Faktabørsen

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
De er ca 20 mil i poeng hvis de klarer å samarbeide. Det kan gjøre mye skade på oss, så ingen ting er avgjort før teamet sier hvem som har vunnet.
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke jeg fått med meg at de skal merge. Å for det andre så var det ikke klaging om at noen er feige osv. Var et spørsmål om når dem skulle begynne å krige. Å nå har jeg fått svar på det.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har fått et par PM fra forskjellige spillere som ikke helt liker dette:) Men fortsett å sende sånne til meg, ler meg skakk:cool:


******** den 02.10. klokken 17:40
hahaha, det er noe og oppnå vett! håper moren din blir stolt av deg!

neeeida, men er helt seriøst ikke noe krig dette.
når de to største stammene på spillet som har 2x så mye poeng som resten av verdenen rotter seg sammen så burde det ikke være morsomt og vinne engang.

er lavmål at dere ikke klarer og ta ut en stamme som 3x mindre enn dere aleine engang. må ha hjelp av Wic?



Niice?:)


Husk setebelte.



******* den 02.10. klokken 19:39
Hvem problem fikk diplomaten vår lov til og rydde opp i?

Dere gikk i krig med oss på et sykt dårlig grunnlag, vi forsvarte oss bare fra han ene spilleren deres.

Og ingen av oss har noen gang hjulpet NT med støtte eller noe som helst.

Ja vi tok inn noen medlemmer derfra men ikke mere enn det.


Men den lille alliansen deres vinner vel egentlig bare fordi det er utstyrt med m4 og vi har kniv?

Du skjønner poenget? Vis du trykker på G så kan du kaste våpenet og vi kan ha knife fight??

Neei, det tørr du ikke.

Nettopp.


ps: hadde knust deg vis vi hadde spilt surf!


OVER OG UT FIRE KRÅKER I VASKEN



******* den 02.10. klokken 19:39
Hvem problem fikk diplomaten vår lov til og rydde opp i?

Dere gikk i krig med oss på et sykt dårlig grunnlag, vi forsvarte oss bare fra han ene spilleren deres.

Og ingen av oss har noen gang hjulpet NT med støtte eller noe som helst.

Ja vi tok inn noen medlemmer derfra men ikke mere enn det.


Men den lille alliansen deres vinner vel egentlig bare fordi det er utstyrt med m4 og vi har kniv?

Du skjønner poenget? Vis du trykker på G så kan du kaste våpenet og vi kan ha knife fight??

Neei, det tørr du ikke.

Nettopp.


ps: hadde knust deg vis vi hadde spilt surf!


OVER OG UT FIRE KRÅKER I VASKEN




********i dag klokken 14:43
Jaja, men synes det er dårlig at Wic i det hele tatt blir med i krigen. Dem kommer jo ikke til og stå utenfor krigen hele tiden?

Isåfall hvorfor ble dem med i den i det hele tatt da?


Er bare så sykt lavt av dere og måtte ha hjelp av alliansen deres får å ta oss. ;)


Men vis dem ikke blander seg så er det jo helt greit, men stoler ikke helt på den. ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mye rykter, men lite reel info. Mens vi veit alt som forgår hos dem:) :)

Spioner er morsome(rofl)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Får gjøre d om til fakta da:eek:

WIC og BNP har ståkontroll på v11 = fakta :eek:

To bad ingen akter å slå seg sammen å gjøre motstand;(
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
dem prøvde jo det helt i starten da.
Fikk ikke BNP et frieri fra 24/7 :rolleye:
Eller var det akdm :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Må jo være utrolig kjedelig å vinne en verden fordi man ikke vil krige seg i mellom men men. At dere har kontroll på verden skal ingen benekte. Men kan jo ikke være akkurat spennende for dere. Men men hver sin måte å gjøre det på.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Må jo være utrolig kjedelig å vinne en verden fordi man ikke vil krige seg i mellom men men. At dere har kontroll på verden skal ingen benekte. Men kan jo ikke være akkurat spennende for dere. Men men hver sin måte å gjøre det på.

Rottman, hvorfor skal gode venner slåss seg imellom for å gjøre andre glade?
Dere må huske at en gang så var både 24/7 og AKDM større en oss i WiC og BNp
Og etter dere knuste sat så ver dere høye på pæra og så at dere ville ha en ny krig, og når dere får den, så klager dere? :eek: ulogisk altså
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Rottman, hvorfor skal gode venner slåss seg imellom for å gjøre andre glade?
Dere må huske at en gang så var både 24/7 og AKDM større en oss i WiC og BNp
Og etter dere knuste sat så ver dere høye på pæra og så at dere ville ha en ny krig, og når dere får den, så klager dere? :eek: ulogisk altså

Når sant skal sies (så vidt jeg vet hvertfall) så var det ikke mange som ville ha den krigen. Krigen ble startet av WIC. Og merkelig nok så var det da begge lederne i AKDM og 24/7 sluttet/var borte. Og får og nevne det, så har størrelsen til WIC før krigen mye med rekruteringen av gamle S-A-T medlemmer, men skal ikke si noe på at de har vært flinke.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
At lederne i både 24/7 og AKDM var svært innaktive når krigen brøt ut er helt sant, sant og sies så var det ikke mye motstand å få av noen som helst i AKDM fronten faktisk, selv deg andersmann, ingen motstand:s
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke se at jeg klager i det hele tatt. Men er jo morsomt at du går så i forsvar. At jeg mener dere har gjort v11 kjedelig har ingenting med klaging å gjøre. Det bare et synspunkt jeg har. Å hvordan kan du være så sikker på at jeg er i en stamme som er krig med dere? For alt du vet så kan det jo hende at jeg ikke spiller engang på v11
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
At den har blitt kjedelig spørs hvor man ser.

