Ryktebørs

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det der er så dumt at du burde få infraction for det.

Ryktes at Nooble ikke hadde nok poeng til og holde stammen gående, derfor måtte de legge ned hele røkkelet.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at SAS aksjonerer. Gråbyhorene med woolf i spissen går til krig.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det var pinnade på tide at de fikk fingern ut nå. Vi andre har jo holdt på i mange timer nå!
 

DeletedUser

Guest
Nope. Det er nok meg, søtnos :)
Adlet nettopp byen som vil føre meg over 2mio. Venter kun på update nå!
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: Malfurion
Mål: Snipe(570|520)K55

Antall: 0 0 15 0 0 8 0 4499 0 1 0 0 0
Tap: 0 0 15 0 0 8 0 4499 0 1 0 0 0

heia Roger, ingen kan vel muligens være dårligere enn han atm, til og med Sondrekul kunne gjort det bedre :rolleyes::eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det er i grunn litt morro at de som skal inn i hullet er eneste stamme over 30 millioner poeng og ligger først på rangeringslisten.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Neimen, så snart dere får litt fremgang så er det full rottefest? Trallalalal, nabs :). Vi skal nok jage dere inn igjen i det lille hullet i veggen..

På tide at vi får se at dere har det som skal til i fingra og ikke bare i kjeften.
Trur det er tid for at du samler alle fugle vennene dine og setter rumpestumpen deres fremfor datan og spiller.
Hey vent! Hvorfor lar dere ikke bare la Snipe gjøre jobben for dere? I det minste så får vi se noen resultater, også har dere en unnskyldning når dere failer.
 

DeletedUser

Guest
Hakke, sier da ikke at de gjør det no bra, har ikke sjekka stats eller noe jeg, synes bare det er ufatterlig morsomt at roger er så elendig som han er og ikke en gang forstår at han må dodge troppene sine

og så klart legger jeg ut rapp på forum når jeg får den og den er så latterlig morsom :eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
På tide at vi får se at dere har det som skal til i fingra og ikke bare i kjeften.
Trur det er tid for at du samler alle fugle vennene dine og setter rumpestumpen deres fremfor datan og spiller.
Hey vent! Hvorfor lar dere ikke bare la Snipe gjøre jobben for dere? I det minste så får vi se noen resultater, også har dere en unnskyldning når dere failer.

Har HG noen gang feilet? Vi har vært stabile igjennom hele V7 sitt løp selv om vi har hatt fiender på alle kanter før, noe 300 S, Noble, 7H etc ikke har klart. Hvem var det fra 7H som hadde mest ODD på V7 pga nednuking fra HG? Som også ble adlet ned til filler? 300 S ga også opp når de prøvte og ta ned Dragon-x kontoen.. Både 4 og 5 spillere som kjørte på, men takket være koordinering av tropper så ble det ingen tap av byer.. Så jeg ser ikke helt hva du vil frem til, Kvæna.. Jeg vet du liker og bæsje litt på leggen din og skrike som en skolejente, men det får du gjøre IRL og ikke her :).

HG har alltid blitt snakket ned til på forumene og sparket dritt på, men faktumet er at det er en av de to stammene på V7 som har vært mest stabile og holdt seg best igjennom tidene. Vi har holdt oss lojale og støttet opp når det trengs, og kjørt på med nukes både i nord, sør og øst.. Det er noe annet enn hva du kan si om de bedritne stammene du har vært innom til nå (om man ser bort ifra SAS, for ser ut til at de klarer seg godt...enn så lenge, ikke godt og si når 2Fargone og enkelte andre er medlemmer der..)

Og Tranzxy, Sas vil nok briste, bare vent og se.. Det er stablet opp en haug av ustabile spillere som har flyktet fra stammer før. Jeg rekner nok med at det samme skjer med SAS, med mindre Tazen og Bautas1 har lært opp folka litt etter sist :).
 

DeletedUser

Guest
Hakke, vet ikke om jeg spør om et dumt spørsmål nå, men hva skjer, når (ikke om, for jeg vet SAS kommer til å falle i lengden) SAS faller? Snipe, den store stygge ulven snur dere ryggen og adler dere rett vekk, ok kanskje de tar inn deg og Isbjørnen, resten blir latt i stikken... Hadde du/dere i HG hatt noen som helst ambisjoner om å vinne v7 som en stamme hvorfor står dere enda på snipe sin side? nr.2 blir aldri huska uansett.. :D
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hakke, vet ikke om jeg spør om et dumt spørsmål nå, men hva skjer, når (ikke om, for jeg vet SAS kommer til å falle i lengden) SAS faller? Snipe, den store stygge ulven snur dere ryggen og adler dere rett vekk, ok kanskje de tar inn deg og Isbjørnen, resten blir latt i stikken... Hadde du/dere i HG hatt noen som helst ambisjoner om å vinne v7 som en stamme hvorfor står dere enda på snipe sin side? nr.2 blir aldri huska uansett.. :D

Hehe.. Ja, det er nok mange som tror at det vil ende sånn som du påpeker det i posten din.. Det kan jeg bekrefte her og nå at det ikke kommer til og skje. Vi har hatt en allianse med Snipe siden starten av V7, og den skal bli stående helt til siste slutt. Jeg kommer aldri til og la noen av medlemmene i HG bli liggende igjen i stikken, da vil jeg heller ofre min egen konto. Her er det snakk om at vi kjemper som en enhet, på samme side om et felles mål, at vi behandler hverandre med respekt og viser lojalitet ovenfor hverandre.

HG vil aldri bli glemt. Det er den tapende parten som forsvinner fra minnet, og den levende som skriver historien.
 

DeletedUser

Guest
Om 2 eneste gjenstående stammer nekter å angripe hverandre, vil sansynligvis teamet følge presedens og la 2 stammer stå som vinner (?)
Det har skjedd før..
 
Topp