Takk for meg

DeletedUser

Guest
Ønsker med ette å offentlig si at jeg gir meg her i tw.

De som kjenner meg vet hvorfor dette desverre skjer, tenkte å holde på til siste slutt i en kamp som PMS med sitt overtall av spillere for lenge siden har vunnet denne verdenen. Er mange fantastiske spillere i PMS så det er sagt.

Til mine medlemmer i NB vil jeg takke dere for at vi holdt oss samlet mot PMS. Men tiden rant fra oss og aktiviteten ble synkende med frafall og noen som fann ut at de ville gå skole å jobbe i offshore:)

Ønkser ikke å fremheve noen som helst da dette blir feil med så mange flotte spille her i denne verden.

Kom desverre ikke tilbake etter jula, noe som jeg hadde stoooore planer om å kjempe til siste end å håpe at mange i PMS ble innaktive å ta dere alle sammen en etter en men dere er noen seige "jævler" det skal dere ha pms !!

Lykke til alle sammen videre så håper jeg vi treffes ved en senere annledning.

Satser på comeback før jul.

Love u all.


Med de største ønsker om ett flott liv videre.

Mvh
runinter
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
V5's store spiller, sammen med Cleo! Hyll hyll!

Greit å ta en pause nå ja, Rune, så sees vi vel på en senere verden ;)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Takker for motstanden du har gitt oss, trodde vi ikke ville slå deg ut så lett, men nå som du slutter er det nok ikke lenge til v5 ender. Takk for alt Rune! :)

Mvh
Heine aka NumberOne
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Skal innrømme at det kommer til å bli trasige dager da jeg verken har vara, villa, runinter eller ebbern å logge inn på for å late som at stammen er oppegående.:rolleyes:
Men det mest trasige er vel å ikke kunne spamme med de gode gamle på morrakvisten eller sene kvelder. :(

Ønsker dere alle lykke til videre

-Cleus is signing out <3
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ses vi på v10 eller v11 da rune ? :)

Og all ære! du ble vell aldri kåret til det. Men i mine øyne vill du alltid være Twchamp for v5! Utentvil!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Er alltid plass i P0k3 på v10 vettu! :p

Jaja, stor spiller gir seg. Store spillere kommer alltid tilbake, engang! Lykke til med muringa di Rune! :)
 

Icekebab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Følger fortsatt litt med på hva dere driver med. Respekt Rune for det du har fått til atter en gang :)

Love from Ice
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Hahaaha... du har vært en sårt etterlengtet mann Ice. Ikke få ganger ditt navn har kommet opp når vi har snakket om spillere som vi har ønsket sku finne veien tilbake ;)

Godt å se du ikke har forlatt oss helt :)
 
Topp