Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er svært stille på verden1 for tiden? :)

På forumet kanskje. IG, derimot, adles det mer enn på lenge.

[spoil]Side 1:
Stammer: JPTG, WIC
Side 2:
Stammer: BOL

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 2,496
Side 2: 274
Forskjell: 2,222

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,625
Side 2: 164
Forskjell: 1,461

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 21,545,954
Side 2: 2,552,908
Forskjell: 18,993,046

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 15,250,600
Side 2: 1,510,544
Forskjell: 13,740,056

chart


[/spoil]
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lengter etter som heftige diskusjoner jeg da, som spriter opp hverdagen litt:) Ser uts om om jeg må vente litt lenger gitt!
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Har desværre vært litt stilt fra alle og en hver her på forumet den siste tiden etter en veldig aktiv periode som kom etter den interne krigen i "alliansen"
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Kjem seg nok ska du sjå! :) Er vel ikkje så lenge før me finn oss nåkka anna å slarve om! :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Er greit å slippe den verste kaklingen på forumet. Men det skjer en del ig. WIC og Viking over 50% på v1 i dag.
 

DeletedUser

Guest
Er greit å slippe den verste kaklingen på forumet. Men det skjer en del ig. WIC og Viking over 50% på v1 i dag.

Gratulerer :)

Selv om jeg må innrømme en viss overraskelse over deres nyeste rekrutering - jeg trodde dere hadde bedre smak enn som så :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer :)

Selv om jeg må innrømme en viss overraskelse over deres nyeste rekrutering - jeg trodde dere hadde bedre smak enn som så :LOL:

Bamsemums.

Ryktes at barbie har blitt aggressiv i det siste og adler mye!! Jeg ser på det som en stor trussel og kommer snart til å erklære krig! :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer :)

Selv om jeg må innrømme en viss overraskelse over deres nyeste rekrutering - jeg trodde dere hadde bedre smak enn som så :LOL:

De rekrutterer kanonføde. KUN for å spare gamle WIC. Lurer på hva gamle BOL har blitt fortalt og har tenkt selv? Regner med de ikke vet at de KUN vil fungere som en vegg mellom JPTG og WIC. Egentlig patetisk fra begge parter der.

Ryktes at Scar er en trivelig kar, kjenner han ikke selv. Så vi får vente å se.

Snakker om patetisk.... her kommer det jammen igjen... Lite hyggelig mellom dere oppgjennom historien, men nå har det plutselig snudd på et par timer? (giggle)

BTW. Kult å ha beseiret BOL på en måned. NEXT!!!!
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hva mener du? Har da aldri vært noe mellom meg og Scar som jeg kan huske, på ene eller andre måten. Jeg kjenner han ikke, og det var det jeg sa. Har hørt at han er en trivelig kar, og det var det jeg sa.

Ingen WIC spillere er kanonføde. Uansett må du først angripes for å være kanonføde, og det er det dårlig med.
 

DeletedUser

Guest
Så, så Eivind...slapp av og tell til ti. Du kunne i det minste gitt kommentar på det grå ryktepoenget jeg fikk av deg da...

Ikke godt for helsa å bli så sint og handle såpass impulsivt ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel windsy, jeg tror du snakker litt for tidlig her.

Skjønner ikke helt hvordan du skal argumentere for at de blir kanonføde. Hvis du hadde tenkt litt lenger, så hadde du sett at WIC er på frammarsj! ;) Vi kommer til å rulle innover og faktisk støtte våre nye kamerater. Så det kommer til å ende opp med at dere blir kanonføde :D

Jeg ser en stooooor skatt i øst og har store ambisjoner om å høste så mye jeg kan fra den :cool:
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Så, så Eivind...slapp av og tell til ti. Du kunne i det minste gitt kommentar på det grå ryktepoenget jeg fikk av deg da...

