Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Magic vær så snill og være stille bare. Blir lei meg når jeg leser dette :( Vær eneste gang det går dårlig for IB kommer du ut med et eller annet om at de eller de jukser og blabla IB er best og blabla.... Bare vær stille og innse at både RNG og BOL gjør en super jobb mot dere takk.

Hva vet vel du? Det er VI som opplever, SER og vet hvordan det gjøres. Mener faktisk å huske at jeg snakket med en i RNG som brukte den metoden som brukes nå.

Trodde det var en LOW selv for deg men finnes vist ikke grenser for det.. Å beskylde folk for juks er vel å dra det litt langt, men pleier å være sånn når små unger taper..Er du sunket ned til barnehage nivå slik du hevder oss er??

Merker at dere har våknet, og for å si det mildt, det var jammen på tide:) Nå gleder jeg meg til forsettelsen. Kanskje dere nå kan satse på aktivitet i stedet for å skylde på motsandere som jukser..
BAre en ting å si MD...Grow up!!

Jeg sier ikke at alle i RNG bruker det, men vi VET at dette er noe som er i bruk! Dette er det heller ikke noe jeg selv som kommer med, men flere i IB fam. Skjønner at du ikke vil tro på det, men kanskje du burde spørre litt rundt før du kommer med slike kommentarer? Dette er ikke noe vi nettopp har fanget opp, men sett over tid.

Men i og med at moderatorene ikke kan spore det, får heller vi slå dere på ordentlig vis uten juks.
 

DeletedUser

Guest
Viste ikke at javascript:insertUnit(document.forms[0].ram, 1) var ulovlig MD. =) ikke vår feil at vi hele tiden er oppfinsom og finner opp gode rutiner som hjelper oss på krigs fronten?

Enten så er vi veldig smarte eller så er dere veldig dumme..... Face it
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Går rykter i IB leiren om at vi har funnet ut hvordan RNG jukser seg til seier ved hjelp av fake script. Og ettersom vi fortsatt har fornuften og æren i behold, benytter vi oss ikke av den metoden.

Nå er dette en metode som ikke kan spores, så det er lite moderatorene kan gjøre med det. Men det skal være sagt at RNG benytter seg av juksing og de som syntes at de gjør en bra jobb mot IB, burde vite dette. Er så ekstremt skittent gjort!

Og hvis de prøver å motsi dette, vil det bare bevise deres skyld. BOL har på sin side ikke benyttet seg av dette (så vidt vi vet), så de gjør fortsatt en fin jobb, skal ikke si imot det.

Går også et annet rykte om at IB er på vei ut av dumpa og inn i solskinnet. Hva det vil si får dere heller vente med å se ;)

WoOw sier jeg bare.. det går rykter :eek: ..rykter om at RNG bruker arbeidsmetoder som ikke IB kan, og derfor er det NØDT til å være juks!! :eek:

Begynner å bli lei av all disse tomme beskyldningene dine MD. Trenger faktisk ikke jukse for å få sendt ut en haug med angrep. Bare du som ikke skjønner hvordan man bruker Opera mest mulig effektivt. Er ikke snakk om ulovlige scripts eller metoder i det hele tatt. Skjønn det, eller la vær!
Gå hjem og vogg, eller finn på noe bedre enn dette kjedsommelige gjentagende hylekoret!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hva vet vel du? Det er VI som opplever, SER og vet hvordan det gjøres. Mener faktisk å huske at jeg snakket med en i RNG som brukte den metoden som brukes nå.



Jeg sier ikke at alle i RNG bruker det, men vi VET at dette er noe som er i bruk! Dette er det heller ikke noe jeg selv som kommer med, men flere i IB fam. Skjønner at du ikke vil tro på det, men kanskje du burde spørre litt rundt før du kommer med slike kommentarer? Dette er ikke noe vi nettopp har fanget opp, men sett over tid.

Men i og med at moderatorene ikke kan spore det, får heller vi slå dere på ordentlig vis uten juks.

Synes altid det er like morsomt og se når noen taper hvordan de påstår at motstanderne jukser.
Men der igjen der har mest sansynelig rett siden RNG må være den eneste stammen på v1 som hele tiden har spillere utestengt for tull og hvor selv ledelsen har hyppige pauser ;)
Men siden dere "vet hvordan det gjøres". Så må det jo være en grunn til at dere "vet", kansje dere ikke er så ulike alikavel :p
 

DeletedUser

Guest
Hyling og skriking? :p

Men husker godt for et år siden eller noe slikt. Var det faktisk noen i IB som utlovet dusør på IRL skalpene våre. Morsome greier.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg er faktisk godt enig med c22 her... hvis et fotball ag er bedre en det andre, kan taperlaget rapportere vinner laget for juks da eller?:eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg er faktisk godt enig med c22 her... hvis et fotball ag er bedre en det andre, kan taperlaget rapportere vinner laget for juks da eller?:eek:

Er forskjell på om dem faktisk jukser eller ikke ;). Og nei, om det skulle blitt brukt samme juks som RNG brukte en gang, i fotball, ville det blitt som og kasta en ny ball ut på banen forran motstanderenes lag og skåret.

MD; Scriptet som blir brukt, altså det som putter inn 1 ram, er fult lovlig. Det utfører en enkel handling sånn du slipper og gjøre 2 ekstra tastetrykk, noe som i seg selv er ganske deilig om man skal skuffe på med fakes :).
 

DeletedUser

Guest
Hva vet vel du? Det er VI som opplever, SER og vet hvordan det gjøres. Mener faktisk å huske at jeg snakket med en i RNG som brukte den metoden som brukes nå.



