Faktabørs

DeletedUser

Guest
fakta at den ble speida og hadde nada tropper:) så venligst sjekk faktaene dine først:)

Fakta er at det er definisjonen på å ha null info på en by. Siden speidere ikke kan speide ting utenfor byen uten speidervåpen.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Du feiler på alle punkter. Se hva jeg har hevet ut i sitatet. Du mente neppe at alle punktene passer på meg, men som du ser så var det, ut ifra dine punkter, ingen grunn til ikke å sende et ordentlig tog.

D va nu sånn d va da æ adla fra Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator, men tru du ta feil hær hvis du mein at æ meinte dæ spesifikt. For såvidt æ kan læs, så sport du om koss man ikke trængt d i generell forstand.
Uansett så stemt dæm fleste punktan mot dæ å, basert på ka æ erfarte.

Fakta e at æ ikk trengt å senne 60ms tog da æ adla bya fra Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator, å ikke ble d prøvd å snipe 30sec toge som ble sent me 20 tima reiseti. :crybaby:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
D va nu sånn d va da æ adla fra Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator, men tru du ta feil hær hvis du mein at æ meinte dæ spesifikt. For såvidt æ kan læs, så sport du om koss man ikke trængt d i generell forstand.
Uansett så stemt dæm fleste punktan mot dæ å, basert på ka æ erfarte.

Fakta e at æ ikk trengt å senne 60ms tog da æ adla bya fra Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator, å ikke ble d prøvd å snipe 30sec toge som ble sent me 20 tima reiseti. :crybaby:

Kan du ikke lese/svare på det jeg skriver? Jeg skrev jo at du IKKE mente meg spesifikt, men at INGEN av punktene passet til meg. Og nei, du tok byene mine i hverdagene og morgning/ettermiddag i helgen. Ikke fredag eller lørdag kveld/natt. Så nei, ut ifra dine erfaringer, punktene du skrev ned og ut ifra hva som er logisk og smart er det ingenting som tyder på at det er unødvendig å sende 60 ms-tog.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
men eyyy :) jeg sendte så mye at du burde ha minst hatt 3-4 deff byer Brian :) i tilgg når jeg får ingen info om troppene dine så betyr det at byen din ble råstacka ganske så fort ;)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fakta er at jeg snipet et tog fra EvenElg på 5/5 forsøk, men det var kun 600 øks i hvert av de fire angrepene, så snipingen hadde ingen effekt... :-(

Fakta er at toget uansett var på 2 sek (2 sek mellom 1. og 2. angrep) og at det med tiden tydelig kommer frem at Legenden er i -T-H- sin ledelse. Henviser til denne.

Hva mener du her?
Du tar sannelig feil om du ikke tror jeg kan sende bedre her gamle venn (giggle)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at Tom er l33t.

sCPeLer.png
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at Villarreal nå leder 1-0 over Real Madrid!

EDIT: BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALE I DEBUTEN! (clapping)
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Gratulerer til OriginalOne ja, er nok en konto vi kan regne med helt i toppen ut runden, ville nok vært betraktelig mye mer spillerbyer tatt av dem dersom de hadde hatt en bedre front, noe som de får med tiden nå. Og det å spare på troppene føler jeg de har vist mer enn en gang at de ikke gjør ;)
 
Topp