Faktabørsen

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Fakta er at AKDM, 24/7 og WIC samarbeider mot en felles part, D!R7Y. Right? (happy)
Fakta er at D!R7Y gjør slik at AKDM kommer til å forsvinne, før D!R7Y forsvinner. Right?
De spillerne fra AKDM som overlever D!R7Y sin knusende fremgang kommer til å gå til 24/7. Right?
Siden 24/7 har problemer med å knekke fronten til D!R7Y, mens WIC derimot kommer overraskende lett igjennom, og dermed vokser mye raskere enn noen annen stamme. Right? (nod)
WIC da kommer til å gå i mot 24/7 når dem ikke har bruk for 24/7 sin hjelp på å oppholde D!R7Y's front. Right?(nerd)
Så er fakta da at WIC kommer til å knuse 24/7, pga. deres daværende overlegne størrelse, og dermed går av med seieren. Right?
Eller kommer BNP til å vinne v11 ved hjelp av deres kloke diplomati og denger WIC som er blitt store, feite og late. Right? (clapping)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fakta er at AKDM, 24/7 og WIC samarbeider mot en felles part, D!R7Y. Right? (happy)
Fakta er at D!R7Y gjør slik at AKDM kommer til å forsvinne, før D!R7Y forsvinner. Right?
De spillerne fra AKDM som overlever D!R7Y sin knusende fremgang kommer til å gå til 24/7. Right?
Siden 24/7 har problemer med å knekke fronten til D!R7Y, mens WIC derimot kommer overraskende lett igjennom, og dermed vokser mye raskere enn noen annen stamme. Right? (nod)
WIC da kommer til å gå i mot 24/7 når dem ikke har bruk for 24/7 sin hjelp på å oppholde D!R7Y's front. Right?(nerd)
Så er fakta da at WIC kommer til å knuse 24/7, pga. deres daværende overlegne størrelse, og dermed går av med seieren. Right?
Eller kommer BNP til å vinne v11 ved hjelp av deres kloke diplomati og denger WIC som er blitt store, feite og late. Right? (clapping)

Ikke dumt det, WIC vokser som pokker, AKDM forsvinner og 27/7 stangerer.... :D
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Jeg vil våge å annta at mye avgrunnen til WIC sin suksess mot D!R7Y er at mye av dirty sine tropper er i fronten mot 24/7 og AKDM(da snakker vi om deff) derfor kan de nesten ikke forsvare seg mot WIC.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Fakta er at AKDM, 24/7 og WIC samarbeider mot en felles part, D!R7Y. Right? (happy)
Fakta er at D!R7Y gjør slik at AKDM kommer til å forsvinne, før D!R7Y forsvinner. Right?
De spillerne fra AKDM som overlever D!R7Y sin knusende fremgang kommer til å gå til 24/7. Right?
Siden 24/7 har problemer med å knekke fronten til D!R7Y, mens WIC derimot kommer overraskende lett igjennom, og dermed vokser mye raskere enn noen annen stamme. Right? (nod)
WIC da kommer til å gå i mot 24/7 når dem ikke har bruk for 24/7 sin hjelp på å oppholde D!R7Y's front. Right?(nerd)
Så er fakta da at WIC kommer til å knuse 24/7, pga. deres daværende overlegne størrelse, og dermed går av med seieren. Right?
Eller kommer BNP til å vinne v11 ved hjelp av deres kloke diplomati og denger WIC som er blitt store, feite og late. Right? (clapping)

En spåkvinne ! :O spå min frammtid ? :D
 

DeletedUser

Guest
en slik spådom har blitt spådd før, og att det er størrelse som vinner har vi i 24/7 bevist motsatt. alle trodde vi kom til og bli fjernet fra kartet når krigen med 24/7 og akdm mot bb4h, ka/na og s-a-t startet rigth? (kyss) men ser ut som om vi har klart oss fint gjennom dette ;)

fronten vår har vært en krigssone lenge nå og de fleste av byene i fronten er stacket. så en åpen front som wic har møtt er jo ingenting i forhold til det vi har sloss med i lang tid :warrior: så om den spådommen kommer til og slå til er jeg litt usikker på.

ingen kan si 24/7 ikke har imponert krigs messig.
 

DeletedUser

Guest
Kvæna ser på poengene og størrelsen vettu (rofl)

Vi har jo mange eksempler på at de største ikke alltid vinner (kyss)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg ser nok ikke på poengene som den viktigste delen. Jeg og mine 2 kompanjonger nede i sør har barnehage med AKDM. De er jo bare 3x så stor som oss.

