Slumpi 27. Mar 2015 Yo. Skulle stå mere i den ryktekommentaren, men kom borti enter når jeg skulle trykke backspace. :/
kenn93x 10. Apr 2013 Araksdfjadsf hvem har lært dg til å logge skype før du skriver hubba-bubba stuff på forumet?
TacoKjell 4. Okt 2012 Åååååå du var litt for sein :S Jeg viste ikke om jeg skulle spare taco.. Så jeg spiste alt :c Føler meg så slem
Åååååå du var litt for sein :S Jeg viste ikke om jeg skulle spare taco.. Så jeg spiste alt :c Føler meg så slem
TacoKjell 29. Sep 2012 Aww yeah. Hvem som ikke liker taco. Jeg lager god taco sier alle :3 Jeg skal lage litt snart vill du ha litt? :3
Aww yeah. Hvem som ikke liker taco. Jeg lager god taco sier alle :3 Jeg skal lage litt snart vill du ha litt? :3
Unreal 7. Sep 2012 Aha : ) mye skole arbeid vil jeg tro? Kontakt meg om du har lyst å spille 11 eller 12 : )
chiltarc 2. Sep 2012 yea kun n v12, ikke spilt siden v6, eller dvs. starta på v11 rett før 12 kom, 5-6k men satser heller på v12. nye verdener er gøy
yea kun n v12, ikke spilt siden v6, eller dvs. starta på v11 rett før 12 kom, 5-6k men satser heller på v12. nye verdener er gøy