Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

Blir det krig mellom BOL og RNG i nær framtid?

  • Ja!

    Stemmer: 95 58,3%
  • Nei!

    Stemmer: 39 23,9%
  • Kanskje..

    Stemmer: 29 17,8%

  • Totalt antall stemmer
    163

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg lurte på når denne ville komme opp ja :eek:

Saken er at argumentasjonen til Tormod er litt out of sync med hvordan jeg ser det, da op i utgangspunktet brøt regler i BOL som han som medlem (om enn for kun en kort tid) pliktet å følge. Dermed ble op, nå i RNG, stemplet som flyktning og innadling iverksatt. Det har lite med avtaler mellom stammene å gjøre, og om overgangen hadde blitt ordnet på en annen måte er det godt mulig det ikke ville blitt noe sårt rabalder av det uansett. Men det kommer jo an på nøyaktig hvor skeptiske BOL hadde vært til RNG på det daværende tidspunktet ;)

Såklart, det er jo mulig det bare er meg som forsøker å finne en logisk side ved saken... De fleste handler nok på impuls og skaffer seg argumentasjon deretter :p

Da kan det nevnes, for e`nte gang, at vi i RNG også har regler. Skulle vi fulgt de reglene, så skulle også vi innadlet både Op-kontoen og bowling for å gå over til dere. Vi valgte å la dette fare, da vi var møkk lei av krangel mellom "allierte". Vi ønsket å bruke energien på WIC istedet for å krangle mer.

Dette kunne også dere valgt lett, dersom viljen hadde vært tilstede. Viljen til å se hva som bør være fokus. Viljen til samarbeide..og viljen til å se lenger enn egen nesetipp.
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
no synes jeg dere kan slutte, gjort er gjort. Det at Op92 gikk fra BOL til RNG er skjedd, og er enig i det narne og RNG sier, BOL kan sikkert få de byene som klart ligger i BOL territorie. resten av Op92 synes jeg de kan la være, så RNG kan finne ny eier til Op92 eller noe.
hørte også at Op hadde brutt noen regler i BOL, det er greit at BOL vil ta hensyn til dette, men ta også hensyn til at dere er allierte og trenger hverandre for og vinne mot WIC. om det bryter ut krig og dere splittes blir WIC klart vinner av v1, om ikke alle de beste klarer og sammarbeide og få litt mindre til og nuke og adle også.

alle 3 stammene trenger hverandre, la dette ligge for denne gangen? dette er akkurat d som kan ødelegge hele alliansen mellom dere. Her virker det som dominoteorien gjelder faktisk. den sier som så at faller en så faller de andre etter. det betyr i klartekst at om en av stammene faller, faller de 2 andre etter.

jeg vet jeg ikke er den som har vert mest høffelig mot RNG men ber dere andre om ikke å følge i mine fotspor, dere ser jo hva som skjedde med meg.

Men det jeg sier her er bare at dere må prøve og legge denne saken bak dere og fortsette og angripe der det gjelder og bruke nukes og adels, i stedenfor og nuke hver andre.


Mvh
- Mr. Muto:cool:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg lurte på når denne ville komme opp ja :eek:

Saken er at argumentasjonen til Tormod er litt out of sync med hvordan jeg ser det, da op i utgangspunktet brøt regler i BOL som han som medlem (om enn for kun en kort tid) pliktet å følge. Dermed ble op, nå i RNG, stemplet som flyktning og innadling iverksatt. Det har lite med avtaler mellom stammene å gjøre, og om overgangen hadde blitt ordnet på en annen måte er det godt mulig det ikke ville blitt noe sårt rabalder av det uansett. Men det kommer jo an på nøyaktig hvor skeptiske BOL hadde vært til RNG på det daværende tidspunktet ;)

Såklart, det er jo mulig det bare er meg som forsøker å finne en logisk side ved saken... De fleste handler nok på impuls og skaffer seg argumentasjon deretter :p

vel og bra

"Men det kommer jo an på nøyaktig hvor skeptiske BOL hadde vært til RNG på det daværende tidspunktet ;)" Er BOL på noen måte truet av RNG? Føler dere dere Truet av dem?

"Dermed ble op, nå i RNG, stemplet som flyktning og innadling iverksatt." Er ikke RNG og BOL allierte?stemple en alliert spiller som flyktning fordi han bytter stamme, en stamme som er ALLIERT...

Det er kommet fram at BOL trenger en grunn til å kunne gå ut av V1 med hevet hode...

