Whine Whine Whine Speed Server (Ønsker speed til .no)

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Syntes det er oppsiktsvekkende og se hvor mange som var med fra hvert land på kvallikken til NM i går.

Danmark - 48
Finland - 151
Sverige - 273
Norge - 283

Vi hadde FLEST stk som stilte til start, likavel får vi ikke speed server. LATTERLIG kalles det. Svenskene kunne gått å hengt seg og lagt ned sin speed server og heller gitt den til oss. Ettersom det er ganske åpenbart flere nordmenn som spiller speed enn svensker.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel, nå er det slik at NM ikke viser hvem som interesserer seg for speed eller ikke. Det er tross alt dobbelt så mange som spiller på .se enn det gjør på .no. .se har langt flere spillere enn oss, noe som gjør at de lettere får en speedserver enn f.eks .no.

Men så klart, at interessen på .no, når det dras igang servere som har en større hurtighet enn en vanlig verden er såpass stor, burde helt klar sendt et signal om at speed er mer enn ønskelig her på .no også :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Endelig funnet noe jeg er god i ( speed)
.no burde få speed for da er det litt lettere for folk som er dårlie og er utålmodige( som meg) å spille noe
 

DeletedUser

Guest
Og dere har faktisk ikke tenkt tanken at det er flere som spiller på .se akkurat fordi de har speed?

Innleggene dine på denne tråden er faktisk de beste jeg har sett som har skrevet av deg, og som ikke har vært enten "litt" frekt, eller helt meningsløst. :eek:

Men jeg er helt enig! :) ;)

Noen burde lage en underskriftsrunde igjen. :)
 

DeletedUser

Guest
underskriftene står, det at faktisk vi får annonensering øker også antallet betraktelig. + utenlandske speedere vil jo også komme
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Er vel bare å vinne både NM & EM det - Så kanskje IG åpner øynene :)
 

DeletedUser

Guest
Må hå noe å gjøre når man kjeder seg i korte perioder :D
Men fakta FTW! Interesse er bedre enn spillerantall.

Er dette fakta på den speedrunde som man hadde for lenge lenge siden eller nå?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
12 spillere fra fjordårets Scw fra .dk spilte ikke kvalifikasjonen i protest av dårlig planlegging, som kan ha noe med at de ble enda færre en det de faktisk ville vært :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, passer veldig dårlig for meg å svette tw fra klokka 20:00 - 23:00. den tiden trenger jeg til andre ting. + jeg jobber etter skolen :eek:

Hadde vært bedre oppmøte om det var speed i helgene tenker jeg.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det tviler jeg i grunn på at det hadde vært. Ettersom helgen er fredet til kong alkohol og annet god shit. :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
hehe, passer veldig dårlig for meg å svette tw fra klokka 20:00 - 23:00. den tiden trenger jeg til andre ting. + jeg jobber etter skolen :eek:

Hadde vært bedre oppmøte om det var speed i helgene tenker jeg.
Hva med alle skoleungene som kun jobber lørdager og søndager? For de passer det jo bedre i hverdagene.
 

DeletedUser

Guest
Nei fordi da må vi legge oss før 23:00 for å våre opplagt til neste skoledag.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nei fordi da må vi legge oss før 23:00 for å våre opplagt til neste skoledag.
Det var ikke akkurat ofte jeg la meg før klokken var elleve når jeg gikk på skolen. Nå skal ikke jeg oppfordre ungene til å sitte oppe for å game TW, men sier bare hvordan jeg og de rundt meg var når vi var 15-16.
Greit nok at de fra 12-14 legger seg litt tidligere, men så føler ikke jeg at dette er et spill for de heller. Da de ikke alltid har forståelsen for hvordan alt det logiske henger sammen. Det finnes selvfølgelig unntak.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Just Sayin'

Jeg går 1. året Vgs, og må opp 6 for å nå bussen som går 7. De fleste også i klassen min må også opp 6 +/-, og jeg er av den personen som trenger mye søvn, og jeg vet at jeg ikke er alene om det. Men uansett, de fleste legger seg før 23 her :)
 
Topp