Faktabørsen

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Huff, vi 24/7 sto da imot KA/NA/BB4H/S-A-T nesten helt alene (AKDM var jo litt til hjelp selvsagt, men ikke alt for mye heller)..

WIC kommer til å gruse oss under hver omstendighet? Dette sier du bare siden dere faila mot 24/7 :)
Tror ikke du bør komme med sånne uttalelser, ta en kikk på statistikkene :rolleyes:

Kan vel påstå at AKDM har utrettet mer mot oss enn hva 24/7 har. Og aktiv krigføring synes jeg strengt tatt ikke det har vært på hele v11. I hvertfall ikke noe i likhet som på tidligere verdener.

Du bør være forsiktig når du omtaler dine allierte....
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Han bare understreker at 24/7 ikke trenger WIC for å eie oss. Allierte de er bare for pynt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan vel påstå at AKDM har utrettet mer mot oss enn hva 24/7 har. Og aktiv krigføring synes jeg strengt tatt ikke det har vært på hele v11. I hvertfall ikke noe i likhet som på tidligere verdener.

Du bør være forsiktig når du omtaler dine allierte....

Du mener i tiden din i BB4H? Det var vel også sånn at 24/7 satte sitt trykk på KA/NA(i starten ihvertfall)..

Forsiktig? Å? Jeg sier ikke at AKDM ikke har hjelpet? De har vært livsviktige, uten dem hadde vi ikke stått der vi står idag :)
Det jeg sier er at 24/7 hadde betydelig mest press på seg når den "første krigen" startet.
 

DeletedUser

Guest
Akdm - De har hjulpet oss masse, ekstremt masse!

Tror dere misforstår han :D


Men uansett, vi er veldig fornøyde slik vi har det nå, setter pris på det meste, det er fakta!

Setter pris på de fakesa vi får av d!rt7 og :sleepy: (A)
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg ser nok ikke på poengene som den viktigste delen. Jeg og mine 2 kompanjonger nede i sør har barnehage med AKDM. De er jo bare 3x så stor som oss.

Ellers så er det jo nesten 15mio poeng (WIC, 24/7 og AKDM) mot D!R7Y sine 6,6 mio. Det er stor forskjell, og veldig vanskelig for oss å skulle dekke hele fronten vår. Hva om WIC og D!R7Y går mot 24/7 med AKDM, lenge hadde dere vart da?

Finnes grenser for hvor mye en stamme kan stå i mot, og ja, WIC kommer nok til å gruse dere under en hver omstendighet.

Må bare svare på den quoten der :p Skal si meg enig at noen spillere er lettere å ta enn andre, men det er også lettere for en spiller på 500k å adle en(selvom det er store folk rundt) på 100k, fordi han har mye mer tropper å rutte med. Greit stammen skal hjelpe, men det er en rimelig stor front der nede, så det er mye å dekke..

Og de 15 mio'ene er et resultat av dårlig diplomati. Underdogsa er nå på topp, noe som er deres skyld :)

Greit du sier WIC gjør det og det, men det er altfor vanskelig og si. Om vi går et par mnd tilbake, så kan vi jo se hvordan spådommene var da? Bildet er jo totalt forandret i forhold til hva som ble sagt.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Du mener i tiden din i BB4H? Det var vel også sånn at 24/7 satte sitt trykk på KA/NA(i starten ihvertfall)..

Forsiktig? Å? Jeg sier ikke at AKDM ikke har hjelpet? De har vært livsviktige, uten dem hadde vi ikke stått der vi står idag :)
Det jeg sier er at 24/7 hadde betydelig mest press på seg når den "første krigen" startet.

Nå tror jeg du snakker rundt deg selv her.
AKDM var jo litt til hjelp selvsagt, men ikke alt for mye heller
Plutselig ble dem livsviktige?
Bestem deg gutt!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Må bare svare på den quoten der :p Skal si meg enig at noen spillere er lettere å ta enn andre, men det er også lettere for en spiller på 500k å adle en(selvom det er store folk rundt) på 100k, fordi han har mye mer tropper å rutte med. Greit stammen skal hjelpe, men det er en rimelig stor front der nede, så det er mye å dekke..