Tror jeg ikke noe på egentlig...

Men uansett sånn sumasummarium så er denne saken rett og slett Bullshit!
 

DeletedUser

Guest
vel og bra

"Men det kommer jo an på nøyaktig hvor skeptiske BOL hadde vært til RNG på det daværende tidspunktet ;)" Er BOL på noen måte truet av RNG? Føler dere dere Truet av dem?

"Dermed ble op, nå i RNG, stemplet som flyktning og innadling iverksatt." Er ikke RNG og BOL allierte?stemple en alliert spiller som flyktning fordi han bytter stamme, en stamme som er ALLIERT...

Det er kommet fram at BOL trenger en grunn til å kunne gå ut av V1 med hevet hode...

Tror jeg ikke noe på egentlig...

Men uansett sånn sumasummarium så er denne saken rett og slett Bullshit!

1) Nja, jeg vil ikke si at alle i BOL er spesielt positivt innstilt ovenfor RNG for tiden, på grunn av hva som har skjedd tidligere. Noen mener antakelig at vi fremdeles ville hatt best av å gå til krig. Jeg tror det har bedret seg, likevel :)

2) Strengt tatt er ikke BOL og RNG allierte. Men det er irrelevant. Grunnen til at jeg brukte ordet "flyktning" var at noen har nevnt det tidligere. Beklager om det ble feil. Men det er iallefall riktig å si at Op har hvirvlet opp følelser hos mange i BOL, noe de mener han bør stå til ansvar for.

Det som blir problemet i denne saken er at folk ikke kan legge til side følelsene sine og innse hva som er best for alle stammene samlet, mot WIC.

Enig i det siste der.

@Muto: Enig :)

@C22: Skulle svare på det der, men orker ikke å formulere meg slik at det ikke blir mulig å mistolke :p Det hadde nok skjedd, av en eller annen...

Har sikkert kommet mange flere poster før jeg er ferdig med å skrive og sende dette, men whatever...
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
C22! Når sant skal seiast så er det pika meg ikkje mange i RNG som følger regler! Det er det eit stooooooooort fåtall av! forøvrig så skal det også seiast at det dåkk meiner om at dåkk alltid legger ting til side for det beste for alliansen er BULLSHIT herifrå til hardangervidda! :) Det er fleire i RNG som ikkje legg to pinner i kryss for å øelegge det dem makter og he, hvilket eg forsåvidt gir ein gode tur i i prinsippet, men problemet er at dem ikkje har guts nok te å innrømme det heller, og gjemmer seg bak ditt og datt og at BOL er så fæle! Og det er eg møka lei av! Og for å svare på tråden, om det vert krig snart, vel om ikkje spillere som Xandor tar seg i ræv og nakke og skjerper seg så er det godt mulig i mine auge! Vel er det mykje vi i BOL kan bli betre på, kanskje meg spesiellt, er ikkje kjent for å være ein diplomat, med meg er det stort sett svart kvitt, forbanna eit par dager og så kjem det seg, men dåkk må fader ikkje sitte der og leike så uskyldinge som om dåkk var skutt ut av raua på gud, for når sant skal seiast har dåkk ikkje møkka å klag på!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
C22! Når sant skal seiast så er det pika meg ikkje mange i RNG som følger regler! Det er det eit stooooooooort fåtall av! forøvrig så skal det også seiast at det dåkk meiner om at dåkk alltid legger ting til side for det beste for alliansen er BULLSHIT herifrå til hardangervidda! :) Det er fleire i RNG som ikkje legg to pinner i kryss for å øelegge det dem makter og he, hvilket eg forsåvidt gir ein gode tur i i prinsippet, men problemet er at dem ikkje har guts nok te å innrømme det heller, og gjemmer seg bak ditt og datt og at BOL er så fæle! Og det er eg møka lei av! Og for å svare på tråden, om det vert krig snart, vel om ikkje spillere som Xandor tar seg i ræv og nakke og skjerper seg så er det godt mulig i mine auge! Vel er det mykje vi i BOL kan bli betre på, kanskje meg spesiellt, er ikkje kjent for å være ein diplomat, med meg er det stort sett svart kvitt, forbanna eit par dager og så kjem det seg, men dåkk må fader ikkje sitte der og leike så uskyldinge som om dåkk var skutt ut av raua på gud, for når sant skal seiast har dåkk ikkje møkka å klag på!

