Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er det noen fra teamet som evnt kan gjennomføre en undersøkelse på dette, og informere Inno om at medlemmene på .no ikke er/er tilfreds med oppdateringen? Har sjekket litt på .net forumene også, der det er mange som har vist stor missnøye med denne oppdateringen, da spesielt de store knappene.. Kan gjerne legge ut litt flere printscreens sånn at folk ser hvor gyselig det er.

ZXOthL1.png
uDbemOL.png

Jeg savner de gamle knappene. Finnes det noen måte man kan få de tilbake, enten ved deaktivering av de nye eller grafikkpakker?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det blir ingen undersøkelse på saken fra vår side i alle fall, men vi samler sammen tilbakemeldingene vi får fra spillere på oppdateringer og gir de så til Innogames når vi føler at vi har en grei nok oversikt over hva som er bra/dårlig.

Det er ingen måte så vidt jeg vet om som gjør det mulig å fjerne knappene.

Edit: Med mindre du bruker script til å fjerne de.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dette scriptet fjerner knappene:

Kode:
javascript:
(function(){
$(".btn").removeClass();
})()
 

DeletedUser

Guest
alle de nye knappene blir om til tekst, og de gamle knappene får standardutseende... Så f.eks alle "avbrytknappene" blir nå om til tekst, mens "ok" blir om til det gamle og "angrep/støtte" får ca samme utseende som "ok" knappene hadde før.

Problemet med å bruke script til å fjerne dem, er at man må bruke scriptet hver gang man går inn på en side, hvis man ikke legger til scriptet som userscript.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Bra med oppdateringen:
- Små konkurranser skal komme.
- Miniatyrbildene.
- At man kan velge om kv skal kunne aktivere premiumfunksjoner og se loggen (dette kom vell på forrige oppdatering, men har jo med oppdateringer å gjøre).

Dårlig med oppdateringen:
- Alt for store og oppblåste knapper til diverse funksjoner.
- Enorm lagg som har kommet som følge av denne oppdateringen. Tenker spesielt når du har 1000+++ utgående kommandoer (farmeangrep).
- Hammerene som har kommet over byggningene.

Dette er vel oppsumert fra meg hva jeg liker og ikke.
 

DeletedUser

Guest
Bra med oppdateringen:
- Små konkurranser skal komme.
- Miniatyrbildene.
- At man kan velge om kv skal kunne aktivere premiumfunksjoner og se loggen (dette kom vell på forrige oppdatering, men har jo med oppdateringer å gjøre).

Dårlig med oppdateringen:
- Alt for store og oppblåste knapper til diverse funksjoner.
- Enorm lagg som har kommet som følge av denne oppdateringen. Tenker spesielt når du har 1000+++ utgående kommandoer (farmeangrep).
- Hammerene som har kommet over byggningene.

Dette er vel oppsumert fra meg hva jeg liker og ikke.

Du oppsummerte hva jeg også liker, og ikke liker! Med et unntak, og det er miniatyrbildene :p Jeg likte det bedre når det bare var tekst jeg :)

Tribalwars er så å si uspillelig i Opera værtfall, som er den eneste nettleseren jeg orker å spille TW i. Jeg er usikker, men det virker som denne oppdateringen ga veldig mange det samme problemet Paalodin har slitt med i måndesvis allerede!
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Bra med oppdateringen:
- Små konkurranser skal komme.
- Miniatyrbildene.
- At man kan velge om kv skal kunne aktivere premiumfunksjoner og se loggen (dette kom vell på forrige oppdatering, men har jo med oppdateringer å gjøre).

Dårlig med oppdateringen:
- Alt for store og oppblåste knapper til diverse funksjoner.
- Enorm lagg som har kommet som følge av denne oppdateringen. Tenker spesielt når du har 1000+++ utgående kommandoer (farmeangrep).
- Hammerene som har kommet over byggningene.

Dette er vel oppsumert fra meg hva jeg liker og ikke.

Hammeren har vert der ganske lenge, og den kan du skru på og av.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Oppdatering 8.16 skrev:
-Spillere du inviterer blir ikke lengre automatisk lagt til på vennelisten din.

Dette har ikke blitt rettet. Jeg fikk nå en spiller jeg inviterte rett inn på vennelisten.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
4384859c679a1159959fc150709813fe.png
c Sånn som dem har endra angreps iconet der burde endras tilbake ser det jo såvidt får vondt i både hue å øya av å konsentrere meg for å greie å se dem. :-/
 

DeletedUser

Guest
nok en gang, enhver "forbedring" innogames putter inn nå, gjør meg mer overbevist om at jeg ikke kommer til å starte på en ny verden. det blir jo bare verre og verre :/
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
nok en gang, enhver "forbedring" innogames putter inn nå, gjør meg mer overbevist om at jeg ikke kommer til å starte på en ny verden. det blir jo bare verre og verre :/

Ikke se negativt på det. Snart er du fri trolldommen :)!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Noen kommentar til hvorfor ingen av de glimrende forslagene alle medlemmene kommer med i Forslag og diskusjoner seksjonen her på forumet ikke har blitt gjennomført denne gangen heller?? Har du(Dakapo) spurt utviklerne om hvorfor de ikke kunne implementere noen av dem?