Jeg sier ikke at alle i RNG bruker det, men vi VET at dette er noe som er i bruk! Dette er det heller ikke noe jeg selv som kommer med, men flere i IB fam. Skjønner at du ikke vil tro på det, men kanskje du burde spørre litt rundt før du kommer med slike kommentarer? Dette er ikke noe vi nettopp har fanget opp, men sett over tid.

Men i og med at moderatorene ikke kan spore det, får heller vi slå dere på ordentlig vis uten juks.

Skjerp dæ ett par femten hakk da MD. Greit at du tydeligvis prøve å bortforklar at IB bli pissa på i skrivende stund, men at du faktisk går te det stadiet å beskylde folk for juks når dæm e bedre enn dæ og din stamme e lavmål. Ska du først sleng nå sånt på forum bør du i det minste vit ka du snakke om, nå som tydeligvis ikke e tilfellet her.

Trur du gjør dæ sjøl en bjørnetjeneste om du beklage ovenfor RNG.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er FULT klar over hvordan man kan bruke opera effektivt. Er også klar over at det er mulig å sette inn 1 ram. Og må påpeke IGJEN til dere pappskaller som ikke klarer å lese at det ikke bare er jeg som har oppdaget dette, men FLERE i IB.

Nå kan dere si hva dere vil, men kanskje dere ikke har samme kritiske syn som oss ettersom det har blitt en vane hos enkelte.
Hadde vært så deilig om det var mulig å konstatere at de og de spillerne bruker det, men det er ikke lett når vi selv ikke kan bevise det.

Hvis dette hadde skjedd med dere, hadde dere hatt nøyaktig samme tanker! Så ikke kom her og si at vi skal dempe oss..
 

DeletedUser

Guest
Kan du/dere ikke bevise det bør du/dere være stille ;)

Dum kommentar.
I og med at vi vet det er ugler i mosen er det greit å la allmennheten vite det før man begynner å skryte RNG i opp i himmelen.

Og bare så det er sagt:
Hvis det viser seg at RNG ikke har jukset i det hele tatt, kommer jeg ut med en unnskyldning, men inntil da er våre meninger faste.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje er jeg dårlig å lese, men Magic, hvordan er det egentlig de jukser?

Har de fått seg et usporelig fake-script :confused:
 

DeletedUser

Guest
At du MD påstår at RNG jukser blir for dumt...
Vet selv om flere måter på opera å sende 400 incs på 10 min om jeg setter meg inn på det LOVLIG vis!
At du er overrasket å se 400 incs tikke inn på minutter er noe du burde ha kjenn skap til med tanke på at du har kriget mot og med TMR før ^^
 

DeletedUser

Guest
At du MD påstår at RNG jukser blir for dumt...
Vet selv om flere måter på opera å sende 400 incs på 10 min om jeg setter meg inn på det LOVLIG vis!
At du er overrasket å se 400 incs tikke inn på minutter er noe du burde ha kjenn skap til med tanke på at du har kriget mot og med TMR før ^^

Nei, har selv kjennskap til opera og effektiviteten man kan oppnå. Har selv fått slike angrep mot meg. Vil påstå at BoS bruker opera i sine angrep, noe som jeg syntes er topp. Men dere må skjønne at det er mistenkelig når 1 spiller sender flere titusen angrep i løpet av en uke. Nå er det mulig at man har hatt mye tid, men angrepene kommer veldig raskt etter hverandre.

Og hvis du vil vite hvordan de gjør det, så får du spørre de som opplever det.. Jeg er dessverre ikke en av dem :p
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Bare for ordens skyld så er det ikke vanskelig i helle tatt å sende 1000 angrep på 1 time med insertUnit(document.forms[0].ram, 1)

Alt handler bare om teknikk:p

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Dum kommentar.
I og med at vi vet det er ugler i mosen er det greit å la allmennheten vite det før man begynner å skryte RNG i opp i himmelen.
-Dum kommentar :) I og med at du ikke har bevis kan du være stille. ;)
Og bare så det er sagt:
Hvis det viser seg at RNG ikke har jukset i det hele tatt, kommer jeg ut med en unnskyldning, men inntil da er våre meninger faste.
-Bevis at de jukser så skal jeg være stille :)

..............
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nei, har selv kjennskap til opera og effektiviteten man kan oppnå. Har selv fått slike angrep mot meg. Vil påstå at BoS bruker opera i sine angrep, noe som jeg syntes er topp. Men dere må skjønne at det er mistenkelig når 1 spiller sender flere titusen angrep i løpet av en uke. Nå er det mulig at man har hatt mye tid, men angrepene kommer veldig raskt etter hverandre.

Og hvis du vil vite hvordan de gjør det, så får du spørre de som opplever det.. Jeg er dessverre ikke en av dem :p

*Kremt*Økter*Kremt*
 

DeletedUser

Guest
Nei, har selv kjennskap til opera og effektiviteten man kan oppnå. Har selv fått slike angrep mot meg. Vil påstå at BoS bruker opera i sine angrep, noe som jeg syntes er topp. Men dere må skjønne at det er mistenkelig når 1 spiller sender flere titusen angrep i løpet av en uke. Nå er det mulig at man har hatt mye tid, men angrepene kommer veldig raskt etter hverandre.
-hehehehehehe... IB er så dårlige at det ikke vet hvordan man sender 1-2 K inc alene ganske fort etterværandre :D HAHAHA sier jeg bare.
Og hvis du vil vite hvordan de gjør det, så får du spørre de som opplever det.. Jeg er dessverre ikke en av dem :p
-Hmmmm , hvorfor gidder du bruke tid på og drite deg ut da?? :)

...............
 
Topp