Milestones

DeletedUser

Guest
Sindick nr 1 til 1 mio farmet.
Poochyena nr 1 til 10k OD
RuediS nr 2 til 10k OD



beviset på at jeg var først til 1 mio farmet :)

[SPOIL]
30iiys2.png
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg få kjeks og et glass saft for første og - etter alt jeg kan se - eneste som har angrepet +250 forskjellige spillere?



[SPOIL]
2j51imr.jpg
[/SPOIL]
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan jeg få kjeks og et glass saft for første og - etter alt jeg kan se - eneste som har angrepet +250 forskjellige spillere?

Skulle jeg gjerne ha gitt deg. Men ettersom jeg har farmet alle i mitt kontinent som er tom for tropper, pluss litt utenfor, og fortsatt har under 200, vil jeg ikke anse det som en bragd. Du har neppe clearet 50+ spillere på egenhånd. Det er alt for tidlig i spillet til at den medaljen er noe å skryte av.
 

DeletedUser

Guest
Jamen, om du mener det så, jeg vil bare ha en kjeks for innsatsen jeg. Er jo ikke slik at jeg har sendt vekk tropper bare for å dø i langtvekkistan, det er jo bare litt koselig langdistansefarming mens jeg hviler øynene eller gjør andre ting enn å farme naboen. Noen bragd er det vel ikke, for vanskelig var det jo absolutt ikke :)
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Emne Medalje mottatt: Raner: (Sølv - Nivå 3)
Sendt 05.12.11 08:07:11
Raner: (Sølv - Nivå 3)


Du har allerede ranet til deg 1.000.000 ressurser.

im 2nd :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hvorfor det? Flere som begynner å nærme seg 1 mill nå :)
 

DeletedUser

Guest
Det som jeg synes er rart, er at jeg sjekka alle på topp 100 medaljer, og ingen hadde Raner - Nivå 3.. når vi fikk.
 

DeletedUser

Guest
Hounor

det var var en annen en som fikk 1 mil farmet rett etter sindick og som var før dere....
 

DeletedUser

Guest
Hounor

det var var en annen en som fikk 1 mil farmet rett etter sindick og som var før dere....

Sindick må jo si nicket sitt da? og ikke skjule ranken sin og sånn, da kan det være fra hvilken som helst verden.
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
chill out guys: D
som bryr seg om priser? oO
bare være glad for at noen av oss fikk 1 mio ... og lage en stor fest!
cheeeeeeerzzorixxed braaaah: D
_______________________________________________________________
-google translator....
 
Topp