Nå skjer det - WySoSe vs ALLE!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
God kveld alle mine trollmenn, nerder og ikke minst .. speedspillere!

Etter langt om lenge, og litt lengre enn det, har jeg som leder av "Why So Serious?" fått leid serveren vi tidligere annonserte. Så nå skjer det: Why So Serious byr opp til kamp!

Kampen vil foregå Lørdag 14. September fra 19.00 til 23.00.
For å få en oversikt over hvem som har mulighet til å stille til start hadde det vært flott om alle kunne tatt kontakt over skype: Ruby0444. Er du usikker på om du kan eller hva dette er anbefaler jeg for all del å spørre! Jeg er lite farlig, så langt man ser bort i fra speed!

Dette er innstillingene (Mulig det vil forekomme enkelte endringer):

Settings
Game speed: 400
Unit speed: 0.8
Research system: simplified research
Church: inactive
Awards: active
Growing barbarian villages: active (up to 4000 points)
Bonus villages: Active
Time frame for cancelling attacks: 2 Minutes
Barbarians per player: 6
Only farmassist and premiumaccount
Coins is reduced by half
Paladin with no weapons
You can only assist your tribe
You can attack a teammate


Håper så mange som mulig er klare. Håper vi vil se noen gamle kjenninger, og absolutt ikke minst, endel nye hoder innenfor en speedserver! Dette er fullt og helt for moro skyld .. (For de uten vinnerins
tinkt i 100 da, selvfølgelig!)

Mvh
fid.gif


 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er også verdt å nevne at premium konto og farme assistent kan brukes ut tiden så lenge det er på speed/RaR serveren på TWM! Så man kan enten spille noen speeds før denne starter eller et par etterpå med samme FA og PK! :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvorfor kaller dere dere for WySoSe egentlig? En forholdsvis normal forkortelse for det engelske ordet "why" er jo "y", så dere kunne jo for eksempel gått for "YSoSe?" og fått samme budskap gjennom på en litt mer grammatisk korrekt måte (om enn ikke mye - Y for "why" er fremdeles elendig grammatikk).
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvorfor kaller dere dere for WySoSe egentlig? En forholdsvis normal forkortelse for det engelske ordet "why" er jo "y", så dere kunne jo for eksempel gått for "YSoSe?" og fått samme budskap gjennom på en litt mer grammatisk korrekt måte (om enn ikke mye - Y for "why" er fremdeles elendig grammatikk).

Hehe, morsom du! Selv var jeg nå ikke klar over at dette var en mere korrekt måte å skrive på. Jeg starta å kalle det WySoSe, og slik er det blitt. Dessuten syns jeg nå det med "WSS" i store gjør at vi er relativt lette å kjenne igjen, mens "y, o og e" gir et lite intrykk om det fullstendige ordet/setningen. Syns du "YSoSe" hadde passet bedre?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Er forsåvidt veldig enig i at det estetisk ser bedre ut med WySoSe - man skjønner intuitivt at det er 3 sammentrukkede ord. Så det blir vel i grunnen et valg mellom estetikk eller grammatikk.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
*En litt større skrift for litt ekstra oppmerksomhet*

Speeden er hovedsaklig full. Det betyr ikke at det er for sent å si at man ønsker å delta, men det betyr at det er for sent at jeg kan forsikre dere en plass. Jeg vil skrive opp en "venteliste", så om dette høres morsomt ut er det bare å hive seg rundt og kontakte meg på skype! :)

 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Da er det bare 2 dager igjen .. Håper jeg!

Det har oppstått et lite problem. Jeg fikk svar fra Inno i går om at de ikke klarte å åpne formatet jeg sendte i. Ganske merkelig med tanke på at jeg sendte inn i dem sitt eget Google doc. Men slik er det. Jeg slang meg rundt og sendte mail til Innogames for å avklare dette, men har ikke fått svar enda.

Jeg har likevel vært heldig. TrAnxZ, som er en av speedmoderatorene på twm.net, ordner runden for oss om ikke Innogames tar taki tide! Runden blir derfor kjørt til avtalt tid (I morgen, 19.00-23.00). En STOR takk til Ole for å ordne det slik at all planleggingen ikke er forgjeves!

Håper alle som har meldt seg på er klare for en god runde med bare nordmenn. Jeg ser frem til dette! Minner også om at jeg har mulighet til å skrive opp flere selv om vi egentlig er fult opp. Av erfaring kan jeg allerede nå si at det er noen som ikke dukker opp, så at du får spilt er fult mulig!

Mvh,
Why So Serious?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Da var det over. Jeg hadde fryktet at dette kom til å bli veldig tungt, men med våres syke strategier gikk dette inn. Hemmeligheten er å alltid ha disse tingene: En sangfugl som gjør at det blir umulig å kommunisere (Vi er glad i deg, Johan), en barbarhore som skyter alle farmene dine, en masete kjæreste som er alt for glad i å snakke i telefon og ikke minst et ekstremt pågangsmot for å holde 4 adelstog ute om gangen uten eksisterende tropper - gjerne på medspillere.


Resultatet blir omtrent slik:

b8f23b28391df28f70f73e812595e6c9.png


Her har vi rangeringslista:

86d2efea1ebe4ad35c9044fc9db84b94
86d2efea1ebe4ad35c9044fc9db84b94.png


http://ts3.tribalwarsmasters.net/sds_ranking.php?type=player&round_id=734 (Spiller)
http://ts3.tribalwarsmasters.net/sds_ranking.php?type=ally&round_id=734 (Stamme)
http://ts3.tribalwarsmasters.net/sds_ranking.php?type=player_kill&round_id=734 (OD)
http://ts3.tribalwarsmasters.net/sds_ranking.php?type=ally_kill&round_id=734 (OD Stamme)

Selv om det til slutt tippet i vår favør, så håper jeg dette gjorde at flere får lyst til å spille mere speed! Syns det var bra spilt av flere i TheFox. Vil spesielt nevne Sander (The Fox.) som rakk å få et helt adelstog før byen hans ble adla. Huff.

Håper vi kan gjøre noe liknendes en annen gang. Kanskje med litt vri på hva som er meningen med runden.

Håper det til slutt ble en positiv opplevelse, og jeg ønsker å takke alle som ble med!

fid.gif
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Håpet å rekke litt av speeden, men desverre var jeg i 50 års dag og kom hjem nå :(. Men håper vi kan få til dette en annen gang!
 

DeletedUser

Guest
Haha, med denne hovne tonen deres, så håper dere fortsatt at folk skal gidde å bruke tid på å forsøke å slå et innspilt lag i noe så meningsløst som speed. Jaja, lykke til med å rekruttere mer motstand med denne holdningen.. Må være noe av det minst smarte rekrutteringsforsøket jeg har sett på .no noensinne, og det inkluderer Sondrekul sine evigvarende forsøk på premades og snodige rekrutteringsmetoder.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner at det ikke er mulig å fylle rundene til mer enn 20 spillere pr runde, men det luktet ikke veldig WySoSe vs alle av denne kampen. Synd motsanderne ikke klarte å fylle laget til 15 spillere en gang.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
hadde håpet å kunne stille opp, men var opttat -.-

kanskje kjøre blanda lag neste gang?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp