Hubiladobilado, Divinemos <3/Guinness, ne, mange bokstaver../Uff,såmange,needfantasy!

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Erklæring mot Divine:

Hei på dere!

Vel, kanskje ikke så rart det som skjer nå? Vel, for den dødfatte, vi erklærer krig.

Vi skal følge en liten kakeoppskrift.

Kaken som skal lages:

Eplemos – Fikk den av Gorlacon for en stund siden og likte den veldig godt ;)

1,6k sukker
7 egg
200 gram margarin
6 dl skummet
4 ts vaniljesukker
2 kg epler
400 gram hvetemel

100 gram ekstra sukker og en 150 ml boks med kannel skal strøs over etter steking.
Lag egedosis først og ta i eplene til slutt, skrell de gjerne og kutt de i båter, da blir de ekstra fine og mørre.

Vel, i denne store anledning så har vi kommet opp med en helt ny kake.

Divinemos – Passer bra i anledningen forresten.

34 byer fra Divine
14 spillere mindre i Divine
Oppløsning av Divine
0 tropper hos spillere fra Divine

Stekes i 250° Celsius i 25 min. På varmluft. Langpanne 30x20cm.

Vel, vi har annet enn oppskrifter og, eller vi har en hemmelig oppskrift, men den får dere ikke ^^

Btw, dere har ertet på dere feil folk, truing, og adling av IAP har vel ødelagt det meste, men tror dette blir en kort krig jeg da faktisk, ser jo slik ut sånn som spillerne deres går ut av stammen, uff av meg.

Så på V10, start et annet sted dere, og ikke adle folk som kan banke dere, for da blir poenget borte, for det er vel å vinne?

Til ære for våres engelske spillere som er fryktelig mye bedre enn dere etter mitt synspunkt, og har en mye bedre forståelse for spillet, noe de fleste har siden de ikke angriper IAPer, (for de skjønner hva en IAP innebærer.) Så tar vi det på engelsk, vent, det rekker jeg ikke, vi har vunnet innen den tid.

Srry..

_________________________________________________________________________________________________

Erklæring mot Psycho:

Hello amigos!

Nei, det ble feil, vi er kanskje ikke amigos, kanskje bekjente? Kommer kanskje an på øyet som ser? Nah, jeg vet ikke, oi, nå ble det mye tullball her, får beklage for alt det jeg skrev nå, fryktelig dumt av meg i grunn, ja, nesten en ren skandale, oi, nå ble det mange , og altså, ja, egentlig ekstremt mange, det er ikke med meningen, får beklage for det og jeg da, ja, egentlig så skal jeg erklære krig, nå tror jeg den blir dårlig, ops, mye tullball her igjen nå, mange , og. Ah, så du det eller? Et ., det vakke verst, eller hva? Men nå tar visst , over igjen, akkurat som i stad, uff av meg, men jeg kanke noe for det, kanskje vi får Guinnes Record eller noe, hvordan staver man Guinnes World Record btw? Plz I need some help! Text me if u know, oi, nå ble det jo noen ? og, det ekke verst, rene journalisten jeg da altså, men nå må jeg snart komme ditt jeg skal, ble mange bokstaver her og nå, det får jeg også beklage, et . er kanskje på sin plass og nå, så det ser ut som vi er litt proffe, men da får jeg ikke sånn rekord i Guinnes greia, og da blir jeg såret, men så skal jeg jo lizzom være sånn super pr0, men det er jeg aldri, og da blir jeg lei meg, men har jeg sagt hello forresten?

Hello i hvertfall, er det noe jeg har glemt? Nei, , er jo her, heldigvis! Vel, nå er det vel sånn, at DN erklærer krig, eller er jeg på feil side? Vel, det får være det samme, satser på rekord uansett jeg, men vet ikke om det er slemt, vel, nå vet jeg nesten ikke hva jeg har skrevet heller, ops, der var det lenge sida ,, det var dårlig, uff av meg, får beklage det, der glapp jo kanskje rekorden, men jeg får ta meg opp.

Haha, der kom . igjen, mine briljante skriverier kommer tilbake, magic! Isn't it, vell, hvor var jeg? Jo, , ja, det det var, vel, nå satser jeg på en rekord her, også må dere hjelpe meg med å si hva de heter, oi, der skrev jeg hetter, så måtte gå tilbake og rette, ah, journalist jeg vet dere, det hadde dere ikke trodd eller hva? Vel, jeg overrasker igjen, har jeg sagt at jeg prøver på en rekord eller? I , i Guinnes eller noe, det er en sånn stor organisasjon hvis du ikke visste det, men nå kom jeg på villspor, få , igjen, uff av meg, ser dårlig ut nå, men sånn er det vel vanligvis, ja, vi får satse på det.

