Faktabørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
nåja, vi ledet jo ganske mye før det også.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at Peace and Love kicker medlemmer for ikke å forverre statsa sine (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Magnus aka Contra sier VI når det er snakk om JFF? Give me facts facts.
 

DeletedUser

Guest
Magnus aka Contra sier VI når det er snakk om JFF? Give me facts facts.

Jai ikke forstå, snakk med fetter.
Bruker man logikk, og går ut fra at jeg ikke er retard, så forstår man at når jeg omtaler VI som i JFF, så ligger det noe i det. (For de som ikke har logisk sans, så ja, jeg spiller på JFF.
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at JFF har erklært krig mot DS.de, og det ryktes kaos i DS.de og de vil trygle på sine kne om en slutt
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta at JFF har erklært krig mot DS.de, og det ryktes kaos i DS.de og de vil trygle på sine kne om en slutt

fakta er at viss J.F.F som er kun 1 medlemm vinner hp 6 så forteller det hvor lavt nivået pÅ TW har blitt ikke noe mer ikke noe mindre :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Med tanke på at Chris er en ekstremt god spiller og, grunnen han har logget bak på hp5 er han ikke brukte pp på bygging som så mange andre gjorde, og her vises det at de som kan spille virkelig hevder seg når ikke PP står i bildet for å booste de rike.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Med tanke på at Chris er en ekstremt god spiller og, grunnen han har logget bak på hp5 er han ikke brukte pp på bygging som så mange andre gjorde, og her vises det at de som kan spille virkelig hevder seg når ikke PP står i bildet for å booste de rike.

altså uansett hvor god en spiller er så er dette en team spill :)

stammer er til for å kunne sammarbeide er ikke til pynt :p


og viss en person kan vinne aleine så er det et dårligt tegn for TW er kansje på tide med et generasjons skifte? der nye folk kan vise hva dem står for uten og bli gruset ned av folk som bare er why mye bedre en dem selv :)

altså vet ikke hvor gøy det må være og bare komme til 500 poeng du blir ikke motivert til og forsette og spille liksom :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sant det, men hvis JFF hadde valgt f.eks DS.de hadde sikkert ds.de vunnet (sier ikke vi vil, SOLO ALL ThE WAY) men jeg sier at det har vært mye mer engasjemang på kontoen siden vi har farmet og adlet mye mer/fortere.
 
Topp