vi se hvem som smiler!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes mer v1 drama...

Men kanskje på tide lage en ny tråd, eller ta diskusjonen et annet sted enn i ryktebørsen? :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tror dere i IB er utsatt for en kar uten liv, kjærste eller noe serlig med søvn, med godt utstyr så kan man fort sende et par 1000 fakes på 2-3 timer.
Har en spiller sendt fakes i 3 år nå så kan det jo hende at han / hun begynner og få rutine på det? (Dette er det RNG kan best).:rolleyes:
Men Magic dude jeg støtter deg, RNG er noen jukse makere :mad: Som bruker ulovelige script, multi kontos og ikke kan kv reglene :p

2-3 timer? Du bruker da ikke mer en 30 min..
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
For meg er par = 2, og det er det mange som sier også ;) Dermed bruker du 1 time sånn ca på å sende ut incs, ikke 2-3 timer :p

Gå og diskuter med en barnehage unge om du vil kverulere, ikke la denne diskusjonen spinne av i en offtopic diskusjon hvor poenget blir borte og det eneste som kommer ut av det er infaction og igjen trussel om at de stenger denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Når den tid kommer der du skulle ønske du var på skolen/jobb for å ha mindre å gjøre, DA har man gått for langt!!
Det er verre å forsvare seg mot dette i form av tid, enn det er å lese til en stor prøve/oppgave!

Hvor mange inc snakker vi om her MD ?
 

DeletedUser

Guest
BBUUUUUUHHHHUUUUUUUU jeg er knust fatter ikke hvordan jeg skal klare mer....
Nå teller jeg 2000 inc og nei jeg er sikker på at IB jukser! Ja det er eneste konkluksjonen jeg har her:)

hehe
Nei vet dere hva kanskje vi snart skulle finne noe annet å diskutere??
sånn at jeg kan slippe å komme med dume kommentarer som dette og heller gå tilbake til taggingen min:)

Sånn ellers så ryktes det at jeg får god ODD om dagen:)

Ønsker alle en strålende helg...
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange inc snakker vi om her MD ?

50 000 inc + i løpet av én uke.

BBUUUUUUHHHHUUUUUUUU jeg er knust fatter ikke hvordan jeg skal klare mer....
Nå teller jeg 2000 inc og nei jeg er sikker på at IB jukser! Ja det er eneste konkluksjonen jeg har her:)

hehe
Nei vet dere hva kanskje vi snart skulle finne noe annet å diskutere??
sånn at jeg kan slippe å komme med dume kommentarer som dette og heller gå tilbake til taggingen min:)

Sånn ellers så ryktes det at jeg får god ODD om dagen:)

Ønsker alle en strålende helg...

Det er ingenting BOS... Det er småtterier som selv nybegynnere takler. Så du har ingenting å si. Hva annet vil du diskutere? Hvor lett det er å knuse byene dine? :D
 

DeletedUser

Guest
7200 inc daglig er for mye til at eg tror noen hadde giddet å sende de ut lovlig?

er ikke så vanskelig, ville bare tatt en liten stund.

Er dem smarte tar dem og legger økter, og da går det raskere ;)


da kan man klare å sende 1000 angrep på 23 minutter :)
 

DeletedUser

Guest
MD du siser 50 000 angrep, i samme setning nesten som at det er mange i IB som har opplevd dette jukset som du snakker om.
Men er det ikke sånn at det bare er 1 spiller i IB som har hatt så mange inc?? Og siden du sier flere har oppleved det betyr det at dere har hatt hele stammen på kv på den kontoen bare får at de alle skal se hvor fantastiks 50 000 inc er?
Beklager men jeg skjønner ikke dette med at 1 spiller har hatt 50 000 inv men "Mange" i IB som har opplevd dette??
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
syns denne diskusjonen er latterlig... ikke bare det at det er latterlig han som skaper denne stormen, men latterlig at folk flyr opp av dette!!!