Ikke godt for helsa å bli så sint og handle såpass impulsivt ;)

Fikk rødt for min kommentar om at jeg har hørt at Scar er en hyggelig kar. Nå må dere ikke kaste stein i glasshus. Dere får telle til ti dere også. :)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
BTW. Kult å ha beseiret BOL på en måned. NEXT!!!!

dere beiseret bol på en måned?

dere hare bare tatt 300 byer mer av bol enn wic har gjort denne mnd ;) og vi må legge til at wic har 233 byer i pluss mot dere også så dere kommer fremdeles til kort med tanke på å adle spillerbyer fra fienden ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har ikke gitt noen et ryktepoeng på flere måneder faktisk. Jeg vet ikke om dere har oppdaget det, men min aktivitet på forumet har bevisst blitt trappet ned. Jeg synes dog det er artig at jeg blir mistenkt når du får et negativt ryktepeng. Men ikke vær bekymret, du er ikke den eneste :) En annen ting er at jeg alltid kommer med en kommentar + signatur. Dersom ditt ryktepoeng mangler begge, vel, beklager, da er det ikke meg :) Noen ganger hender det også at jeg glemmer å signere, men da er vanlig praksis for meg at jeg gir et nytt et, denne gangen med signatur. Må holde orden i sakene vettu.

Du snakker om kanonføde ja. Har du egentlig sett hvilken stamme som gjør det best per dags dato? Eller lever du fortsatt i din lille boble om at "HFO" er verdens beste stamme og alltid går i pluss? Hadde vi blitt mer kanonføde dersom vi gikk til JPTG, tror du? Hva er det egentlig du mener akkurat der? Hadde vært flott om du kunne utdypet den for meg da jeg er litt forvirra om hva du sikter til.

Hmm, dere beseiret ikke BOL på en måned, mister. Selvom jeg vet at du så veldig gjerne ønsker å ta all æren for det. De som beseiret BOL var både JPTG og WIC. Men javel, små barn - store gleder, så jeg skal la deg leve med at du, windsy, beseiret BOL på egenhånd. Hva sier du om det? Er det stort nok for ditt eget ego?:p

Jeg tok faktisk selv kontakt med WIC om en overgang. Valget var enkelt, hvorfor skulle jeg joine en stamme som spyttet meg og min daværende stamme i ansiktet, for så å hjelpe dem mot en mulig seier? Oh myy... Du glemmer et ordtak; Man høster som man sår. Med andre ord; planter du et dårlig frø, får du en dårlig plante. Dere oppførte dere som noen småunger mtp avtalen mellom BOL og BK, så dere kan anse det som deres frø. Ingen i BOL vil faktisk til dere, det var faktisk enstemming innad i BOL. Nå får jeg sikkert høre at flere har tatt kontakt med deg eller bgm75 om en overgang, men problemet deres er at dere sliter med troverdigheten når dere sier det på den måten. Du/dere har sagt det flere ganger, men hvor mange har egentlig gått over til dere? Èn spiller? (giggle) Oh well..
 
Sist redigert:

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Kjem seg nok ska du sjå! :) Er vel ikkje så lenge før me finn oss nåkka anna å slarve om! :)

Er greit å slippe den verste kaklingen på forumet. Men det skjer en del ig. WIC og Viking over 50% på v1 i dag.

Told you ! :)


Men alstå, sånn i bunn og grunn, så var det vel WIC som beseira oss, om du ser på totalt antall erobra byer, så er det wic som har adla mest? :hmm:

Hadde det ikkje vert for WIC så skal du ikkje sjå bort frå at statsan dåkkers hadde sett litt anderledes ut også windsy! ^^ Når det er sagt, så skal dåkk få så mykje som at dåkk he gjort ein uforventa god jobb i det sisste! Hadde virkelig ikkje rekna med den smakken der! :O Såeh jodda, dåkk he vert flinke! ^^ Klarer dåkk holde presset oppe ? :) Også no som dåkk he "beseira" bol heilt aleine? Og så på ein måned?! :D Da er det vel berre easy peasy og ta wic au, eh? :awesome:


Korvidt "kanonføde" teorien din angår, så trur eg ikkje det er det wic baler på med :p Dem he ikkje for vane å like ein negativ stats, så nekter å tru dem tar inn spellere for å la dem bli adla opp! ;) Men lykke tell mot wic windsy! :)

BTW. Kult å ha beseiret BOL på en måned. NEXT!!!!

Du vett, null stress lizm (nerd)
 
Topp