Hubiladobilado, Divinemos <3/Guinness, ne, mange bokstaver../Uff,såmange,needfantasy!

DeletedUser

Guest
Men du sutretryne når får vi storfint besøk fra dere i DN da?
Ps: Fungerer dårlig å spørre om å støtte fra en stamme du netopp har erklært krig mot, eller har du mistet kontrollen?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men du sutretryne når får vi storfint besøk fra dere i DN da?
Ps: Fungerer dårlig å spørre om å støtte fra en stamme du netopp har erklært krig mot, eller har du mistet kontrollen?

Ah, du snakker om Skillance? Han som har spurt om støtte fra IP :p
Vi har nå ikke spurt om støtte fra fiendestammer.

Også lurer jeg på hvorfor vi skal bruke våres tropper mot dere når dere bruker de mot en annen fiende av oss? Er jo bare julaften, bursdag, 17mai, navndag, nyttårsaften, bryllup og barn på kort tidspunkt dette her for oss :D
 

DeletedUser

Guest
Eh, nei er ikke han jeg snakker om nei, men da er du nok ikke godt nok opplyst :p vi bruker nå tropper på dere også, og om jeg ikke husker feil så var det nå dere som erklærte krig mot oss, men har ikke sett så mye som ett kjærlig klaps en gang, hva skjer 'a?:p
 

DeletedUser

Guest
Spiller i Psycho den 27.08. klokken 13:25
Sup? Du sender støtte til meg :)

Spiller i DN den 27.08. klokken 13:28
bare en liten dodging

Spiller i DN den 27.08. klokken 13:39
om du har deff så hadde det vert fint om du kunne sendt det, Drawde angriper den nye byen. Får in ganske mye deff men jo mer jo bedre.

Han sa ikke så veldig mye om hvilken stamme som ble spurt. Men vi er jo i krig mot dere, og allikevel så blir en spiller i min stamme spurt om deffansive tropper?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Eh, nei er ikke han jeg snakker om nei, men da er du nok ikke godt nok opplyst :p vi bruker nå tropper på dere også, og om jeg ikke husker feil så var det nå dere som erklærte krig mot oss, men har ikke sett så mye som ett kjærlig klaps en gang, hva skjer 'a?:p

Hvilken stamme er du i?
Flere som angriper oss, er veldig klar over det :p

Må jo hjelpe litt til :D

Angående våres angrep mot dere gidder vi ikke sende når dere ikke er verdige enda i form av at dere sender for lite på oss og for mye på andre :D

Han sa ikke så veldig mye om hvilken stamme som ble spurt. Men vi er jo i krig mot dere, og allikevel så blir en spiller i min stamme spurt om deffansive tropper?

Er det ikke taktikk da? :p

Jeg gjentar, ikke særlig opplyst med andre ord : D

Så lenge folka får støtte gjør det ikke noe om den kommer fra fienden, skal ærlig si jeg ikke spørr alle 24/7 om de spør om støtte fra fiender heller da : o
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
vel virker ikke som du har full kontroll allikevel, men jeg må jo si at det er relativt skuffende at dere ikke har sendt mer enn det dere har gjort :p
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke rart DN hadde så mange fiender i starten. Det kan jo alle ha sålenge de gidder og føre opp alle som ikke er alierte eller iap
 

DeletedUser

Guest
Det ble kanskje på pm ? du foretrekker og ha et iskalt image på forum. Np, respekterer det.
 
Topp