Her ser jeg du skriver: banneord på banneord og nekter RNG i alt av det som RNG påstår uten at du kan ta opp ett eksempel?
vet ikke hvor mange "Advasler" du får men men er nok mer enn nokk i den posten din her ^^
minnerp å denne regelen som du bryter:
You have received a warning at Tribalwars.no forum.

Reason:
-------
Feil/Upassende språk

Å du sitter her å sier at RNG ikke kan følge regler?:p haha

Men det er vell sånne som deg david som gjør at nemlig ledelsen til BOL hører etter de få dramaqueensa inne der.. Du er helt vasketbord i RNG hat at du ikke greier å godta feil eller andres meninger i en sak :jforvirret:
Ingen kan kontroller deg på noen so helst måte david men håper du lar ditt sinne og ikke minst ditt hat stå på siden på "vent" sånn at ikke du er med på å ødelegge noen sammarbied her på v1.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
hahaha, bunny! :) Elsker å lese innlegg av deg, ramler ut av stolen kver gang :) btw, for the record allt fått advarsel på den posten der ! ^^

Saken er, eg klarer heilt fint å innsjå feil, tar tid før eg innrømmer dem, men ser dem ^^ Men ser ikkje ka vi gjer feil her ? :p Om me sku sutti å hylt på forum kver gang dåkk dummer dåkk ut, så hadde ein trengt kompass og kart for å finne riktig tråd her inne ! :)

Saken er, eg hadde stor respekt for RNG før, har fortsatt respekt for enkelte der inne, men dei aller fleste driter på draget gong etter gong :) Saken er vel også ein heil del omvendt, for kan ikkje huske sisst dåkk godtok at dåkk hadde gjort ein feil? :p Er alltid BOL som er den stygge ulven vett, enten sitt dåkk å hyler her , eller trur folk på skype, saken er ett fett, dåkk he veldig lite å klage på bol for :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ja nu overtar eg! :p Danne får jo ikkje sagt ein ting, han vert slakta heile veien, og han har nok inteligens til å gi seg! Inteligens er ikkje mi sterke side! Men sett på saken slik da: vi er to som hyler for bol, dåkk er 20 som hyler for RNG, regelmessig! :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Men for å svare matematisk på mitt eiget innlegg! Vi er 2, dåkk er 20, men ein null betyr jo ingen ting, ergo, da ligger me jamnt jo! :D Highfive for den! :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Men for å svare matematisk på mitt eiget innlegg! Vi er 2, dåkk er 20, men ein null betyr jo ingen ting, ergo, da ligger me jamnt jo! :D Highfive for den! :)

Tja, du er ikke veldig god i matte. Jeg teller 2 fra RNG (bunny og C22) Jeg teller minst 3 fra BOL (Danne,Pio og deg)
 

DeletedUser

Guest
Ja nu overtar eg! :p Danne får jo ikkje sagt ein ting, han vert slakta heile veien, og han har nok inteligens til å gi seg! Inteligens er ikkje mi sterke side! Men sett på saken slik da: vi er to som hyler for bol, dåkk er 20 som hyler for RNG, regelmessig! :)

Av det jeg ser så er vi også bare 2 som skriver fra RNG sin side ;)
Ja nu overtar eg! :p Danne får jo ikkje sagt ein ting, han vert slakta heile veien,
Syns denne passer bedre til cap jeg FØR denne op92 saken... capitan har vell ALLTID blitt slakta på forumet og ikke minst alt som handler om RNG, scar er bare ikke vandt med å ikke få medhold i sin RNG-hat-policy, for en gang skyld :confused: kan det hende da at BOL er helt bak mål i den saken som nå er så brenn het? :confused:

Uasnett så har BOL alltid hvert ganske 50/50 imot WIV om å hyle øyeste på off.forumet, RNG har kun 1 aktiv bruker: Cap..
Alle andre i RNG har gitt på å få medhold i noe på forumet så det er ingen som orker å sitte her å kaste dritt til hverandre :)
jeg forvinner fra off.forumet igjen s fort denne saken har roet seg og mest sannsynelig har gått riktige vein. imot WIC...
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Neh, matte er ikkje mi sterke side ser eg :O Kan tallet 2 da, og når eg kjem til 2 sån ca. 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 ganger, så MÅ da det bli meir enn 2 o_O men anyways, nu tenker eg heller ikkje berre forum og berre denne tråden her :p Er ikkje værl til å argumentere på dei andre, øh, 2 ? trådane til vanleg, men fe med meg ting som skjer på skype, PM og av og til her også om eg husker å opne fana :p (er så møkje å huske på:( Fane meg her og fane meg der, kunne det ikkje berre vert 2 faner å huske på?)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Bunny, har du nåkken gang tenkt på bakgrunnen til det du kaller "RNG-hat-policy"? :)
 

DeletedUser

Guest
Hva du tenker på nå?