For min del så har målrettet arbeid gitt resultat. Og at folk syns det har blitt kjedelig er fordi at man ser verden som ferdig?? Det er fortsatt mye som kan skje, men det er lettere å klage en å gjøre noe konstruktivt ut av situasjonen.

I dag 22:14
rottmann Kan ikke se at jeg klager i det hele tatt. Men er jo morsomt at du går så i forsvar. At jeg mener dere har gjort v11 kjedelig har ingenting med klaging å gjøre. Det bare et synspunkt jeg har. Å hvordan kan du være så sikker på at jeg er i en stamme som er krig med dere? For alt du vet så kan det jo hende at jeg ikke spiller engang på v11


Du kommer med små drypp som jeg oppfater som litt klaging, og hver gang vi responderer så driver du egentlig med en dårlig form for herske teknikk med at du prøver å snu det rundt.
Hvis du ikke spiller på v11 så har du mange meninger om hva som skjer. Hvis du spiller så burde du være såpass voksen at du kan si hvem du spiller på.
 

DeletedUser

Guest
Herske teknikk er det vel andre som kommer med her. Når man tar utgangspunkt i at synspunkter er klaging. For min del må dere krige med hvem dere vil. Ja sant nok mye kan skje i en verden. Men når to stammer som er såpass overlegne som Wic og Bnp er pr i dag. Samarbeider om å ta ut de mindre så vil jeg si verden blir kjedelig. Vet selv at det er mer moro å krige med noen som er jevnbyrdige en å krige mot en som er mye mindre. All ære til dere at dere har vokst dere store. Å da burde det være enda mindre grunn for dere å hoppe slik i forsvar pga mine synspunkter. Å det er ikke bare denne verden jeg har synspunkter om. Hvor vidt jeg spiller eller ikke spiller er min sak.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Mener du da at små stammer skal gi svette, blod og tårer for å bygge seg opp og bli blant de største, kun for å gå i krig mot hverandre og rive ned alt de har bygget opp igjen? Hvis du ikke mener dette; hva i all verden er det du vil frem til da?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Må si meg enig med Mosa. Vi har jobbet mange lange dager for å komme dit vi er i dag og har hatt et felles mål som vi står ved.
At samarbeidet til 24/7 og AKDM ikke holdt mål er et dårlig grunnarbeid fra ledelsens sin side. At ingen av medlemmen i disse stammene ikke påtok seg ansvar og organiserte noe felles er deres egen feil. Vi gjorde en helomveltning da vi grunnla WIC og det er ingenting som tilsier at dere ikke hadde muligheter til å gjøre det samme.

Gir dere et lite quote fra våres lederforum.. en av de første samtalene vi hadde med hverandre.
cleo 19.07.2012 skrev:
Jeg kjenner jo til deg (Trond) fra V2, både som spiller og person sammen med din bror. I motsetning til mange andre så har begge sittet lenge i ledelsen og spilt med og mot noen av .no beste spillere. Vi vet begge hvordan vi skal orgianisere oss og kan være dødlig effektive hvis vi må.

Så hva ønsker jeg med dere? Jeg ønsker at vi to skal være de to siste stammene igjen på v11.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Herske teknikk er det vel andre som kommer med her. Når man tar utgangspunkt i at synspunkter er klaging. For min del må dere krige med hvem dere vil. Ja sant nok mye kan skje i en verden. Men når to stammer som er såpass overlegne som Wic og Bnp er pr i dag. Samarbeider om å ta ut de mindre så vil jeg si verden blir kjedelig. Vet selv at det er mer moro å krige med noen som er jevnbyrdige en å krige mot en som er mye mindre. All ære til dere at dere har vokst dere store. Å da burde det være enda mindre grunn for dere å hoppe slik i forsvar pga mine synspunkter. Å det er ikke bare denne verden jeg har synspunkter om. Hvor vidt jeg spiller eller ikke spiller er min sak.

Ingen her som hopper i forsvar, men det må være lov å forklare seg når du kommer med utalelser ang vår størrelse og at det må være kjedelig. Men igjen så må du komme med at vi hopper i forsvar.

Joda det er din sak om du spiller på v11, men hvis du gjør det så burde du i følge min mening være tøff nok til å stå frem.
 

DeletedUser

Guest
Slevfølgelig må dere få si deres. Men jeg kan vel si at dere hopper i forsvar på lik linje som dere sier jeg klager. Når det gjelder det med 2 små stammer som jobber seg oppover. Så er det vel her en sannhet med modifikasjoner. Da Wic er en stamme som ble sammen slått sammen mellom KA og BB4H. Der de samlet de beste spillerene. Når det gjelder BNP så etter hva jeg vet så er det en stamme som begynte i det små å ble store. Å som jeg har sagt før all ære til begge stammer. Men uannsett hvordan man vrir å vender på det så kan kun en stamme vinne en verden. Å da synes jeg det blir rart at de største stammene samarbeider på den måten Bnp og wic gjør. Ja de skal tydeligvis merge. Så hvorfor er i ikke den mergen blitt gjenomført? Å i de fleste spill ol er man overlegen så vil man etterhvert synes at ting blir kjedelig for det ligger ingen utfordringer lenger i spillet. Mens spillet blir kjedelig for de mindre da de vet at de ikke har så mye stille opp med. Dette er bare sånn det er. Å hvor vidt jeg spiller i denne verden er egentlig uvesentlig for denne saken.
 
Topp