Ellers så er det jo nesten 15mio poeng (WIC, 24/7 og AKDM) mot D!R7Y sine 6,6 mio. Det er stor forskjell, og veldig vanskelig for oss å skulle dekke hele fronten vår. Hva om WIC og D!R7Y går mot 24/7 med AKDM, lenge hadde dere vart da?

Finnes grenser for hvor mye en stamme kan stå i mot, og ja, WIC kommer nok til å gruse dere under en hver omstendighet.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
FAKTA ER AT EG HAR BLIT GRØN , de betyr at eg har gjort de bra dei siste dagene med og få rykte poeng.


Fakta er at Ekans skal kjøre stor aksjon i helga , og dagen for 24/7 har annkomet
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser nok ikke på poengene som den viktigste delen. Jeg og mine 2 kompanjonger nede i sør har barnehage med AKDM. De er jo bare 3x så stor som oss.

Ellers så er det jo nesten 15mio poeng (WIC, 24/7 og AKDM) mot D!R7Y sine 6,6 mio. Det er stor forskjell, og veldig vanskelig for oss å skulle dekke hele fronten vår. Hva om WIC og D!R7Y går mot 24/7 med AKDM, lenge hadde dere vart da?

Finnes grenser for hvor mye en stamme kan stå i mot, og ja, WIC kommer nok til å gruse dere under en hver omstendighet.

dere sikler sikkert etter iap og ally med både wic og bnp akkurat nå. men dette håper jeg gjerne både bnp og wic avslår.

men jeg ser poenget ditt ja. det kommer ikke til og være en iap med en felles fiende gjennom hele v11 selvsagt. men nå står dere på nr 1 liste, og dere blir nok tatt først (clapping)

men den fronten dere har mot oss kan dere jo ikke opprettholde når det kommer fra flere sider. men husk, når 24/7 og akdm ble i krig mot bb4h, s-a-t og ka/na som var nr1,3,4,5 rankede stammene når krigen startet hadde vi flere fronter og krige på. så det er mulig om dere klarer og organisere dere bedre (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser nok ikke på poengene som den viktigste delen. Jeg og mine 2 kompanjonger nede i sør har barnehage med AKDM. De er jo bare 3x så stor som oss.

Ellers så er det jo nesten 15mio poeng (WIC, 24/7 og AKDM) mot D!R7Y sine 6,6 mio. Det er stor forskjell, og veldig vanskelig for oss å skulle dekke hele fronten vår. Hva om WIC og D!R7Y går mot 24/7 med AKDM, lenge hadde dere vart da?

Finnes grenser for hvor mye en stamme kan stå i mot, og ja, WIC kommer nok til å gruse dere under en hver omstendighet.

Huff, vi 24/7 sto da imot KA/NA/BB4H/S-A-T nesten helt alene (AKDM var jo litt til hjelp selvsagt, men ikke alt for mye heller)..

WIC kommer til å gruse oss under hver omstendighet? Dette sier du bare siden dere faila mot 24/7 :)
Tror ikke du bør komme med sånne uttalelser, ta en kikk på statistikkene :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg er ikke ett medlem av WIC, så hvilke statestikker skal jeg se på da?
Hvorfor statsen mellom drity og 24/7 er som den er har sine grunner, og forventes forbering på det.
Men hva sier det deg at det må 3 av topp 4 stammene for å ta ut den ene?
Heldig for dere at WIC valgte den lette veien (giggle)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
WIC kan ses på å ha tatt den lette veien, men det var ikke grunnlaget for at valget ble som det ble.

Derimot var det tabber ifra S-A-T / DIRTY sin side som gjorde utfallet ble som det ble for WIC
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke ett medlem av WIC, så hvilke statestikker skal jeg se på da?
Hvorfor statsen mellom drity og 24/7 er som den er har sine grunner, og forventes forbering på det.
Men hva sier det deg at det må 3 av topp 4 stammene for å ta ut den ene?
Heldig for dere at WIC valgte den lette veien (giggle)

Vet godt at du ikke er medlem av WIC dåååå (happy)

Som jeg har sagt, 24/7 har klart seg mot topp 1,2,3 og 5(elns?) før så da kan vel dere også klare det? :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det handler ikke om å holde ut, nå er det da slik at DIRTY har en mye større front å dekke enn det 24/7 hadde.

DIRTY blir angrepet i alle fronter, 24/7 hadde bare en stor front.
 
Topp