Med det så tenker jeg på den gangen scar sa til meg på skype at han skulle begynne å drite cap og RNG sånn ut på off.forumet at v1 skulle misslike oss eller hva då enn var igjen.. I det så regner jeg med at uansett sak eller mening så skal ikke RNG ha rett eller medhold i noe vi/dem sier :(
Det er RNG-hat-policy for meg :D nekte å godta RNG i noe
 

DeletedUser

Guest
Jeg har muligens ikke det største innblikket i denne saken, men fra det jeg har fått med meg, så er det jo bare en bagatell hele greia.. Det er jo klart mer effektivt å la RNG beholde kontoen, hvertfall det som ligger i RNG territorium. Dere er jo allierte og har samme mål begge to? Lite taktisk å bruke masse adels på intern, når de kan gjør mye mer nytte andre steder.
 

DeletedUser

Guest
ja du deler synte til RNG ser jeg :)

op92 og Bowling Master dro til BOL på en gang og brøt reglene til RNG om å ikke forlate stammen..
RNG ledelsen likte det ikke og tok det opp men fikk vite: "eierne bestemte selv, og vi hadde unasett ikke noen relger mellom stammene, så her hadde vi nada å si om saken"

RNG bet over to STORE kameler og lot 2 store deler av "safe-land" kontoer være i BOL uten å skifte målet og fokuset til BOL.. ER IKKE DET STORE KAMELER Å BITE OVER ENDA DERE TOK VEKK VÅR ALLIANSE TIL IAP???

Så kommer en kamel over igjen helt frivelig, men bryter igjen en regel om å ikke forlate stammen.. DA er det full krise og glitter & co kaster skyld på cap og nekter op92 å bli med sine byer når han har brutt en regel og forlanger innteradling... BITER BOL OVER EN KAMEL ENDA RNG BET OVER TO STORE??? NEI!

Er dette så utrolig vanskelig å skjønne og ikke minst å se hele bilde av for folk? Det er HELT BAK MÅL! ene parten lar to store kameler fra safe-sonen fra til iap'en for å slippe mere styr og kanskje FORBEDRE sammrbeide, men iap'en kan ikke godta det når det biter dem litt??? de tapr jo bare en av to konter som ikke en gang var på ders side fra starten av..

vær så snill å ikke kom her å si at det IKKE er RNG som har tingene sine på det gode? RNG lot to regelbrytere gå til en stamme som degraderte oss til iap'er for at vi kanskje kunne jobbe sammen bedre igjen med ett felles mål for øyet: WIC og seiern over v1... men å la en komme gratis tilbake er ikke tillat??

Da sier ikke dette annet enn at sammarbeide er enveis kjørt og slik denne saken styres så har RNG ingneting å tjene på å sammarbeide med BOL.
kan jeg forklare denne saken mer mindre te-skjeer nå? *Små lei*og*små-irritert*
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Vel, hadde dåkk vert så gullande reine som du vil ha det til, så jau, da hadde vi nok hatt ein ubegrunna RNG-hat-policy fordi vi flkte oss trua, men vi hadde igjen ikkje hatt nåkka å klage på! :p Saken er den at dåkk driter i buksa gang på gang på gang :) Det er aldri dåkkers feil at nåkka går dårlig, det er vi som er skyld i at WIC adler frå dåkk? Det er eit like bra argument som at det er vår feil at alliansen gikk i dass! :p Når sant skal seiast så har da me prøvd det me har for å få alliansen te å funke på den tido det var allianse, men det kjem til eit punkt der man går lei :) Vi er gått lei for lenge si :) Og om du lurer på korfor dei øverste lederane i BOL ikkje gidder å sitte her å komentere, så er det fordi vi har prøvd å fikse dette internt, vi har PM's som beviser det, men dei vart jo slakta. vi har ikkje nåkka svært behov for å reinvaske oss, da alle som har litt inside info i BOL veit veldig bra ka dette handler om :) Og forøvrig for å dra det til dåkkas innsatsvilje for å få dette til å funke, eg veit ikkje om du har blitt informert om det, men me har fått møkje refs for i heile tatt å prate med dåkkers medlemmer fordi, jah ikkje spør meg korfor! Kor mykje arbeid for å få alliansen til å funke er det? for å dra den lenger, mange koselige poster på skype :) Eller at dåkk, når me var i allianse, klikka for at me jobba litt nord i k44 også, for vi prøvde visst å trenge oss inn i område dåkka? unskyld meg, men det er flott innsats for å bevare samarbeidet må eg sei!

