FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Artig hvordan JPTG rakket ned på BOL-spillerne ang BOL-spillerne sine egenskaper og skills, og det faktum at JPTG nå driver med masserec av BOL-spillerne de en gang i tiden beskrev som "en gjeng som ikke klarer å utrette noe som helst".

Artig hvordan du Scar rakket ned på WIC både på den ene og andre måten, og det faktum at du nå har joinet den samme stamme. Snakk ikke høyt om å rakke ned på, du som sitter i glasshus. Det slår bare tilbake som en bumerang.

Angående denne masserekruttera..hehe.. jo takk. De som til nå har kommet inn har selv ytret ønske via andre, altså driver vi ikke masserekruttering. Atter en gang massevis av antagelser fra din side, som blir snudd til sannhet i dine øyne.

@Scar: Siden du tydeligvis har vansker for å forstå poenget, så kan jeg forklare. For det første, Cap linket til et spesifikt innlegg i tråden. Det skal vondt gjøres å være grundigere uten å sitere hele innlegget. Så jeg tok ut den relevante delen.

[spoil]
Vi hadde en spiller med 140 incs fra en WIC-spiller, vår spiller trengte å fylle på litt deff, og to min etter så steg antallet incs til 400, hvor mesteparten var rettet mot de byene han ønsket påfyll, mens resten var sendt mot byene rundt. Og dette synes dere er morsomt, WIC? Herregud, all respekt er mistet...

Kall meg latterlig og patetisk som dere liker så godt å kalle andre når de ikke er 100% enig med dere, men det er faktisk fakta. Vi fant veldig mange kontoer der all deffen var kjørt inn i gråbyer, kontoen står tom, og WIC sender tog uten nukes foran. Er ikke mye å være stolte av, rett og slett lavmål.

(...)Dere spiller på en skitten måte, og det er deres eneste fordel. Hadde ikke dere hatt så mange spioner i RNG, hadde dere aldri klart å ta de så mye.

Det at dere lovpriser deres aktivitet, gode spillere og god ledelse er bare et skalkeskjul. Eneste dere klarer er takket være spioner. Det er så demotiverende og så uetisk. Jeg har ikke ord for hvor lite respekten min ovenfor spillerne i WIC er. Det er skammelig for en stamme som dere.

Når dere har spillere som gjør slikt tull i RNG, så har dere ikke akkurat tre fronter å kjempe på lenger. Jeg tviler på at dere har en eneste deffby i RNG-fronten da dere får spillere til å gå inn å åpne kontoen for dere helt med å sende alt av deff i gråbyer og forsvinner uten å si ifra til ledelsen i RNG. Dere har én stor front (BOL), og én mindre front (H.F.O), så slutt å ros dere selv opp i skyene. Forkastelig.

Istedenfor å komme med noe konstruktivt går du heller på person :p Det tyder bare på at jeg enten har truffet et ømt punkt, eller at du egentlig ikke vet hva du skal skrive, og tar tak i det eneste du kan, nemlig å gå mot meg på den måten. Vel, nå er det slik at vi har hatt våre spioner vi også, men det er en stund tilbake skal jeg si deg. At dere begynner med spioner nå, for å bevisst ødelegge en stamme innenfra, tyder bare på at dere er desperate. Dere klarer virkelig ikke å spille med rene kort, dere må ty til råttent spill i spillets sluttfase for å sikre seieren. Har dere mistet all respekt? Vi vil ikke bruke spioner, nettopp fordi verdenen er såpass gammel at den skal vinnes med ærlighet og styrken til aktive medlemmer. Ser ut som om dere har en annen oppfatning av det der. Men skulle dere klare å vinne, så håper jeg dere vil sitte igjen med en bismak i kjeften over å ha brukt uærlig spill og konspirasjon for å vinne.

(...)