PO
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
På .net er det lagt til en ny premium funksjon kalt Premium trade.

Premium trading

World 72 will include a new feature in the market allowing you to create or accept offers including premium points. This means you can either earn premium points by selling your resources to other players for a price that you decide, or buy resources from other players using your premium points.

This feature is controlled entirely by the player base because the prices and amounts are set by you. We hope that this will be a good way for players without access to premium or an easy way to purchase it to try out our premium features. Please note that use of the feature will be monitored closely and any abuse will be punished.


Google oversetter

Premium trading* Verden 72 vil inneholde en ny funksjon i markedet slik at du kan opprette eller godta tilbud, inkludert premium poeng. Dette betyr at du kan enten tjene bonuspoeng ved å selge dine ressurser til andre spillere for en pris som du bestemmer deg, eller kjøpe ressurser fra andre spillere ved å bruke dine bonuspoeng.* Denne funksjonen er fullstendig kontrollert av spilleren basen fordi prisene og beløp er satt av deg. Vi håper at dette vil være en god måte for spillere uten tilgang til premium eller en enkel måte å kjøpe den for å prøve ut våre flotte funksjoner. Vær oppmerksom på at bruk av funksjonen vil bli overvåket nøye, og eventuelt misbruk vil bli straffet.

Blir denne å komme på neste verden her på .no ?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
På .net er det lagt til en ny premium funksjon kalt Premium trade.

Premium trading

World 72 will include a new feature in the market allowing you to create or accept offers including premium points. This means you can either earn premium points by selling your resources to other players for a price that you decide, or buy resources from other players using your premium points.

This feature is controlled entirely by the player base because the prices and amounts are set by you. We hope that this will be a good way for players without access to premium or an easy way to purchase it to try out our premium features. Please note that use of the feature will be monitored closely and any abuse will be punished.


Google oversetter

Premium trading* Verden 72 vil inneholde en ny funksjon i markedet slik at du kan opprette eller godta tilbud, inkludert premium poeng. Dette betyr at du kan enten tjene bonuspoeng ved å selge dine ressurser til andre spillere for en pris som du bestemmer deg, eller kjøpe ressurser fra andre spillere ved å bruke dine bonuspoeng.* Denne funksjonen er fullstendig kontrollert av spilleren basen fordi prisene og beløp er satt av deg. Vi håper at dette vil være en god måte for spillere uten tilgang til premium eller en enkel måte å kjøpe den for å prøve ut våre flotte funksjoner. Vær oppmerksom på at bruk av funksjonen vil bli overvåket nøye, og eventuelt misbruk vil bli straffet.

Blir denne å komme på neste verden her på .no ?

Den var på v16 en stund, men jeg sa fra til Dakapo at hun skulle fjerne den:awesome:

Linky pl0x
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
På .net er det lagt til en ny premium funksjon kalt Premium trade.

Premium trading

World 72 will include a new feature in the market allowing you to create or accept offers including premium points. This means you can either earn premium points by selling your resources to other players for a price that you decide, or buy resources from other players using your premium points.

This feature is controlled entirely by the player base because the prices and amounts are set by you. We hope that this will be a good way for players without access to premium or an easy way to purchase it to try out our premium features. Please note that use of the feature will be monitored closely and any abuse will be punished.


Google oversetter

Premium trading* Verden 72 vil inneholde en ny funksjon i markedet slik at du kan opprette eller godta tilbud, inkludert premium poeng. Dette betyr at du kan enten tjene bonuspoeng ved å selge dine ressurser til andre spillere for en pris som du bestemmer deg, eller kjøpe ressurser fra andre spillere ved å bruke dine bonuspoeng.* Denne funksjonen er fullstendig kontrollert av spilleren basen fordi prisene og beløp er satt av deg. Vi håper at dette vil være en god måte for spillere uten tilgang til premium eller en enkel måte å kjøpe den for å prøve ut våre flotte funksjoner. Vær oppmerksom på at bruk av funksjonen vil bli overvåket nøye, og eventuelt misbruk vil bli straffet.

Blir denne å komme på neste verden her på .no ?

Om den kommer på neste verden vet jeg ikke, men skal ikke se bort ifra at den vil komme på en framtidig verden.
 
Topp