Milestones

DeletedUser

Guest
hallo.. Du ser jo lett på den meldingen han sendte at det var v10..

Tja, om du tenker på linken i adressen så kan den med letthet endres før en evt screenshot.
Send meg en PM ingame du, Sindick. Så kan jeg bekrefte din historie uten å røpe nick ;)
 

DeletedUser

Guest
Første til 25 medaljer :D
En som er litt vanskelig å fake det, men likevel;

[SPOIL]
2vughao.png
[/SPOIL]
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Er det 25 foskjellige medaljer du har da? Vet at for "dagens ..." medaljer så får man vell 4 poeng elns, og det er fremdeles bare en medalje, right?
 

DeletedUser

Guest
Den tells da som 4 medaljer IG, og syns da at det bør telles som 4 medaljer på forum. Allikevell er det logikk i det du sier Kvæna. Don Brisser som trådstarter er vell mannen til å sette ned benet på riktig rute her :)
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg veit andre var før han. De bare skjuler medaljene sine ^^

Gengar er jo definitivt rank 1 medaljemessig, og rank 2 vises ikke fordi denne personen skjuler medaljene sine.. så hvordan kan de som tydeligvis er over Gengar plutselig ha blitt fjernet fra rankinglistene? Sist jeg sjekket hindrer det ikke spilleren og dukke opp på rankinglister selv om han velger å være anonym.

Logic, where is it?
 

DeletedUser

Guest
Ser fortsatt ingen grunn til at Gengar ikke kan skrives opp? Så lenge den som ikke fikk det først ikke har noe beviser må den som faktisk har det bli satt opp :)
 

DeletedUser

Guest
ODT

Rangering Stammenavn Beseiret
1 Natural Born Killers 500.006


ODA

Rangering Stammenavn Beseiret
1 Natural Born Killers 356.008
 
Topp