La oss tenke på at vi er så store, og dere er så små, hvilken fordel gir det dere?
Om vi tar ett eksempel fra når vi gikk mot bling. Moralen startet vell på rundt 60-70% om jeg ikke husker helt feil. Gikk fint i starten, før han fikk inn støtte, og på det tidspunktet var moralen nede 40%. Hvilken ulempe trur du dette var for oss? Hadde ikke hjulpet oss noe om vi var 100% off, spesielt ikke når bling bygde muren fra 0-20 på 1 time.

Vår størrelse jevner seg ut når deres moral begynner å synke, og moralen blir ikke akkurat større ettersom vi vokser raskere enn de fleste av dere.
 

DeletedUser

Guest
Han bare understreker at 24/7 ikke trenger WIC for å eie oss. Allierte de er bare for pynt :rolleyes:

haha noen som prøver og sette våre allierte mot oss? :mad:

vi er veldig glade i våre allierte og ingen kan si att akdm er bare til pynt (kyss)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tydeligvis snakker du ikke for alle.

Anyway, fakta er at jeg er på toppen hvor jeg hører hjemme! (party)
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg du snakker rundt deg selv her.

Plutselig ble dem livsviktige?
Bestem deg gutt!

hahahaha

Totalen er vel noe annet enn kampen 24/7 hadde mot KA/NA/BB4H/S-A-T i startfasen? Eller slenger du hele v11 under en kam?
I senere tid har AKDM betydd ekstremt mye :)
Som jeg har sagt snakket jeg om starten av krigen, der AKDM ikke bidro mye (OG NÅ SNAKKER JEG OM STARTEN, SÅ IKKE SI AT JEG IKKE SETTER PRIS PÅ MINE ALLIERTE).

Plis, må du ha den inn me teskje?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
hahahaha

Totalen er vel noe annet enn kampen 24/7 hadde mot KA/NA/BB4H/S-A-T i startfasen? Eller slenger du hele v11 under en kam?
I senere tid har AKDM betydd ekstremt mye :)
Som jeg har sagt snakket jeg om starten av krigen, der AKDM ikke bidro mye (OG NÅ SNAKKER JEG OM STARTEN, SÅ IKKE SI AT JEG IKKE SETTER PRIS PÅ MINE ALLIERTE).

Plis, må du ha den inn me teskje?

Ganske vanskelig å missforstå det du skrev :) ble faktisk litt forvirra selv før heg leste gjennom 2 ganger til :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
hahahaha

Totalen er vel noe annet enn kampen 24/7 hadde mot KA/NA/BB4H/S-A-T i startfasen? Eller slenger du hele v11 under en kam?
I senere tid har AKDM betydd ekstremt mye :)
Som jeg har sagt snakket jeg om starten av krigen, der AKDM ikke bidro mye (OG NÅ SNAKKER JEG OM STARTEN, SÅ IKKE SI AT JEG IKKE SETTER PRIS PÅ MINE ALLIERTE).

Plis, må du ha den inn me teskje?
eeehmm.. hvilken start snakker vi om nå da?
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde AKDM var en god alliert på starten av krigen også, vi i KA/NA merket hvertfall en del til de. Men mulig jeg tar feil, og at AKDM ikke var en god samarbeidspart (som du nevner).
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det virker ikke som AKDM eller ledelsen i 24/7 backer deg opp i utsagnet ditt gitt :rolleye:
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde AKDM var en god alliert på starten av krigen også, vi i KA/NA merket hvertfall en del til de. Men mulig jeg tar feil, og at AKDM ikke var en god samarbeidspart (som du nevner).

Hm, tja? Kanskje jeg da tar helt feil? Men det er vel likevel en grunn for at vi har den krigs statistikken vi har har?

Ok, jeg har ikke nevnt noen steder at AKDM ikke var en god samarbeidspartner(quote gjerne der jeg skriver at AKDM er en dårlig samarbeidspartner)? Det er ihvertfall helt feil :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Hm, tja? Kanskje jeg da tar helt feil? Men det er vel likevel en grunn for at vi har den krigs statistikken vi har har?

Ok, jeg har ikke nevnt noen steder at AKDM ikke var en god samarbeidspartner(quote gjerne der jeg skriver at AKDM er en dårlig samarbeidspartner)? Det er ihvertfall helt feil :)

Men når dem ikke er stort til hjelp kan det neppe kalles god samarbeidspartner?
 
Topp