Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kenn og Scar må jo først klare og ta noen andre :p særlig scar som har mer en nok med å holde seg på bena..

Nok en dårlig unnskyldning fra deg til å sende dine nukes på meg :) Jeg lurer på om vi har klart å avslørt hvor elendig du egentlig er (giggle)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så klart ble jeg det. hp er jo ikke i nærheten av like viktig som v1 :) Og når jeg er kv på forskjellige kontoer og har skole i tilegg så er hp ubetydelig:) I tilegg har jeg ikke tid til å gjøre alt. enten snipe 1 tog på classic eller prøve på 15 på v1? Er en forskjell der. og du derimot. når jeg kommer nærmere deg, er det ingen vei tilbake (giggle)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes global oppvarming.

Meeeh, tviler sterkt;

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: JPTG

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 596
Side 2: 820
Forskjell: 224

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 319
Side 2: 125
Forskjell: 194

chart


Ryktes fortsatt at vinteren nærmer seg med stormskritt!
Jeg kan egentlig bekrefte den også når jeg først er i gang
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at etter eksamen blir det hardt kjør for JPTG. Har bygd opp et heftig lager med nukes og AM. Kommer til å ta meg en stoooooor bit til sommeren! :awesome:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at enkelte tror de kan logge inn på kontoer både her og der.. ifølge regelverket, så er det ulovlig
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det ryktes at enkelte tror de kan logge inn på kontoer både her og der.. ifølge regelverket, så er det ulovlig

Det både ryktes og bekreftes at det ikke er lov å kommentere regelbrudd på det offentlige forumet. Les reglene du, C22, før du gjør noe annet.
 

DeletedUser

Guest
jaja... tror faktisk den der kanskje seiler under radaren Scar. Da jeg oppfattet det som om noen TROR de kan gjøre det, men ikke gjør det
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
jaja... tror faktisk den der kanskje seiler under radaren Scar. Da jeg oppfattet det som om noen TROR de kan gjøre det, men ikke gjør det

Regelbrudd skal ikke diskuteres på forumet.

1.3 - Rapportering av innleggene
Regelbrudd i spillet skal rapporteres via supportsystemet.
Det er ikke lov å lage klagetråder på forumet. Alle referanser til spillrelaterte utestengelser, og diskusjoner rundt disse eller juks er ikke tillatt.
Reglene gjør derfor ingen forskjell på om det er mulig brudd eller et konkret brudd. Om det var en forskjell er jeg sikker på at det ville blitt adskilt i reglene. Da det ikke er tilfelle, må man tolke reglene i den retning av at alle regelbrudd, mulige eller ikke - ikke er tillatt å kommentere på forumet.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Den regelen der omfatter å lage klagetråder på forumet, angående regelbrudd som er gjort.. Har jeg sagt noe om det Scar?
Ikke er det noen diskusjon heller.. det ryktes at jeg er på ryktebørsen..
 
Topp