Haha, dæven døtte sykkelstøtte, haha, den var fra DONslask, vi slaska dere! ^^
Vet ikke om den var riktig da, uff av meg, men nå må jeg nesten spørre de i Guinnes om jeg har fått riktig.

Hasta la vista amigos! Oh, nei, vi er kanskje ikke amigos, uff, ble surr nå, men mange , ble det?

Wish me good luck with my record da folkens, får det ser dystert ut, glemt meg en del ganger nå skjønner dere. Men, sånn ser, jeg tror vi taper :S

Mvh.
Haha, ny ., Im good! :cool: Hell yeah! hihi, ingen , på en stund nå, men da dukket dem opp, som vanlig uff av meg, men cya, ja, sånn på serr, cya.

Haha, . igjen, skillz (mm)

_____________________________________________________________________________________________

Erklæring mot IP:

Vel, da va det deres tur, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive.

Jo, hei Morten! Bli koz det her, men jeg vet ikkje jeg, dere e så rare, som meg <333

Ah, np ble jeg varm i meg, men det er kanskje feil? Ja, kanskje, men sånn e jeg, god og varm <333333

Vel, skulle bare si at vi hadde lyst til å sende litt blomster mot dere, så satser vi på å få det tilbake, eller, dere kan kaste stein fra muren deres, ja, koss <333 uff, nå ble det <333, akkurat som det ble mye , mot Psycho, eller va det Divine, nei, da va det kakagreia, ja, uff, nå ble det surr her og, var god hos Divine da, lover dere! Ikkje kødd engang, oi, skrev feil der, jaja, retta det opp jeg, så vi er litt proffe lizzom, men så vet jeg ikke jeg, e dette en stamme? Ja, dere lizzom, for dere er jo så nye, ikkje hørt om dere før jeg, men dere var store :O

Me ikke like, me krig, JAAA!! <3333333
Uff, ja, jeg liker uff, ja uff, uff, der ble det , for lite, uff, jeg skammer meg, uff, får beklage jeg da, uff, likjer ikkje å beklage, uff, nynorsk og alt, uff, burde vært forbudt det, uff, hvorfor skriver jeg det da, uff, nå skrev jeg uff, uff, nå gjorde jeg det igjen, uff, nå ser jeg ut som Dum & Dummere, uff, ja nå nevnte jeg dem og, uff, det er en serie, uff, jeg mente film, den gikk på tv Norge på lørdag, uff mente jo Tv3 Norge og Søndag, uff, glemte klokkeslett, uff av meg, trist dette her, uff, men tror det var 21.30, uff jeg vet ikke, uff av meg, svært trist. Uff, jeg vet ikkje jeg, uff, der kom den igjen, ja, du kan tro hva, uff, må stoppe nå.

Uff, så trist :(

_____________________________________________________________________________________________

Ja, uff, og ja, oppskriften er som følger;

Drepe, død, hjelpe på, satse på det beste! Død, leve, what so ever, K55 going down, håpe vi, hvis ikke skje, vi alle dø. :eek:

Totally at start:
DN:182.873 points
Divine/Psycho/IP: 356.820 points

Vet ikke om dere i IP skal sammarbeide med Divine/Psycho da.
 
Sist redigert:

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Var d slutt på DN på v9 da desverre zippy :/
men jaja jeg gleder meg til og krige mot deg :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Støtter deg fult ut zippy.. ta med JFF familien også da :D?
 

DeletedUser

Guest
huff, dårligste forsøk på humor jeg har sedd på lenge.
Greit med krig tho. men humor har du desverre ikke :/
 

DeletedUser

Guest
Hvor mye hadde du i promille når du skrev ned det der?
evt, hvor mye tenkte du at de du skrev det til hadde i promille, for jeg tror man må ha farlige alkoholprosenter i blodet for å se humoren.
Koslig med krig da :)
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blame Jake er nok farlig nær sanheten der. tipper jeg.
men det er jo sikkert kjempeartig med en krig. jeg heier på den som vinner, jeg.
 

DeletedUser

Guest
flirte litt av erklæringen mot Divine ^^

Leste ikke IP og Psycho erklæringen da. altfor mye på engang :p
 

DeletedUser

Guest
Erklæringen mot Psycho kunne fått enhver gammal gris til å bli svimmel. Som straff sendes det herved 1 øllemann mot alle i DN. The war is ON!


edit: glemte fakegrensen. Doh!
 
Topp