1 fjær til 5 høns? :O noen hørt om det?

disse såkalte 50k incs er tydelig at det er en "no lifer" som sitter å sender disse kun for å terrorisere IB spillere... er ikke vanskeligere enn det... 50 k på en uke??? hmm... 2k per time? 24*7=168 ... 50.000/168=.... 297 i timen??? "satan han jukser:O dette må jeg rapportere!"

wow:O... snakk om å drite på draget hær'a...


og MD jeg forsvarer de ikke, men kom med bevis så beskyldninger! ikke motsatt ;) bare et tips :rolleyes:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
syns denne diskusjonen er latterlig... ikke bare det at det er latterlig han som skaper denne stormen, men latterlig at folk flyr opp av dette!!!

1 fjær til 5 høns? :O noen hørt om det?

disse såkalte 50k incs er tydelig at det er en "no lifer" som sitter å sender disse kun for å terrorisere IB spillere... er ikke vanskeligere enn det... 50 k på en uke??? hmm... 2k per time? 24*7=168 ... 50.000/168=.... 297 i timen??? "satan han jukser:O dette må jeg rapportere!"

wow:O... snakk om å drite på draget hær'a...


og MD jeg forsvarer de ikke, men kom med bevis så beskyldninger! ikke motsatt ;) bare et tips :rolleyes:



Må jo bare være det mest fornuftige som har blitt sagt på dette forumet på lenge!!
 

DeletedUser

Guest
MD du siser 50 000 angrep, i samme setning nesten som at det er mange i IB som har opplevd dette jukset som du snakker om.
Men er det ikke sånn at det bare er 1 spiller i IB som har hatt så mange inc?? Og siden du sier flere har oppleved det betyr det at dere har hatt hele stammen på kv på den kontoen bare får at de alle skal se hvor fantastiks 50 000 inc er?
Beklager men jeg skjønner ikke dette med at 1 spiller har hatt 50 000 inv men "Mange" i IB som har opplevd dette??

Det er KVer som har sett det også. Er heller ikke bare 1 spiller det skjer med nå. Men hvis du mener dette er fair, så skal vi gjøre det med deg og så spør vi i etterkant hva du syntes.

Jeg kan med sikkerhet si her at INGEN hadde klart det presset. Det er teknisk sett umulig. Når fienden er så nærme og du har en spredning av støtte i stammen, er det ikke mulig å støtte alle byene. Samtidig som du har mange byer.

Nå skulle jeg likt å se de som hakker på dette ta det helt rolig om de fikk 10 000 inc daglig. De hadde slutta på dagen.

Og uansett om det er 1 eller 2 eller 100 som har opplevd dette, så rettferdiggjør det ikke handlingen BOS! Så du hakker heller på meg som sier at "mange" eller "én" har opplevd dette istedenfor å ta tak i problemet?
Det har oppstått stor misnøye her og det er ikke mye som skal til for at spillgleden forsvinner for en god del spillere! Hvis det er sånn her krigføringen skal foregå ved at noen har visse fordeler og et ubalansert spill, ser jeg ikke vitsen med å fortsette.

Er helt ufattelig at dere gidder å se dette fra to sider. Helt ubegripelig at så mange ikke klarer å være litt kritisk til egen stamme og spørre seg selv om dette er riktig.

Hvis dette fortsetter ser jeg ikke vitsen med å fortsette å snakke på offentlig forum. Da er det INGEN fra IB som kommenterer her lenger. Da er det slutt på moroa. Da får dere skryte så mye dere vil av hvor mange byer dere har tatt og hvor mye vi synker i poeng. Synd hvis det skjer, men det er retningen vi er på vei til.