Vi har hatt spioner vi også, men det betyr likevel ikke at jeg ikke kan få sette fingeren på det når den ledende stammen bevisst bruker spioner som de får inn på kontoer i RNG, sender all deffen vekk, for så å stikke av slik at RNG-ledelsen ikke vet det før det er for sent. Hakke ser hvertfall ut til å prøve brannslukking, ser også ut til at jonsnow kom med et hederlig forsøk på å kaste lyset over på meg og BOL igjen. Men selvom du gjør det, jonsnow, betyr ikke det at dere er uskyldige.

(...)

Dere har mistet all min respekt ved å spille på den måten dere gjør.
[/spoil]

Du kritiserer JPTG for å ta inn spillere du mener de har slengt dritt om. Mens du selv var den første som forlot et synkende skip (slik som rottene) og gikk til en stamme du har beskrevet som blant annet uetiske, desperat spillere du har mistet all respekt for :LOL:

Selv om hvis Cap nå har kritisert BOL på den måten så er hun jo i godt selskap...

Jeg fikk dannemann- kontoen for 3 år siden, vil jeg tro. Og ja, jeg har aldri adlet mye - nettopp fordi BOL ikke akkurat har vært en motivasjonsfaktor til å faktisk gjøre det. Tendensen har vært at adler du én by - så mister en annen BOL-spiller ytterligere 10 byer. Finn motivasjonen i det samtidig som du har vanvittig med skolearbeid å gjøre. Ja, jeg skylder på skole nettopp fordi det er relevant og står i stor sammenligning til min aktivitet. )

Når det gjelder masserekrutering så, av de spillerne som forlot BOL og fortsatt eksisterer, så er fire nå i WIC, mens fire er i JPTG. For det første, hvem kaller fire spillere for masserekrutering? :rolleyes: For det andre så er vel fire ganske nøyaktig det samme som... fire.

Nå pleier jeg ikke å si så mye om hvordan folk har det i RL ut ifra TW. Men om deg, Scar, så vil jeg si et par ting. For det første må du ha problemer med å gå etter å ha skutt deg selv i foten så ofte. For det andre så må det begynne å bli litt kaldt og luftig i glasshuset du bor i.

@Cap: Weeee!

@Kimmi: Hvem var det som kom med mest bullshit sa du? :razz:
 

DeletedUser

Guest
Mikkel rev
satt og skrev
på et lite fooorum
forumet sprakk
og Mikkel satt seg tilbake i godstolen og lo til krampen tok han

Doesn't rhyme that much, but you get the gist of it :D
 

DeletedUser

Guest
@MD: Det er som om du sa queueing :razz:

Men sånn seriøst, det er egentlig ganske morsomt hvor flink enkelte er til å benekte og regelrett ignorere det når de driter på draget. Det burde vært et slags verdensmesterskap i det :LOL:

@Kimmi: Det er slemt å ikke svare :mehe:

@Scar: Hun ble antakeligvis redd for at du skulle gå fra å skyte foten din eller kaste stein på glasshuset dit til å sikte på andre. Det ville bli regelrett helsefarlig så mye stein og jern som ville fly rundt i lufta da.
 

DeletedUser

Guest
@MD: Det er som om du sa queueing :razz:

Men sånn seriøst, det er egentlig ganske morsomt hvor flink enkelte er til å benekte og regelrett ignorere det når de driter på draget. Det burde vært et slags verdensmesterskap i det :LOL:

@Kimmi: Det er slemt å ikke svare :mehe:

@Scar: Hun ble antakeligvis redd for at du skulle gå fra å skyte foten din eller kaste stein på glasshuset dit til å sikte på andre. Det ville bli regelrett helsefarlig så mye stein og jern som ville fly rundt i lufta da.