Dåkk er ikkje gullandes reine, dåkk er ikkje på det stadiet at vi skal utvikle "RNG-policy-hat" fordi vi er redd for dåkk. Dåkk er veldig samarbeidsvillige, når dåkk får det på dåkkers premisser, dåkk er veldig hyggelige så lenge vi ikkje tar opp tema der dåkk he gjort ein feil, dåkk e veldig villig til å sette strek over allt og begynne med nye ark! Det skal dåkk ha! Men berre når dåkk driter i buksa, ikkje når vi gjer det :) og tilbake på saken her, hadde dåkk tatt dåkk 10 min å skrive ein post til glitter ein dag før dåkk tok inn Op hadde dette ikkje vert så stort tema, men når me ikkje høyrer nåkka, og når dåkk legger skylda på oss for å ikkje ha hørt nåkka, så motiverer det også lite til å fortsette sammarbeid, ihvertfall i mine auge! Det er nåkka med informasjon, komunikasjon om du ve, som er veldig viktig om det skal fungere å slosst side om side! Eg for min del har gitt opp å komunisere med dåkk når eg ikkje får anna enn kjeft for å spørr om spillere vil være med på felles mål... "NEI, du kan ikkje lure våre medlemmer til å sende nukes for deg,berre så BOL kan tene på det!", sjølv når eg tilbydde meg å nuke for dåkk i k35 så var det "NEI, du kan ikkje komme her og tru du kan adle deg inn i våre omrpåder" sjølv om eg forklarte at eg ikkje har adelsbyer som rekker dit det er snakk om anyways, var berre fordi vi ikkje hadde nåkka spesiellt mål på den tido i BOL, og eg hadde ein del nukes ferdige!

Vart langt og uryddig det her xD Huff :p Må skjerpe meg på orden når eg skriver gett o_O
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Morro å følge med på litt skikkelig debatt :D

Må si jeg støtter synet til RNG her, i alle fall etter hvordan ting blir lagt fram her. BOL tar inn to kontoer fra RNG, og når en går tilbake, så krever de å adle en del av byene? Ganske latterlig i mine øyne, og det virker som at de ikke ønsker noe samarbeide i det hele tatt :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Morro å følge med på litt skikkelig debatt :D

Må si jeg støtter synet til RNG her, i alle fall etter hvordan ting blir lagt fram her. BOL tar inn to kontoer fra RNG, og når en går tilbake, så krever de å adle en del av byene? Ganske latterlig i mine øyne, og det virker som at de ikke ønsker noe samarbeide i det hele tatt :)

hahaha, kor ofte er det ikkje vi har adla spellere, for så at RNG tar dem inn, og vi stopper? Det er vel litt samarbeidsvilje? Vi har nekta å ta inn spillere som har søkt seg til oss frå RNG nettopp i det håpet at det vil forbedre alliansen? Ka får vi i retur? Kjeft og smell kver gang vi legger fram ønsker om nåkka som koster dem litt... At RNG ga litt etter i den samenhengen ser eg ikkje på som ei stor bragd, for så pass synest eg dem kunne gjere. RNG har det i kjeften, og kun der! dem er gode å prate for seg, ja, men når dem får litt press mot seg så gir dem som regel fred! :p huff, merker eg begynner å bli trøtt nu, snøvler meir enn vanleg når eg skriv :p Finner du samenhengen her så er du jaggu god.. Anyways, RNG svelger ENDELIG to kameler, men synest ikkje det er nåkka stor bragd mtp. kor mange kameler vi har svelgt for dem! Og om du trur dem ga seg uten kamp? Åneidu! :p satt bersonlig kv for BM ein dag, og det var meir enn eit angerp frå RNG der gett, og dem hylte og gaulte i 3-4 uker over det :p Er ikkje nett å svelge to kameler for for alliansen, men for å redde si eiga ræv, for dem forstod tydeligvis at vi var begynt å gå mektig lei! :)
 
Topp