Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg nettopp fikk det kuleste antallet med incs! :awesome: (Hint: sjekk avataren min)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bare ti still du. Du hadde ikke hadd nubbsjangs. Chris og Magnus satt hele døgnet og dodga HELE tiden!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Samt å snipe 2ms tog er vel heller ikke lett. ville likt å se deg i situasjonen. Skal ta deg seriøst når du klarer deg fint med 360 graders front. Du som bare har 25 byer i front på v1
 

DeletedUser

Guest
"Chris og Magnus"...
Trodde du også var på kontoen for å bidra? Eller var du bare der som en maskot fordi alle syntes synd på deg?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Forstår ikke hvorfor det bryr deg. Kan vel i tilleg si at du ble sur på meg i ei skypegruppe fordi eg oppførte meg slik som du gjør nu.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Olvedn lær deg å tell først ;)

5k inc ja. mye mye mye fake også. på v1 sitter man konstant sånn. Så klarer man det ikke på en slik verden, klarer man det aldri. sier vel litt om framgangen din på v1. Som er nothing.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Digger hvordan du sier "Chris og Magnus" det hinter veldig til at du gjorde en dritt, eller fikk du ikke lov av Chris og Magnus som var redde for at du skulle faile?
5000incs er da ikke så ille, har u noen gang spillt på større verdner(v1, v2, v3, og v4(kanskje v5 og 6 også men spillte aldri der))
Så hadde du skjønt det...
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
hp6 = 4 speed. v1 = 1 speed. du kan gå ifra PC der og slikt.

vi ble angrepet på alle våre 100byer. du ble angrepet på 25 byer.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Digger hvordan du sier "Chris og Magnus" det hinter veldig til at du gjorde en dritt, eller fikk du ikke lov av Chris og Magnus som var redde for at du skulle faile?
5000incs er da ikke så ille, har u noen gang spillt på større verdner(v1, v2, v3, og v4(kanskje v5 og 6 også men spillte aldri der))
Så hadde du skjønt det...

Hmm :hmm: la oss se. Du burde ikke snakke siden dere og Fruity rottet dere sammen mot oss. 5mill mot 800k! be fair next time. en trekantig krig ville vært mer fair
 
Topp