Vel, Det sant det du sier Grimlock. Slemt å ikke svare andre faktiskt :O Men jaja, redd blir a vel i hver diskusjon :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel, Det sant det du sier Grimlock. Slemt å ikke svare andre faktiskt :O Men jaja, redd blir a vel i hver diskusjon :)

C22 har det som vane når ting går litt i stå for henne. Bare vent neste gang hun svarer, så husker hun sikkert ikke denne diskusjonen heller :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, Det sant det du sier Grimlock. Slemt å ikke svare andre faktiskt :O Men jaja, redd blir a vel i hver diskusjon :)

Ååå, jeg vet nå ikke. Hun prøvde da i hvertfall. I motsetning til visse andre :LOL:

Men hun innså nok at den hun diskuterer med er fullstendig blottet for selvinnsikt, og er ute av stand til å stå for det han sier :razz: Hva er da poenget med å fortsette?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at Scar blir nuket sønder og sammen om dagen! :awesome:



(Bildebevis, byene er markert.)

Byenes koordinater:
292|334
291|335
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta er at Scar blir nuket sønder og sammen om dagen! :awesome:



(Bildebevis, byene er markert.)

Byenes koordinater:
292|334
291|335

Wow. Dere er flinke :) Mens dere har det gøy med å bare nuke byer, tar vi oss friheten av å masseadle dere.

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: JPTG

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 488
Side 2: 79
Forskjell: 409

Så dere for fortsette å kose dere med barnestreker, mens vi hugger oss stadig nærmere en seier.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta er at Scar blir nuket sønder og sammen om dagen! :awesome:



(Bildebevis, byene er markert.)


Byenes koordinater:
292|334
291|335

(giggle) Nuket sønder og sammen ja, også viser du til to simple byer :p Artig! Vel, da får jeg gjøre det tilbake igjen!

Fakta er at The Eagle blir nuket sønder og sammen!
Ta en titt selv: 269|388

Jeg synes det er fint at dere tar byene som ligger heeeelt oppe i JPTG-land, for alle andre forsøk på å adle inn i klusteret mitt har jo faila big time :p
 

DeletedUser

Guest
huff og huff scar. vi kommer med 2 byer, du svarer med 1 by.. og du er jo fylt om med deff.
 

DeletedUser

Guest
huff og huff scar. vi kommer med 2 byer, du svarer med 1 by.. og du er jo fylt om med deff.

Oh burn! Den der var saftig!

Geez. Du fortsetter å overraske meg. Helt utrolig.

“Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.”

Føler at det utsagnet passer deg helt ufattelig bra.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Wow. Dere er flinke :) Mens dere har det gøy med å bare nuke byer, tar vi oss friheten av å masseadle dere.

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: JPTG

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 488
Side 2: 79
Forskjell: 409

Så dere for fortsette å kose dere med barnestreker, mens vi hugger oss stadig nærmere en seier.

Synes bare det var morsomt og se byer med så lav poengsum på denne verdenen, var ikke på trass:rolleyes:

Så mye nattesøvn som dere mister på den adlingen må jo være helt forferdelig! At dere klarer og gå på jobb/skole dagen etter :Surprised:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ååå, jeg vet nå ikke. Hun prøvde da i hvertfall. I motsetning til visse andre :LOL:

Men hun innså nok at den hun diskuterer med er fullstendig blottet for selvinnsikt, og er ute av stand til å stå for det han sier :razz: Hva er da poenget med å fortsette?

Nja... Kjenner vel egentlig til det ja(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Synes bare det var morsomt og se byer med så lav poengsum på denne verdenen, var ikke på trass:rolleyes:

Så mye nattesøvn som dere mister på den adlingen må jo være helt forferdelig! At dere klarer og gå på jobb/skole dagen etter :Surprised:

Som dere har sagt før, så adler vi nesten bare innaktive spillere. Krever ikke mye tid og koordinasjon akkurat.
 

DeletedUser

Guest
jo igjen MD. tenk det.. og rødt rykte også bare for å si det.... takk
 

DeletedUser

Guest
jo igjen MD. tenk det.. og rødt rykte også bare for å si det.... takk

Du fortjener ikke noe annet enn røde rykter. Sliter med å finne forumposter der du sier mer enn 3 ord. Kommer sjeldent med forklaringer.. Bare påstander og nedlatende utsagn. Så hva forventer du egentlig? Minner meg om en liten "mini bgm" som ikke klarer å vokse opp.
 
Topp