Og jeg kommer heller ikke til å fortsette å snakker her i og med at dette ryktet er bekreftet, så dere får heller ta opp noe annet dere vil hakke på.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
når ble krig rettferdig?

klart det er kjipt, men nå er nå livet en gang sånn at ikke alt kan rettferdigjøres uansett hva!
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner deg MD, det er ikke riktig at andre skal ha fordeler i ett spilll, men nå er det nå sånn at i krig så er fodeler en god ting for dem som har dem og en dårlig ting for dem som ikke har dem.
Jeg kan jo si det at nå har vi en del duals som gjør at kontoene døgner, og det har en del å bety når kontoen alltid er aktiv...
At du har fått bekreftet ryktene om juks så synes jeg personlig at det er trist om folk jukser og det er samme om de er på min side eller på din side. Men jeg velger å ikke tro på dette jukset du snakker om før du eller noen andre eventuelt kan bevise at det fatisk skjer.
Jeg har spurt de fleste om de har brukt fake script osv, men det er det faktisk ingen som har. Så dermed anser jeg dette som lovlig, og at dere ikke har lært dere denne metoden kan du ikke laste fienden for.
Som sagt alle fodeler i Krig er bra for angriperen, og om noen da sitter døgnet rundt og faker og nuker. Så gjør de faktisk en innsats for at dere ikke skal ha det bra. OG ja jeg skjønner problemet, dere kjører jo nå en knus BOS runde og så langt så har jeg en del bygging å ta meg av. alt greit....Og bra dere viser litt insjativ.. Men synd at vi skal beskylde hverandre for juks.. Jeg gjør det vertfall ikke, og håper ikke motstanderene mine gjør det heller.
Det er som RC sier, dette er kanskje en diskusjon som har tatt helt av og ikke burde være snakket så mye om før noen eventuelt kunne beivise at det foregår noe feil her.
Dere får jo bare sende ticket på dette og se hva mod kommer frem til..
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner deg MD, det er ikke riktig at andre skal ha fordeler i ett spilll, men nå er det nå sånn at i krig så er fodeler en god ting for dem som har dem og en dårlig ting for dem som ikke har dem.
Jeg kan jo si det at nå har vi en del duals som gjør at kontoene døgner, og det har en del å bety når kontoen alltid er aktiv...
At du har fått bekreftet ryktene om juks så synes jeg personlig at det er trist om folk jukser og det er samme om de er på min side eller på din side. Men jeg velger å ikke tro på dette jukset du snakker om før du eller noen andre eventuelt kan bevise at det fatisk skjer.
Jeg har spurt de fleste om de har brukt fake script osv, men det er det faktisk ingen som har. Så dermed anser jeg dette som lovlig, og at dere ikke har lært dere denne metoden kan du ikke laste fienden for.
Som sagt alle fodeler i Krig er bra for angriperen, og om noen da sitter døgnet rundt og faker og nuker. Så gjør de faktisk en innsats for at dere ikke skal ha det bra. OG ja jeg skjønner problemet, dere kjører jo nå en knus BOS runde og så langt så har jeg en del bygging å ta meg av. alt greit....Og bra dere viser litt insjativ.. Men synd at vi skal beskylde hverandre for juks.. Jeg gjør det vertfall ikke, og håper ikke motstanderene mine gjør det heller.
Det er som RC sier, dette er kanskje en diskusjon som har tatt helt av og ikke burde være snakket så mye om før noen eventuelt kunne beivise at det foregår noe feil her.
Dere får jo bare sende ticket på dette og se hva mod kommer frem til..

Min siste kommentar her på forumet..

Det er rapportert flere ganger, men moderatorene har ikke kunnet spore det (enda). I og med at det er tilfellet, er det veldig vanskelig å få konkret bevis.

Men uansett...

Jeg har selv bestemt meg for å aldri komme inn her igjen. Det er en ødeleggende faktor og jeg mister spillgleden. Her er det bare idioter som bare ser sin egen sak og ingen er særlig nyanserte.

Så det blir herved ingen representanter fra IB som kommenterer her mer. Skulle kanskje sagt det for lenge siden ettersom det nesten bare er meg igjen... Takker for meg her. Jeg kommer fortsatt til å å være på selve spillet, men ikke på dette møkkastedet.
 
Topp