Kampen om K54

DeletedUser

Guest
Ser ut som et par x-UGD har fått sjokolade og blomster av noen iallefall :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja noen i Autro har klicket,,,,slettet forumet og laget ett sant h.......hvem var det som slettet?
Svar ifra Autro Plz.
Og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Litt info, 300 S har nå 57% av K54, og alle som ønsker seg "hyttetomt" i kommunen må søke til de som styrer i kommunene, nemlig 300 S.
Dagsleie for "hyttetomter" er 100K av hver ressurs, de kan sendes til valgfri by 2Fargone4U;)

Opplysning:
Har du ikke sendt en utfyllende søknad om bosted`s tillatelse kan dette få alvorlige konsekvenser, ikke bare for deg som person, men hele slekta og stammen din.

Disse reglene gjelder for idag.

Mh
Kommunestyre representant
 

DeletedUser

Guest
Du trenger ikke å poste kommentarer her når du ser deg i speilet.
 

DeletedUser

Guest
Du trenger ikke å poste kommentarer her når du ser deg i speilet.

Riktig, han er jo egentlig vekke ifra denne V.
De sure oppstøtene kan han holde for seg selv, virker jo
som han forsatt har tid til å spille, annen hver post her jo ifra han her inne.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Å skrive på forum en gang i blandt når du har tid er noe helt annet enn å må stå opp kl 0600 pga fare for inc, stå opp om natten pga inc og være på konstant.

Kaospilot - jeg ser ikke meg selv i speilet når jeg skriver her?

Det er vel lov og følge med på forum selv om man ikke spiller lengre? Er ikke sure oppstøt, men med konstatering av fakta. Trist fakta.
 

DeletedUser

Guest
Riktig, han er jo egentlig vekke ifra denne V.
De sure oppstøtene kan han holde for seg selv, virker jo
som han forsatt har tid til å spille, annen hver post her jo ifra han her inne.

doh, han har incs, ikke noe gøy å måtte deffe.
 

DeletedUser

Guest
Okay, jeg skal forklare det for deg: Han brukte et slags ordspill. Ordspillets budskap var ment til var å si at du liker deg selv svært godt. Håper dette oppklarte litt :)
 

DeletedUser

Guest
Sikkert derfor det er så mange Kriger i V også, og flere kommer det til å bli her også;)
 

DeletedUser

Guest
Okay, jeg skal forklare det for deg: Han brukte et slags ordspill. Ordspillets budskap var ment til var å si at du liker deg selv svært godt. Håper dette oppklarte litt :)

Da va det jo en ganske dum kommentar fra kaos siden ca 70% av dem fleste menn e fornøyd med seg sjøl.... ikke nokka uvanelig om Tranxz e fornøyd med seg sjøl....

300s har vel gått til krig mot VA no, samt har HG... Måtte den beste siden med bare to stammer vinne(VA OG NOBLE *hinthint*)
 

DeletedUser

Guest
hva med alt deffet som cresta har hos dere som forsvinner når vi adler cresta byer? skal ikke de få noe credz for å holde stammen deres opp?
 

DeletedUser

Guest
Da va det jo en ganske dum kommentar fra kaos siden ca 70% av dem fleste menn e fornøyd med seg sjøl.... ikke nokka uvanelig om Tranxz e fornøyd med seg sjøl....

300s har vel gått til krig mot VA no, samt har HG... Måtte den beste siden med bare to stammer vinne(VA OG NOBLE *hinthint*)

Vi har ikke erklært noen krig mot dere.

Men VA, har vært kjent for å være kjepphøye på forumet, spesielt om en ser litt tilbake i tid.
Nå vil tiden vise hvor langt de vil kommer i V7 med den taktikken, og den oppførselen enkeltspillere ifra dem til tider har vist her inne på forumet.

300 S, har alltid hatt respekt for alle stammer, små og store...vi er alle her inne for å gjøre det bra, vi hadde respekt for UGD også, de var en værdig og god motstander.

Ja, måtte den beste vinne, hvem enn det måtte være som vil
bryne seg mot oss.
 
Topp