Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Til deres informasjon har jeg delt ut denne spionen alt.

Å sikre seg mot spioner er en ferdighet i spillet, akkurat som man må kunne snipe, stacke, kunne angripe etc. må man også klare å forsvare seg mot spioner. Det er faktisk en del av spillet.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Nei, det ble for skummelt og svare deg :LOL:
For deg er det kanskje en del av spillet og ha med spioner, men det viser bare tegn på svakhet fra deres side da dere trenger informasjon fra innsiden hos oss for og kunne lykkes.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvorfor forventer du at J.F.F. skal angripe meg når dere ikke gjør noe som helst? J.F.F. spillere har vel klart å sende 10x så mange angrep mot meg som dere har gjennom v13, også sitter du her å klager på dem!?

Hvorfor forventer du at J.F.F. skal ta meg om ikke du, som alene nesten er 20% så stor som J.F.F. ikke engang gidder/tørr å angripe? 10,40,100 nukes for deg ville jo nesten ikke betydd noe, mens fasiten for de fleste i J.F.F. vil være at det tar 2,4,6, kanskje 8 uker å lage. Men likevel forventer du at de skal angripe og ta meg, og at jeg skal bli svekket kraftig av dem. Mens du bare sitter der?

Var nå mer denne jeg siktet til
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Så du mener at jeg som ligger oppe i k45 skal ha store sjanser for og kunne adle stort i ditt kjempe cluster? Jeg har vel omtrent 60-70 byer som grenser mot deg og King Hårek, jeg har da klart og tatt disse byene fra dere. Og du sier jeg bare sitter der? Jeg syntes da jeg har gjort en god nok jobb ved og adle meg fra k45 og ned til k55. Ikke det at jeg er verdens beste, men jeg har iallefall gjort noe.

Det er ikke det at jeg ikke tør og angripe deg, det er vel det at jeg tenker på andre ting også. Beklager hvis du har fått lite incs fra meg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har du tatt noen byer av meg som jeg har hatt i mer enn 24 timer?

Du har da mye bedre forutsetninger for å gi meg kamp enn hva J.F.F. har, du er forøvrig nærmere "kjempeclusteret" mitt enn hva de er og..
 

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg må ha en bedre konto snart :p og mer Premium :p

ellers noe nytt her på forumet da?
 

DeletedUser

Guest
fakta er at dt er en smule kjedelig uten zippy. men ganske godt
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta er at zippy gir meg rødt rykte uten grunn.. kanskje jeg skal være like djevelsk tilbake(rofl)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
kan jo trylle fram noe :D han kan jo faktisk få staff for å misbruke funksjonen av ryktepoeng :D en mulighet er jo å 0 stille poenga hannes :) så kan han sitte der å tenke på alt han har gjort galt :D
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
fakta er at zippy gir meg rødt rykte uten grunn.. kanskje jeg skal være like djevelsk tilbake

Hvordan vet du at det er uten grunn??

Savner nå Zippy her. Han er en av en håndfull som faktisk skriver noe som er verd å lese...
 
Topp