Ruby0444 26. Jan 2012 Er du og jeg og vi to, hvorfor skal vi ha med andre? Kan jo synge selvom de ikke er i en tresko <3 Du er søt du Ole!
Er du og jeg og vi to, hvorfor skal vi ha med andre? Kan jo synge selvom de ikke er i en tresko <3 Du er søt du Ole!
Ruby0444 24. Jan 2012 Du og jeg og vi to, seilte i en tresko. Treskoa vælva du og jeg i ælva! OH AH. Syng med alle sammen!
Kvænangen 9. Nov 2011 Wuuheeey! Gratulerer så mye som ny Forummoderator - Store lykke ønskninger fra Kvæna. Måtte du være streng og rettferdig! Btw, la merke til at du har "Totalt antall innlegg 1.234", Ser bra ut
Wuuheeey! Gratulerer så mye som ny Forummoderator - Store lykke ønskninger fra Kvæna. Måtte du være streng og rettferdig! Btw, la merke til at du har "Totalt antall innlegg 1.234", Ser bra ut
winterweird 6. Nov 2011 Det er jo en del som har typos til navn, da Man kan jo ikke vite helt sikkert
ZaniX 29. Mar 2011 Hadde norske lærere vært så effektive så Bare sørg for å være mer tilgjengelig neste gang jeg vil ha tak i deg!
Hadde norske lærere vært så effektive så Bare sørg for å være mer tilgjengelig neste gang jeg vil ha tak i deg!