Hissig? :D

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hmmm, må starte med litt mimre tid.

*mimre*
[01/12/2011 22:43:35] Kayare/Kim Robin: hvem stamme skal du joine? AA?
[01/12/2011 22:43:55] Espen ٩(-̮̮̃-̃)۶: skal ikkje joine noen stamme
[01/12/2011 22:43:57] Espen ٩(-̮̮̃-̃)۶: vi forblir her :)
*mimre*


Så, som jeg hooka da tak i et par av guttene og jentene her i v10 og samle sammen en som nå er en greit ok topp stamme. :)

Balle Klorin, var en av de som i starten fikk tilbudet om å joine, men da han ikkje kom helt overens med soinner (som da allerede var kommet inn og ble en del av kjernen, som da består av meg selv på rank-1, Kayare, soinner og real steel). Så endte opp med at BK ble ellers forbanna på oss og ville ta ned soinner.

Sååååå, gikk det en stund, et par uker elns (orker virkelig ikkje bla opp antall dager...), så kom gutten tilbake.
Jeg har ikkje snakket selv med balle klorin om dette innlegget, så gidder ikkje copy paste noe ifra våres PM's for å få en infraction til i samlingen...., men du kom da vitterlig med halen mellom beina og spurte om tilbudet enda gjaldt å joine oss.

Du fikk så et avslag etter en tur på byn med coin flip (haha, neida...)

men et avslag ble det:

Rank-1 den 15.01. klokken 16:58
tror vi kom fram til at det ble et avslag.


Sekunder senere erklærte VIRUS krig imot oss, og ganske så raskt hang TNW seg som en høyre hånd.


Jeg som i grunn sov litt lenge i dag, våkna opp og så at balle var nærmest fjernet ifra kartet. Så mitt spm er, ka skjer buddi? :D

haha, u gotta hate me or what?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg ville også adle Balle... Dårlig gjort å ekskludere MEG! :\
 

DeletedUser

Guest
Denne fyren burde skamme seg! Tenker mest hvordan han hele tiden har lurt sine egne stammemefrender.
 

DeletedUser

Guest
ja, han liker å skryte. men enkelte lever på å lure andre for å bli lykkelig.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jaja var vel flere hos oss som ble invitert også.
Fikk ikke napp hos oss, så alle vil vell ikke til dere?

Men forstår ikke hva du ønsker med å henge ut spillere på forummet?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er da også mange som søker som ikkje kommer inn. Sånn type halve PRO blant annet...

Balle klorin er da bare koslig han da. Så syntes han fortjente litt oppmerksomhet :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Fornøyd om dagen Espen ? :)

Men men, har vell god grun til det ;) Gratulerer med vell gjennomført aksjon.
 

DeletedUser

Guest
Er da også mange som søker som ikkje kommer inn. Sånn type halve PRO blant annet...

Balle klorin er da bare koslig han da. Så syntes han fortjente litt oppmerksomhet :)

ka med de som ikke søker inn, men som får tilbud av AREA men som takker nei da?

AREA er egentlig ikke noe serlig forsjell fra andre stammer untatt at de ligger på rank 1, og mest OD og har ettpar gode spillere. Men selvsakt er det flere stammer som er helt make, og for å si det som det er, så har jeg opplevd flere ganger og være i en stamme som AREA, som har falt senere i gamet pga de har skaffet for mange fiender (uansett om det er en ''god stamme'' eller en ''dårlig stamme'') gjør alle sammen stor skade når det blir krig mellom stammer, og det er bare en viss grense som en stamme kan klare..
 

DeletedUser

Guest
ka med de som ikke søker inn, men som får tilbud av AREA men som takker nei da?

AREA er egentlig ikke noe serlig forsjell fra andre stammer untatt at de ligger på rank 1, og mest OD og har ettpar gode spillere. Men selvsakt er det flere stammer som er helt make, og for å si det som det er, så har jeg opplevd flere ganger og være i en stamme som AREA, som har falt senere i gamet pga de har skaffet for mange fiender (uansett om det er en ''god stamme'' eller en ''dårlig stamme'') gjør alle sammen stor skade når det blir krig mellom stammer, og det er bare en viss grense som en stamme kan klare..


