Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Den regelen der omfatter å lage klagetråder på forumet, angående regelbrudd som er gjort.. Har jeg sagt noe om det Scar?
Ikke er det noen diskusjon heller.. det ryktes at jeg er på ryktebørsen..

Dette er mer enn et rykte. Du nevnte i tillegg ordet "regelverket", så du hinter kraftig her.

Hadde vært fint om du tok det direkte opp med teamet så de kan oppklare det, i steden for å spre rykter her. Om det er sant, får de ansvarlige svi og om det ikke er sant, så er saken oppklart.

Hvis du og dere skal fortsette med slikt, kanskje vi også skal begynne å legge ut ALT vi mistenker dere for? Hadde blitt en trist slutt for denne tråden.. Teamet hadde delt ut en haug med infractions og stengt tråden for evig og alltid.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det ryktes at enkelte tror de kan logge inn på kontoer både her og der.. ifølge regelverket, så er det ulovlig

Ja Capitan22, det er ulovlig. Du må slutte med sånt (giggle).

Ryktes at jeg endelig har litt mer tid til TW, yay! Ikke noe grillparty i dag, nei :-|. Siden vi er på vei inn i grillsesongen, så ønsker jeg at alle burde gjøre seg oppmerksom på at det er flere ting som er relevant når man griller. Det første er jo tilbehør, og at maten skal stekes riktig.. Men det som også gjør smaken mye bedre, er om man har på riktig musikk. Maten vil bli mye mørere. Fantastisk sang som gjør alt annet enn og feste seg til hjernen.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så den fester seg til grillmaten i stedet? :awesome:

Ja. Auto-attach. Du må prøve det. Husk at den må spilles på et veldig, veldig høyt volum for at det skal ha effekt. Om du bor veldig nært befolkning, så er det bare en stor bonus.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Snøen smelter her i alle fall. Jeg vet ikke hvor du er, men i Norge nermer det seg sommer og varme :D

Det er nettopp på sommeren man sier Winter Is Coming (Vinteren Kommer). Det er ikke noe poeng å si at vinteren kommer når det er vinter.

Ingen hemmelighet at vi bruker å gjøre å gjøre det bra hver sommer.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det er nettopp på sommeren man sier Winter Is Coming (Vinteren Kommer). Det er ikke noe poeng å si at vinteren kommer når det er vinter.

Ingen hemmelighet at vi bruker å gjøre å gjøre det bra hver sommer.

Må vell først bli sommer? ... før vi kan begynne å se mot vinteren igjen :rolleyes:
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Var du som nevnte sommeren, men skader ikke å være forberedt på tøffe tider uansett (som er hva ordspillet betyr).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ryktes at Wic tar inn hvem som helst for tiden (giggle)

***Noble*** - 276|699 ***** Kong Tor i dag klokken 16:39:14:540 3:13:01
***Noble*** - 276|699 ***** Kong Tor i dag klokken 16:39:28:161 3:13:15
***Noble*** - 276|699 ***** Kong Tor i dag klokken 16:39:41:478 3:13:28
***Noble*** - 276|699 ***** Kong Tor i dag klokken 16:39:49:604 3:13:36
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ut fra stats så ser det ut til at det ikke er behov for mer skills når det kommer til adling av JPTG byer.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
i hvertfall er det ingen i JPTG som sender så dårlige tog ;) Sorry Kenn du kan ikke snakke deg unna alt :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
i hvertfall er det ingen i JPTG som sender så dårlige tog ;) Sorry Kenn du kan ikke snakke deg unna alt :)

Som jeg sa litt tidligere, så har vi ikke behov for og sende gode tog når vi har sånne mostandere som JPTG. Her ser vi et tydelig eksempel på at det ikke er det samme for JPTG mot oss. I wonder why :awesome: . Jeg snakker meg ikke ut av, jeg bare konstanterer hvor hardt dere taper, og din manglende evne på og se det.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Se her. http://imgur.com/aDqsMdo

aDqsMdo


EDIT: Fikk byen. Sier bare litt om JPTG..
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
i hvertfall er det ingen i JPTG som sender så dårlige tog ;) Sorry Kenn du kan ikke snakke deg unna alt :)

er vel velkejnt at er mange spillere som tror dem er bedre en det dem egentlig er :p skal ikke si eg er noe bedre der men ser det igjen oss flere at dem tror dem er så gode men så har dem vist seg mye dårligere på slagmarken :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Joda Tk, fikk du min da? nei, readlings forsøket ditt gikk i dass også.

Ryktes at jeg er dypt skuffet over badass :(
***Noble***- Grim Reaper - 279|770 Grim Reaper i dag klokken 19:45:49:157 1:45:28
***Noble***- Grim Reaper - 279|770 Grim Reaper i dag klokken 19:45:58:429 1:45:37
***Noble***- Grim Reaper - 280|757 Grim Reaper i dag klokken 20:27:16:184 2:26:55
***Noble***- Grim Reaper - 280|757 Grim Reaper i dag klokken 20:27:22:206 2:27:01
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
er vel velkejnt at er mange spillere som tror dem er bedre en det dem egentlig er :p skal ikke si eg er noe bedre der men ser det igjen oss flere at dem tror dem er så gode men så har dem vist seg mye dårligere på slagmarken :)

Jeg tror du sikta til JPTG der, hvor det kommer inn nye eiere på kontoene raskere enn hva jeg bytter underbukse. Når det har dratt så langt ut i evighetene som V1, så handler det ikke så mye om ferdigheter lenger, men utholdenhet. Og der vinner WIC soleklart, noe vi tydelig kan se om vi tar en titt på statestikk/rank IG.

Er også flere som sender fra mobil.. Så det resulterer jo i dårlig timing :).. Men jeg skal slutte og forsvare, kan noen hente statsen til Grim Reaper vs JPTG de siste mndene/året?
 
Topp