Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Hadde ikke vært noe problem og komme blant topp 5 om det hadde vært flere 8k gråbyer i nærheten av ens eget cluster ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta er følgende om de to du har påstander mot:


Fakta er følgende om de 18 andre på topp 20:


Snitt på stammer med spillere på topp 20:

  • J.F.F. - 185,25 - 741 byer - 4 spillere
    [*]Deceit - 157,71 - 1104 - 7 spillere
    [*]Blomst - 99,22 - 893 - 9 spillere

I tillegg har du heller ikke tatt med de som har adlet mest grått i Blomst engang. Donnes &Håvard. De du drar frem har også en mye lavere gråbyadling enn Deceit-medlemmer som ligger rundt på rangering. Kan du derfor begrunne din påstand?
 

DeletedUser

Guest
Misunnelig :LOL:
Må nesten beklage den brå kommentaren min, zippy.. Skrev det før jeg i det hele tatt så på gjennomsnittet av topp 20.
Grunnen til at jeg følte for og kommentere var at han hadde mange sider med gråbyadling nå i det siste, men det er jo slik hos de fleste i JFF og noen i Deceit også.
Beklager da til både Triton og The Huntsman over det jeg sa. Jeg burde tatt meg tid til og se igjennom erobringer før jeg i det hele tatt kommenterte noe slik.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Flott at du tar selvkritikk, det kan jeg like. Respekt for det!

Skjønt jeg synes nå kankje du kunne gjøre mer enn å "nesten beklage" ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta om Mizhele Zagaria:

400 def. byer

Det betyr at jeg med fulle def byer vil ha:

3.944.000 spyd
906.800 tk
100.000 sverd

Jeg blir ikke "grisestacket" av stammen for å dekke 10 byer med 30k spyd og 5k tk som x20x påstår:

x20x skrev:
Poenget var at 10 byer fikk inn ca 30k-40k spyd og 5k tk, per by.
Så hvis man ser på the overall picture, så har han blitt grisestacket :p

Eller som arsenal132 sier:

arsenal132 skrev:
neivel siden ingen svarer så får han kontroll i det område, han adler flere byer. stammen sender støtte til byene mens han lager tropper så han kan adle.
det blir et større område som blir rødt. vi mister kontroll.de adler oss. hade til [ally]j.f.f[/ally]


dette er det som skjer

Jeg har ikke et behov for å be om støtte for å forsvare mine 895 landsbyer, mitt største behov er å skaffe til veie flere adelsmenn.

BompiBamse skrev:
Nå må dere ikke overvurdere MZ, det sitter mennesker på den brukeren også som ikke kan være på 24/7. Nå som han har mistet en del tropper bør ikke alle angrep fra han være like skumle.

Flott stack, Ruab

Jeg mistet 53 nukes mot den byen. Det vil si 10% av mine off. byer, med tiden nukene brukes på å lages vil det si at det kostet meg et døgn med nye nukes. Å si at jeg er hemmet over disse angrepene er jo bare latterlig. Men J.F.F. folka går nok på den da Aslak ;)

Og hva slags form for kv. sitting er det å bare blåse kontoen til helvete?

x20x skrev:
Den blir sikkert stacket nå, men jeg kan sende litt fra [player]the omen464[/player] :D

Fakes og nukes

Jeg clearer med kontoen jeg sitter kv for, er vel noen regler som durrer der...

BompiBamse skrev:
Håper de fleste av dere kan delta på dette;

Hei! Vi i [ally]Deceit[/ally] er nå rimelig lei av at [ally]Blomst[/ally] får vokse så og si fritt her på v13. Vi har nå planer om å kjøre hele stammen ned så fort som mulig, så da vil vi trenge deres hjelp og dere trenger våres.

Siden [ally]Deceit[/ally] holder til for det meste i k55 (litt i k45) skal vi gi både [player]King Hårek the wise[/player], [player]HolyMother[/player] og [player]Michele Zagaria[/player] sterke angrep.
For at vi skal kunne adlet resten av [player]Oxcyder[/player] og starte på disse andre spillerne trenger vi deres hjelp til å fake/nuke MZ alt dere orker og får til, vi ber ikke om mange nukes, men fakes er det vi virkelig trenger å gi han.
Grunnene til at vi trenger å fake han er fordi han har store mengder defensive tropper hos [player]Oxcyder[/player], og han vil trekke disse ut om han for et stort press på seg.

Vi må virkelig trekke disse spillerne ned på rangstigen, og gi dem stor motstand.

Det eneste vi spør om nå er en god del angrep mot Michele Zagaria.
Så mye fakes dere orker, og gjerne noen nukes også.
Få gjerne med rekrutt og akademi stammen deres på dette.

[Gjerne legg denne meldingen inn på forum]

/Sendt til [ally]J.F.F.[/ally] leselsen

Mvh.
[player]BompiBamse[/player]

Hvorfor forventer du at J.F.F. skal angripe meg når dere ikke gjør noe som helst? J.F.F. spillere har vel klart å sende 10x så mange angrep mot meg som dere har gjennom v13, også sitter du her å klager på dem!?

lol...

BompiBamse skrev:
På tide og kjøre mot MZ det dere kan nå som dere ikke får motstand!
Tok en by nettopp, 62 støtte incs på kun den ene byen (60 av de støtteincsa var fra MZ selv),
så han satser nok mest på og forsvare fronten mot oss, og det er nå dere får en gylden sjanse til og slå tilbake!

Om dere ikke klarer og slå tilbake nå blir jeg nokså skuffet over hva dere ikke får til, så kjør på!

Som sagt, jeg har mer enn nok def. & off til å forsvare meg.

BompiBamse skrev:
Snakket med [player]x20x[/player] og sa det var galt av meg og poste et slikt innlegg, beklager for dette.
BompiBamse juli 10,2013 15:27
Bra og se at noen har et bilde om og svekke MZ :)
Og var kanskje litt feil skrevet av meg på forumet, men føler ikke at JFF har deltatt så mye mot Blomst.

Håper på og se endringer da MZ svekkes kraftig.
Han har det meste av støtte mot Deceit fronten, så det er en gylden mulighet for dere og trå til med alt dere kan av erobringer og nukes, da dere får mange gratisbyer og han mister mange def/off byer.

Hvorfor forventer du at J.F.F. skal ta meg om ikke du, som alene nesten er 20% så stor som J.F.F. ikke engang gidder/tørr å angripe? 10,40,100 nukes for deg ville jo nesten ikke betydd noe, mens fasiten for de fleste i J.F.F. vil være at det tar 2,4,6, kanskje 8 uker å lage. Men likevel forventer du at de skal angripe og ta meg, og at jeg skal bli svekket kraftig av dem. Mens du bare sitter der?

Jaja, vi kan ikke alle være like gode allierte...
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ja, krigføringen til stammer som ikke har andre vinnermuligheter. Og dessverre er spioner for dere en nødvendighet for og vinne. Trist syn.
 
Topp