Med VA friskt i minne, så er jeg enig med Sindick her.
Tror den største forskjellen er at vi er flere i AREA enn i VA, så har vi fått oss et ganske stort forsprang ift VA som var underlegen i medlemsmasse, tropper og poeng.
Når vi(VA) itillegg blæret oss på forum og ikke lå i et kompakt cluster, så måtte det ende slik.
Tror vi(AREA) vil holde ut mye lengre, om ikke hele veien.
Time will tell, I guess.. :)
 

DeletedUser

Guest
Med VA friskt i minne, så er jeg enig med Sindick her.
Tror den største forskjellen er at vi er flere i AREA enn i VA, så har vi fått oss et ganske stort forsprang ift VA som var underlegen i medlemsmasse, tropper og poeng.
Når vi(VA) itillegg blæret oss på forum og ikke lå i et kompakt cluster, så måtte det ende slik.
Tror vi(AREA) vil holde ut mye lengre, om ikke hele veien.
Time will tell, I guess.. :)


Hehe, dette var 1 av flere tilfeller jeg ville legge til :)

har vært flere stammer som jeg har vært i som dette har skjedd, og det kan skje med alle stammer UANSETT kor gode folk det er i dem. For det er bare ett tids spørsmål før det er for mye for en spiller, uansett kor god og aktiv h*n er.
Ingen holder ut store kriger i lengden. Og iværtfall ikke når man har ett viss antall spillere mot seg.

Dette er bare noe jeg vil at dere i AREA skal tenke over. Jeg eier ingen vonde eller gode følelser mot dere, unatatt sonnier som kom med en utalelse for litt siden, men bryr meg ikke så mye om det.

Jeg håper bare at dere tenker over 2 og gjerne 3 ganger før dere gjør ett valg, for viss man gjør for mange feile valg, vil det bli straffet.
 

DeletedUser

Guest
Spillere som deg, sindick, vil alltid misslike meg. Jeg kan herved love deg at alle som tøffer seg på mindre erfarne spiller sin bekostning, og i særdeleshet de som gjør det med barnslig spam, vil misslike meg.

Og jeg kommer for å ta deg ingame, bare vent å se.
 

DeletedUser

Guest
Spillere som deg, sindick, vil alltid misslike meg. Jeg kan herved love deg at alle som tøffer seg på mindre erfarne spiller sin bekostning, og i særdeleshet de som gjør det med barnslig spam, vil misslike meg.

Og jeg kommer for å ta deg ingame, bare vent å se.

vi får se :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så enten er du veldig motsigende da du sier at du er bedre en sindick, men mener at alle som gjør narr av dårligere spillere vill hate deg. Ergo du vill hate deg selv.. Ellers så lyver du når du sier at du skal ta sindick o_O

Ellers begynner denne feiden din med sindick å bli barnslig når du skal blande ham inn i alle saker selvom det ikke har noe med topicet å gjøre.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Så enten er du veldig motsigende da du sier at du er bedre en sindick, men mener at alle som gjør narr av dårligere spillere vill hate deg. Ergo du vill hate deg selv.. Ellers så lyver du når du sier at du skal ta sindick o_O

Ellers begynner denne feiden din med sindick å bli barnslig når du skal blande ham inn i alle saker selvom det ikke har noe med topicet å gjøre.

Tror Soinner prøver og få krig med alt og alle som ikke er markert som blått/gult på kartet. Knivinga med Sindick er vel på grunn av spammings på forumet rekner jeg med.

For og poengtere noe som kanskje enkelte her i diskusjonen har glemt (woop), så ønsker jeg og linke direkte til statestikk in game. Så klart, det kommer nok etpar slengkommentarer "...det er jo bare statestikk", men jaujau. Hva annet skal man basere seg på?



ODA

Rangering Stammenavn Beseiret
1 I Clear The Area 3,08 Mio.
2 The Professors 1,61 Mio.
3 NorthWest Empire 1,32 Mio.

ODD

Rangering Stammenavn Beseiret
1 I Clear The Area 1,66 Mio.
2 EBOLA 991.173
3 P0k3m0n Allstars 943.410

ODT

Rangering Stammenavn Beseiret
1 I Clear The Area 4,74 Mio.
2 P0k3m0n Allstars 2,24 Mio.
3 NorthWest Empire 2,12 Mio.

Poeng/Rank

1 AREA 1.445.347 1.445.347 20 72.267 194 7.450
2 PRO 921.643 921.643 17 54.214 128 7.200
3 J.F.F 639.634 639.634 25 25.585 107 5.978
 

DeletedUser

Guest
HEI! det er bare statestikk! :eek: Neeida, dere er så flinke så hakke :*
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Synes ikke helt du lykkes i å forsvare soiner med det innlegget ditt kenn.. Han klager liksom på at Sindick tydeligvis er .no's største drittsekk når han selv spammer som en liten 4 åring som har lyst på is men mamma ikke vill betale. For all del, jeg bryr meg fint lite om hans feide med sindick, men at han skal ta dette opp i vær enkelt tråd irriterer meg derimot grenseløst. Se denne tråden handler på ingenmåte om det, alikevell sitter jeg her og diskuterer saken.. Latterlig.

La heller tråden handle om det den skulle handle om, at Balle fikk seg et spark i Balla :)
 
Topp